Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sk-kanaris
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2007
    • 240

    #61
    Ja jeg ser det her og ser ikke helt hvor han skal ta plass, vi har jo midtbanespillere i fleng. Skremmende pris på han er antydet til minst 10 mill. Bruk noen kroner på Lars Iver Strand som bare koster 9 mill ;-)
    /Ståle

    http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1422

      #62
      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
      Vi burde definitivt hente Doffen dersom prisen er riktig. Førsteprioritet må være kantspillere og backer, men om vi kan hente Doffen rimelig er han absolutt en forsterkning. Doffen er en bra spiller som alltid gir 100%, og sånne er alltid velkomne til LSK. Dog ville jeg heller hatt Strømstad dersom han er tilgjengelig.
      Ifølge TV2-sporten ville Strømstad til utlandet. Ellers veldig enig i det du sier!

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4387

        #63
        I tillegg til at han er en klar forsterkning vil han også være et salgsobjekt i fremtiden som jeg tror vi vil tjene stort på!
        ..................

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          #64
          Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
          Ja jeg ser det her og ser ikke helt hvor han skal ta plass, vi har jo midtbanespillere i fleng. Skremmende pris på han er antydet til minst 10 mill. Bruk noen kroner på Lars Iver Strand som bare koster 9 mill ;-)

          Midtbanespiller i fleng, ja det har vi (eller ikke hvis vi sammenligner oss med brann). Men svært få holder gullnivå. Etter årets sesong må vi jo kunne se det(hvis du titter med objektive øyne da).

          Gi oss, kvalitet, fyldig stall og la oss kjempe om gull. Velkommen Doffen!
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #65
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            I tillegg til at han er en klar forsterkning vil han også være et salgsobjekt i fremtiden som jeg tror vi vil tjene stort på!
            Har du ikke glemt at LSK spillere kun forlater klubben som bosmanspillere?
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #66
              Brenne har virkelig tatt store skritt i år, han er i mine øyne bedre enn Doffen. Riise er klart bedre enn Doffen (og mye bedre som indreløper enn ving) ergo syns jeg ikke at Doffen burde gå rett inn på laget. Med ubegrensede midler skulle jeg gjerne hatt en spiller han på benken. Men med det begredelige vingspillet vi har vist i år så gi meg heller Huseklepp og Hoff. Nei dette blir helt feil prioritering av ressurser...

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4387

                #67
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Har du ikke glemt at LSK spillere kun forlater klubben som bosmanspillere?
                Nja, Heidar og Zane gikk jo for 15-20 mill hver. Andersson fikk vi noen mill for. Koren og Mifsud gikk jo som bosman, men jeg tror vi vil tjene på Doffen. I tillegg er det jo sansynlig at vi får en god del penger for Riise etterhvert.
                ..................

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #68
                  Hæstad presterte veldig bra under Nordlie i Start. Ser ikke bort fra at LSK kan få karrieren på rett kjøl. Og ikke minst. Han står for mye av de verdiene LSK har. Nemlig knallhardt arbeid og fandenivoldsk innstilling. Vi kommer til å bli rene duracellaget med Søgård, Riise, Kiko og eventuelt Hæstad. Tenk hvilke aksjonsradios disse vil ha??!!

                  Jeg synes riktignok at han blir en smule dyr. Men det er nok mange om beinet. VIF og Brann er nok hovedkonkurrenter i Norge. Han er vel god kompis med Grindheim etter det jeg har forstått. Jeg vil heller ha han til LSK enn at noen av de skal få ham.

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1422

                    #69
                    Sharif var jo klar med 10 mill "om det rette navnet dukket opp". Doffen har han sikkert hørt om.

                    Da skaffer han Doffen. Så kan Berg, klubben og andre investorer ta seg av resten av innkjøpene.

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av BD
                      Sharif var jo klar med 10 mill "om det rette navnet dukket opp". Doffen har han sikkert hørt om.

                      Da skaffer han Doffen. Så kan Berg, klubben og andre investorer ta seg av resten av innkjøpene.
                      Sharif burde heller spart de 10 millionene til Espen Hoff...

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        #71
                        Jeg hadde sagt ja takk til Doffen anyday. Vet ikke hvor lenge vi får beholde Riise og tror at vi ville fått flere alternativer med ham på laget. Ser heller ikke bort fra at han kan bli et godt salgsobjekt i fremtiden.

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2129

                          #72
                          Nei nei nei... For det første er det snakk om en oppskrytt spiller som ikke har noe på landslaget å gjøre. For det andre har vi Espen, som er bedre og som i tillegg til å løpe rundt og sparke vilt rundt seg, også kan steppe inn som anker eller back om nødvendig, noe boybandrasisthomsedvergen hadde fått angst av. I tillegg; som poengtert tidligere: Hva skal vi med flere indreløpere??

                          10 millioner på dette, og 2008-sesongen er ødelagt før den har begynt... (Og til de som nevner Riise, hvordan skal dette kunne erstatte han som ving?)
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • LasseB
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Aug 2007
                            • 81

                            #73
                            Ønsketenkning;

                            30 mill fordeles på Doffen, Hoff og Huseklepp.


                            Så omskolerer vi Søgård til back.
                            Han ofrer jo liv og helse for klubben vår uansett på banen!! Spiller bra som back har han gjort også!!

                            Konkurranse i laget er også jævlig viktig. Som nevnt tidligere; se på Brann i år. Der har vi mye å lære! Bredden i stallen er også fryktelig viktig og dessuten soner vi vel karantene i stort sett hver kamp neste år også - så det er alltid en eller annen som er på tribunen.

                            Men å svi av hele pengesekken på Doffen er selvsagt ikke bra.. Derfor har vi jo 3 x Doffen til disp.
                            LasseB
                            - gul ved Randsfjorden!

                            Kommentar

                            • Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

                              #74
                              Det er ikke alltid lurt å bruke mange milioner på spillere som er på topp eller som har hatt en bra sessong.

                              Se på Zane foreksempel.

                              Kan hende det lønner seg å kjøpe en spiller med ett bra potensiale.

                              Kommentar

                              • BD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2006
                                • 1422

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av heidar
                                noe boybandrasisthomsedvergen hadde fått angst av
                                Skjerp deg!

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Med spillere som Søgård og Sundgot på laget, rykker vi aldri ned. Hvis vi mister sånne klubbspillere, øker risikoen betraktelig.
                                  Med sånne spillere vinner vi aldrig gullet heller.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                                    Brenne har virkelig tatt store skritt i år, han er i mine øyne bedre enn Doffen. Riise er klart bedre enn Doffen (og mye bedre som indreløper enn ving) ergo syns jeg ikke at Doffen burde gå rett inn på laget. Med ubegrensede midler skulle jeg gjerne hatt en spiller han på benken. Men med det begredelige vingspillet vi har vist i år så gi meg heller Huseklepp og Hoff. Nei dette blir helt feil prioritering av ressurser...
                                    Riise blir garantert solgt i løpet av vinteren.

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2129

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Med sånne spillere vinner vi aldrig gullet heller.
                                      Det gjør vi heller ikke med spillere som Solbakken, Bjarmann, Kristinsson, Koren osv.
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #79
                                        Ryktene om Hæstad har pågått en liten stund. Jeg har hørt alt fra "han er så godt som klar" til det som har blitt sagt i media. Det er vanskelig å si hva som er korrekt, men jeg rimelig sikker på at det er en grunn til at lysene fortsatt er på i LSKs lokaler på Åråsen.

                                        Og ja, de er på i den delen der Fjøra og co. har kontorer. ;-)

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av heidar
                                          Det gjør vi heller ikke med spillere som Solbakken, Bjarmann, Kristinsson, Koren osv.
                                          Nei takk og lov noen av disse er jo oldboys hehe.

                                          Kommentar

                                          Working...