Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    Et lite tankeeksperiment:

    Legg diskusjonen om Doffens kvaliteter i forhold til våre egne sentrale midtbanespillere litt til siden, og tenk heller på at hvis han ikke kommer til oss drar han trolig til Brann. I dag mistet Brann sin aller viktigste spiller, som tilfeldigvis også spiller sentral midtbane. Jeg er faktisk nesten tilbøyelig til å mene at om ikke annet bør vi kjøpe Doffen bare for å holde på slik trønderpakket gjorde på 90-tallet, ved drive med "damage controll". Sørg for at motstanderene ikke blir bedre!
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      Vi får ALDRI bedre økonomi enn brann. Hele byen er i ekstase og de fyller lett opp stadion på store kamper , og bygger den nå ut. Vi kan ikke konkurere på økonomi slik som roseborg kunne.. De hadde jo utrolig med penger på 90tallet.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        Nei, men det er heller ikke saken her og nå. Nå har vi muligheten til å kuppe kanskje den ene spilleren som til en viss grad kan fylle rommet etter kapteinen deres, og spørsmålet er da om ikke vi burde gripe den?

        Det er nå engang sånn i fotballen at pengene nærmest vokser på trær, mens godene man kan bruke de på er av heller sjelden kvalitet.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Jeg mener ganske sikkert at Hæstad har fornyet kontrakten ETTER sitt store gjennombrudd i 2005 sesongen. Er det ikke noen flere enn meg som mistenker at han har klausuler i kontrakten som besegler hans skjebne ved et evt. nedrykk? Han har jo en sleip ringrev som agent, og det er ingen hemmelighet at doffen har større ambisjoner enn adecco på potetåkeren i kristiansand. Jeg tror ikke nødvendigvis han blir så jævla dyr..
          Hvis han kan spille på samme nivå som i 05, er det dumt å mene at han ikke er god nok for førsteelveren vår. For all del; jeg er glad i Espen Søgård, men hvis vi skal ha ambisjoner om gull, må vi ha denne typen konkurranse. Med Pedersen og Danton som høyrebackalternativer, tror jeg heller ikke Søgård vil ha noen stor utfordring med å ta den plassen om han skulle ønske det.
          Ja til Hæstad, men kanskje enda mer ja til Strømstad. Der slutter det forøvrig også. Håper for guds skyld at vi ikke henter noen flere av Starts middelmådigheter. Vi har allerede en. Pedersen.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • haggisb
            Medlem
            Hoffnarr
            • Feb 2007
            • 51

            Opprinnelig skrevet av andersmm
            .
            Ja til Hæstad, men kanskje enda mer ja til Strømstad. Der slutter det forøvrig også. Håper for guds skyld at vi ikke henter noen flere av Starts middelmådigheter. Vi har allerede en. Pedersen.
            Kunne godt tenkt meg Atle Roar Håland også,
            god midstopper som kan skape reell konkuranse i forsvaret, og som kan steppe inn ved evt skader/karantener på Kippe PSA ( og det har vi som kjent hat mye av iår)
            BRGDS

            Hallgeir

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              ... den ene spilleren som til en viss grad kan fylle rommet etter kapteinen deres ...
              Altså en ubevegelig, kranglete tass med stygge etterslenger som han til stadighet kommer unna med. En sjefskåt spiller som innimellom slår en bra pasning, mens alle feilpasninger belastes mottaker som ikke befant seg på rett plass.

              Hæstad kan vel ikke akkurat regnes som en naturlig valg til å fylle skoa til dommersjef Martine, eller ?
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                Jeg mener ganske sikkert at Hæstad har fornyet kontrakten ETTER sitt store gjennombrudd i 2005 sesongen. Er det ikke noen flere enn meg som mistenker at han har klausuler i kontrakten som besegler hans skjebne ved et evt. nedrykk?
                Ifølge Start formann hadde ingen av spillerenei Start skaffet seg nedryksklausul. Leste det i avisen her om dagen, husker ikke i farten hvilken det var.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av haggisb
                  Kunne godt tenkt meg Atle Roar Håland også,
                  god midstopper som kan skape reell konkuranse i forsvaret, og som kan steppe inn ved evt skader/karantener på Kippe PSA ( og det har vi som kjent hat mye av iår)
                  Fin tanke!
                  Men jeg tror Håland ønsker å spille i en klubb der han er et klart førstevalg. God, men ikke god nok til å danke ut de som allerede er her. Den spilletiden han ville fått i sammenheng med skader og karantener er ikke nok for en spiller av hans kaliber. Barteklubben er kanskje et godt tips.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                    Ifølge Start formann hadde ingen av spillerenei Start skaffet seg nedryksklausul. Leste det i avisen her om dagen, husker ikke i farten hvilken det var.
                    Da er de i såfall lett naive eller retarderte. Hæstad og Strømstad mener jeg. De burde hatt meget sterke kort på hånda i kontraktsforhandlingene sine. Om de har tenkt som følger; "vi rykker ikke ned" er det i beste fall uvørent, og et ganske dårlig 'careermove'. Ønsker du å være etablert landslagspiller må du ihvertfall sørge for at du spiller i øverste divisjon.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      Synes egentlig det er ganske så utrolig at så mange ikke ønsker en av TL's aller største profiler og en fast landslagsspiller hjertelig velkommen til Åråsen.

                      At Hæstad er så sinnsykt overvurdert og Søgård like undervurdert er bare enkelte med LSK-briller som kan mene.

                      Hæstad vil være en klar forsterkning til et LSK-lag som ikke har vunnet serien på 18 år, og så lenge han blir betalt av investorer/rike onkler så burde dere heller bekymre dere mer om egen økonomi enn LSK's.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • techern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2007
                        • 327

                        Slenger meg på de som er positive til en overgang for Hæstad.
                        Så på sportsnyhetene ikveld, Nordlie var jo som nevnt
                        angivelig temmelig interessert i å hente Hæstad til Åråsen,
                        og Hæstad sa selv at det ville være en spennende tanke å spille under den gamle treneren, samt komme seg til Lillestrøm om så skulle skje.

                        Tror ikke han ville gjort stallen vår dårligere, tvert imot.
                        Jeg har ihvertfall ikke noe imot'n som spiller eller person
                        Shut up and focus on the good things

                        Kommentar

                        • robbie_fanzine
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Jul 2006
                          • 24

                          Ja til Hæstad !!

                          Hæstad vil definnitivt styrke oss.... Det er mye snakk om penger til og styrke vingene.. for det første har vi mye penger til rådighet, (isåfall ifølge utalser i mediene)... For det andre vil vi kunne gjøre det med et hæstad kjøp, ved feks og sette opp riise på høyre ving, mens hæstad tar indreløper plassen... Riise vil fungere godt der.... (""Skulle det ikke være penger igjen da"", noe det vil være) Så har vi har vi muligheten til og hente bosman spiller jeffery abuynn fra aafk gratis, han har en av de beste venstre foten i tippeligaen ved siden av Espen Hoff.. Og han har utalt at en overgang til Lsk kunne vært intresant.... da har vi styrka begge vingeplassene ( for det hæstad koster).... i tilegg kan vi feks oxo omskolere espen til høyreback, der han godt mulig kan fungere.. da har vi dekket tre plasser... Ikke dårlig pengebruk det... Da burde være plenty til og styrke forsvar, angrep, keeper og benken med de pengene som er igjen.. Isåfal når Sharif kan stille 10 mil, berg 15 mil,,, plusss andre investorer kan melde seg på... og klubben sitter på noe..... Latterlig og ikke slå til...

                          Gå Får Hæstad......

                          LKT - Robbie

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            Opprinnelig skrevet av robbie_fanzine
                            (""Skulle det ikke være penger igjen da"", noe det vil være) Så har vi har vi muligheten til og hente bosman spiller jeffery abuynn fra aafk gratis, han har en av de beste venstre foten i tippeligaen ved siden av Espen Hoff..
                            Jeg har inntrykk av at en bosmanspiller ikke er gratis pga sign-on-fee.
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7104

                              Klart, den som leste intervjuet med Doffen i programmet til LSK-Start, vil jo allerede ha fanget opp hans utilslørte interesse for å komme til LSK. LSK-programmet var et halvt år tidligere ute enn TV2-sporten, altså der.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Franken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2004
                                • 1036

                                Velkommen er min kommentar. Kvalitetsspillere får en vel aldri nok av.
                                Fra Baillsund

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Tipper Riise forsvinner i vinter siden Hæstad skal inn. Synes det er en bra forsterkning på venste indreløperrolle siden han er venstrebent og Brenne er høyre. Forslag til midtbane og angrep 2008:

                                  Aubynn/Mykle-Occean/Sundgot-Hoff/Essidiri

                                  Doffen/Kisenebner--Kiko/Kisenebner/Søgård-Brenne/Søgård

                                  Synes dette lukter medalje
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Øystein
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Feb 2006
                                    • 79

                                    Klart Hæstad er en spiller som hadde styrket oss!! Ta dere en bolle dere som mener noe annet. Fyren er så og si fast for Norge, er en spiller det til og med kan gå an og tjene penger på. Jeg synes at om vi har muligheten så er det bare å kjøpe!!!

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      Sier ikke at Doffen ikke er god. Jeg mener dette er feil prioritering, fatterikke hva vi skal med enda en sentral midtbanemann. Vi har pr i dag:
                                      1. Søgård
                                      2. Kiko
                                      3. Riise
                                      4. Islendingen
                                      5. Markus
                                      6. Brenne
                                      Vi har dobbel dekning!!!

                                      Av vinger og backer har vi omtrent ingenting, og ihvertfall ikke dobbel dekning.
                                      Jeg er i mot å bruke så mye spenn på en spiller i en posisjon vi allerede er godt forspent.

                                      Petter

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Sier ikke at Doffen ikke er god. Jeg mener dette er feil prioritering, fatterikke hva vi skal med enda en sentral midtbanemann. Vi har pr i dag:
                                        1. Søgård
                                        2. Kiko
                                        3. Riise
                                        4. Islendingen
                                        5. Markus
                                        6. Brenne
                                        Vi har dobbel dekning!!!

                                        Men har vi den desiderte eneren som alle topplag trenger?
                                        Jeg mener nei.

                                        Mvh
                                        Gammer`n
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

                                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          Men har vi den desiderte eneren som alle topplag trenger?
                                          Jeg mener nei.

                                          Mvh
                                          Gammer`n
                                          Det mener jeg, både Brenne og Riise går utenpå Doffen som indreløpere. Hvorfor argumenterer så mange for at Riise skal spille ving. Han har da vist at han er mye bedre som indreløper en ving gjennom 2007.

                                          Kommentar

                                          Working...