Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    Opprinnelig skrevet av petter
    1. Søgård
    2. Kiko
    3. Riise
    4. Islendingen
    5. Markus
    6. Brenne
    Det morsomme er at det faktisk er i den rekkefølgen du rangerer midtbanespillerene våre, også.

    Ting kan tyde på, uten at jeg har noen skritlige kilder på dette (så Roy, ikke drep meg), da nettopp dette kun har blitt visket meg i øret, at det ikke akkurat lukter røverkjøp av Markus. Ryktene skal nemlig ha det til at Østerrikeren har danka Jofle ned fra haugen som er konkurransen om tittelen "den hvite Orjienta"...
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Men har vi den desiderte eneren som alle topplag trenger?
      Jeg mener nei.

      Mvh
      Gammer`n
      Doffen er definitivt IKKE denne eneren.

      Petter

      Kommentar

      • LasseB
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2007
        • 81

        Dette blir ikke noe problem folkens!


        Han hadde fått tilbud fra ett lag som han syntes var veldig interessant (VIF).
        Vi har jo ikke tatt kontakt med han engang...

        Han går til søpla.
        LasseB
        - gul ved Randsfjorden!

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          Opprinnelig skrevet av LasseB
          Dette blir ikke noe problem folkens!


          Han hadde fått tilbud fra ett lag som han syntes var veldig interessant (VIF).
          Vi har jo ikke tatt kontakt med han engang...

          Han går til søpla.
          Heldigvis er året da enga fikk alle de pekte på over, så det at de ønsker seg Doffen er ikke ensbetydende med at de faktisk får han. Og godt er dét for hvis det er én ting jeg helst vil slippe å se i Tippeligaen 2008 så er det en søppelmidtbane bestående av Christian Tynn-i-håret Grindheim, Stressless og Doffen...
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

            Dobbel dekning på midten?? han der islendingen har jeg aldri sett og jeg tviler på at vi får se han også. Dessuten er det ikke bra at vi må rokere på plassene på midtbanen hvis feks brenne eller riise er ute med skade.. så JA til doffen.

            Kommentar

            • LasseB
              Medlem
              Møteplager
              • Aug 2007
              • 81

              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Heldigvis er året da enga fikk alle de pekte på over, så det at de ønsker seg Doffen er ikke ensbetydende med at de faktisk får han. Og godt er dét for hvis det er én ting jeg helst vil slippe å se i Tippeligaen 2008 så er det en søppelmidtbane bestående av Christian Tynn-i-håret Grindheim, Stressless og Doffen...
              Se på nyhetstråden da mann...

              VIF har kommet med ett knallgodt tilbud til Doffen og vif er dessverre interessant for Doffen. Vif er (dessverre) den eneste klubben som har lagt inn bud på Doffen.
              Vi har dessverre ikke tatt kontakt med han engang..
              Hvordan være uenig i det?

              Da må vi nok bare ta kontakt med Huseklepp og Hoff istedet!

              Dessverre (for 4. gang)
              LasseB
              - gul ved Randsfjorden!

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                For det første spekuleres det i at enga er mest aktuell, og for det andre kan nok de opplysningene Fevennen sitter med angående et manglende bud fra LSK ha noe med at Fjøra er ganske klar på at opplysninger om eventuelle overganger skal holdes internt i forhandlingene. Dette er selvsagt bare en spekulasjon fra min side også, men mine spekulasjoner er faen meg for fakta å regne i forhold til Fevennens journalistiske troverdighet, uansett...
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  Enig, vi kjenner jo alle til fjøra's måte å handle spillere på. De detter jo ned som lyn fra klar himmel(Marius Johnsen feks). Jeg tror også vi må ut med et sted mellom 12 og 15 mill for å sikre oss signaturen hans, og jeg tror også at hvis det står mellom lsk og vif til slutt, så kommer han til å velge oss pga nordlie.

                  Kommentar

                  • erlando
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 858

                    Vi har Nordlie. vif har en midtbane det er plass til ham på - de har ingen som har spisskompetansen han kan tilby (løpskapasitet og ballvinneregenskaper, ispedd null kreativitet og ferdigheter med ball). Vi har en midtbane full av løpskapasitet og ballvinnere - hvorfor kjøpe mer av det samme?
                    Ja til pause i pausen!

                    Kommentar

                    • kimmern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 1174

                      HAR virkelig vif plass??? skal doffen bekle en av kantene i 4-4-2 da? jaja da er det iaff ikke noe stress når vi møter han.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Opprinnelig skrevet av kimmern
                        HAR virkelig vif plass??? skal doffen bekle en av kantene i 4-4-2 da? jaja da er det iaff ikke noe stress når vi møter han.
                        Tipper i tilfellet vif spiller 4-3-3 med:

                        Doffen-Martine-Grindheim

                        Desverre en meget god midtbane.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          Er det noen som vet noe om Andresens fotballfilosofi? Bruker han 4-4-2 slik han spilte i Brann, eller vil han komme til å spille 4-3-3 slik han spiller på landslaget?

                          For øyeblikket håper jeg at han virkelig hadde så mye å si i forhold til taktikk i Brann, som det har blitt spekulert i...
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Tror fortsatt at han kommer til oss, men skulle han ende i søpla så har de bruk et sted mellom 20-30 mill på Doffen og Martine...

                            12-15 mill for Doffen og jeg er rimelig sikker på at Martine får tidenes Sign on Fee i norsk fotballs historie... Hvor mye penger har narkissen Fredirksen spyttet inn for n`te gang??

                            Kommentar

                            • erlando
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 858

                              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                              Er det noen som vet noe om Andresens fotballfilosofi? Bruker han 4-4-2 slik han spilte i Brann, eller vil han komme til å spille 4-3-3 slik han spiller på landslaget?

                              For øyeblikket håper jeg at han virkelig hadde så mye å si i forhold til taktikk i Brann, som det har blitt spekulert i...
                              Det er vel rimelig sikkert at Andresen vil bygge laget rundt seg selv. Da er det nærliggende å tro at han plasserer seg selv i en playmakerrolle hvor han slipper å løpe så mye og er sentralt plassert til å peke og brøle på alt og alle. Ganske bankers at det blir tre sentrale midtbanespillere, men om tallkobminasjonen blir 4-3-3, 4-5-1, 4-1-3-2 eller 4-2-3-1 er ikke godt å si...
                              Ja til pause i pausen!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Doffen må vel bli litt skremt av at narsissist-martin skal være både skipper, førstestyrmann, båtsjomfru, mannskap og tvangsverver på samme skute. Å bli en brikke i fantasiene til MA om å bli den største spilleren gjennom alle tider i norsk fotball som ledet lag x,y og z til gull kan ikke være særlig betryggende. Skulle ens egen glans begynne å nærme seg stråleskinnet til MA vet man jo at man raskt havner på benken. Dessuten går jo skutene til fredriksen ofte en bitter skjebne i møte.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                  Er det noen som vet noe om Andresens fotballfilosofi?
                                  Han foretrekker denne formasjonen:


                                  -----martin----
                                  martin---martin----martin---martin
                                  martin---martin----martin---martin
                                  ----martin---martin-----

                                  Kommentar

                                  • antikris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 520

                                    Vi trenger ikke flere "ballivnnere" nå. Det vi trenger er en skikkelig ballfordeler som ikke trenger å løpe 2 runder rundt seg selv før han slår en pasning. Har hørt om en spiller i england som heter Koren og han..Ok, ikke morsomt.. Men min ydmyke mening er at vi burde kjøpe en høyreback, en venstreback, eller en jævlig god målscorer.

                                    Kommentar

                                    • kimmern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 1174

                                      Fjøra er ute i dag og ber oss være tålmodige. Jeg velger fortsatt å tro at det er noe på gang...

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Opprinnelig skrevet av kimmern
                                        Fjøra er ute i dag og ber oss være tålmodige. Jeg velger fortsatt å tro at det er noe på gang...
                                        For min del kan jeg godt akseptere at vi ikke får Doffen vis Fjøra drar opp en rask, kompromissløs og passningssterk høyreback fra Østerrike og en teknisk god lynving fra Tsjekkia av ermet. Gjerne en lovende ung venstreback og en keeper som kan pese Otto også.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Vi får håpe at fjøra presser prisen på doffen over 15 mill før vi evnt hopper av budrunden. Jeg vil også ha raske og teknisk kompetente vinger/backer rimelig fra øst-europa fremfor overprisede norske spillere i posisjoner hvor vi allerede har god dekning.

                                          Kommentar

                                          Working...