Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    Opprinnelig skrevet av petter
    Sier ikke at Doffen ikke er god. Jeg mener dette er feil prioritering, fatterikke hva vi skal med enda en sentral midtbanemann. Vi har pr i dag:
    1. Søgård
    2. Kiko
    3. Riise
    4. Islendingen
    5. Markus
    6. Brenne
    Vi har dobbel dekning!!!

    Av vinger og backer har vi omtrent ingenting, og ihvertfall ikke dobbel dekning.
    Jeg er i mot å bruke så mye spenn på en spiller i en posisjon vi allerede er godt forspent.

    Petter
    Jeg er enig meg deg, men en ting skal man være klar over; At det finnes penger til Hæstad betyr ikke automatisk at det finnes penger til mindre profilerte spillere.

    Så at eksterne investorer blar opp 10 mill for Hæstad trenger ikke nødvendigvis gå ut over innkjøp på back og ving -plass.

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      Opprinnelig skrevet av maurakanari
      At han blir årets spiller, sier vel mer om hvor dårlige de andre har vært..
      Det er jeg helt enig i. For all del, Espen har vært stabilt god i hele år og er glad for at vi har ham på laget. Men når man plutselig begynner å gi seg ende over fordi en midtbanespiller sender avgårde noen fine pasinger som faktisk treffer der det skal, skårer et par mål på 20 kamper og klarer et par finter; ja da sier det en god del om hvilke variable prestasjoner de andre 10 har hatt.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • Fritz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 1033

        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Det er jeg helt enig i. For all del, Espen har vært stabilt god i hele år og er glad for at vi har ham på laget. Men når man plutselig begynner å gi seg ende over fordi en midtbanespiller sender avgårde noen fine pasinger som faktisk treffer der det skal, skårer et par mål på 20 kamper og klarer et par finter; ja da sier det en god del om hvilke variable prestasjoner de andre 10 har hatt.
        Espen ble årets spiller fordi han står frem med 100% innsats på banen, uansett motstander. Han er en ledertype som gløder av klubbfølelse og entusiasme. Han løper mer enn alle andre, takler hardt og vinner dueller. I tillegg til de "par" fintene og målene du nevner.

        Hæstad er som Espen en ballvinner som løper mye, og som tufter mye av spillet sitt på innsats. Her også er teknikken og avslutteregenskapene begrenset.

        Min mening er at kvalitetene til Hæstad ikke er verd 10 millioner når vi allerede har en spiller som Espen i stallen.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Det er jeg helt enig i. For all del, Espen har vært stabilt god i hele år og er glad for at vi har ham på laget. Men når man plutselig begynner å gi seg ende over fordi en midtbanespiller sender avgårde noen fine pasinger som faktisk treffer der det skal, skårer et par mål på 20 kamper og klarer et par finter; ja da sier det en god del om hvilke variable prestasjoner de andre 10 har hatt.
          Opprinnelig skrevet av Fritz
          Espen ble årets spiller fordi han står frem med 100% innsats på banen, uansett motstander. Han er en ledertype som gløder av klubbfølelse og entusiasme. Han løper mer enn alle andre, takler hardt og vinner dueller. I tillegg til de "par" fintene og målene du nevner.

          Hæstad er som Espen en ballvinner som løper mye, og som tufter mye av spillet sitt på innsats. Her også er teknikken og avslutteregenskapene begrenset.

          Min mening er at kvalitetene til Hæstad ikke er verd 10 millioner når vi allerede har en spiller som Espen i stallen.
          Jeg har aldri sagt noe om Hæstad vs. Espen. Jeg bare sa noe om det faktum at Espen er årets spiller. Noe som forøvrig er off-topic i denne tråden, så jeg beklager avsporingen.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Brukbar tråd dette her: 17 sider om en kar vi ikke vet vi har sagt oss interessert i engang. Imens har Lars Iver Strand gått gatelangs i Lillestrøm sammen med Fjøra. Av og til lurer jeg på om det er nok at selger går ut med en sinnsvak prislapp så blir spilleren mer attraktiv. At Soler krever en formue for en spiller som har vært anonym i år er ikke akkurat appetittvekkende.

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Opprinnelig skrevet av reka
              Brukbar tråd dette her: 17 sider om en kar vi ikke vet vi har sagt oss interessert i engang...
              Gutten er jo meritert, vært på landsen, blir fort tråder av sånt. Kjendisstoff selger.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Canário
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1471

                Jeg er for Hæstad så lenge det ikke går utover forsterkninger i posisjoner som trenger det langt mer. Hvis vi skulle hente Hæstad synes jeg vi likevel har fått skvist lite ut av 17 millioner: Johnsen ble kjøpt for grov ågerpris, og var en av Starts dårligste i fjor. Det er ikke mitt utsagn, ei heller min personlige mening, men noe som også har blitt poengtert av såkalte "fotballeksperter". Mange trenere har sine personlige favorittspillere som de gjerne tar med seg til klubber de leder, og tydeligvis er Hæstad og Johnsen - ikke minst Midttun Lie - disse spillerne hos Nordlie.

                Ingen tvil om at Hæstad har et større navn enn kvalitet. Han passer veldig bra i kamper der han får være en terrier rundt dominerende motspillere (eksempelvis mot Italia). Derimot er det hevet under enhver tvil at han har klare begrensinger som spiller.

                Men er det noe "grunnriss" bak sånne kjøp, på samme måte som med Lars Iver Strand som er best i en rolle som ikke finnes i LSK? På papiret er begge gode kjøp, på samme måte som Johnsen, men er det de riktige og nødvendige forsterkningene?

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2129

                  Opprinnelig skrevet av maurakanari
                  Doffen=LSK-gull. Kombinasjonen Nordlie/Hæstad er krutt. Og da kjære venner, da driter jeg i om Søgård må sitte på benken!!
                  Søgård på benken i forhold til denne boyband-stjerna er vel egentlig ikke en realitet. Espen har jo vist (på imponerende måte) at han kan bekle både indreløper, anker og høyreback. Denne spilleren har ikke brystkasse til å bekle en innbytterbenk engang....

                  Mener jeg!
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    Ikke hver så negativ da Heidar Jeg ønsker ikke doffen til LSK. Pegene er bedre brukt et annet sted. Han ser ikke noe bra ut heller , men det får småjentene vurdere.

                    Jeg mener det TROLIG kommer til å bli et bomkjøp ,men hvis han kommer (jeg håper at han ikke gjør det) så skal han få en fair sjanse.
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2129

                      Jeg er da aldri negativ

                      Åkke som, jeg mener spillerne vi henter først og fremst skal være spillere påm posisjoner vi trenger å styrke. For det andre bør de være bedre enn de vi har. Denne såkalte spilleren har scoret færre mål enn Espen i år, er dårligere på innsats, og klarer heller ikke å prestere andre steder på banen enn som indreløper... Ergo; Skivebom delux! Men klart, spillere som kommer til den hellige klubben får alltid en sjanse, selv om det innebærer kamelsvelging!

                      (Og før noen kommer med den opplagte kommentaren: I dette tilfellet ville kamelene blitt store og hårete for meg)
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • fuglagutt89
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jun 2005
                        • 66

                        kanke tenke på att Espen ikke for spille hvis doffen kommer. det probleme for Nordlie ta. jeg er for att doffen skal komme. han er en veldig bra spiller, og ville ha forsterket laget.
                        *Fugla4Life*

                        Team Haddad

                        Kommentar

                        • rugbar
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Apr 2007
                          • 152

                          Doffen sett i Lillestrøm



                          Ryktene går....

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Hvorfor kjøper ikke lsk, Hæstad:confused: En rask og god midtbane spiller som ikke gir opp så lett.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              Kilden jobber vel på hotellet også såvidt jeg vet. Dette stemmer nok. Herlig.

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1174

                                flere medier skriver at lsk nå er med i kampen, dagbladet skriver alt at han i dag skal møte(har møtt) fjøra i oslo og at han også skal i møte med martine og søpla

                                Kommentar

                                • hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

                                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                                  flere medier skriver at lsk nå er med i kampen, dagbladet skriver alt at han i dag skal møte(har møtt) fjøra i oslo og at han også skal i møte med martine og søpla
                                  Har du link?
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

                                  Kommentar

                                  • kimmern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 1174



                                    Møter Lillestrøm og Vålerenga i dag. IFK også interessert.

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      merkelig ikke Espen Søgård spiller fast på landslaget og er høyaktuell for Inter Milan, Manchester United eller Real Madrid...

                                      Etter hva jeg leser her på forumet er han sinnsykt god og nærmest uerstattelig.

                                      Om Hæstad som kun er 23 år gammel hentes, regner jeg med at Søgård får spille fast uansett om han er så god som det sies. For som Nordli sier, -de beste spillerne til enhver tid skal få spille.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • El_Cabron
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2007
                                        • 218

                                        Det er vel ingen ved sine fulle fem som mener at Søgård er uerstattelig, men han legger alltid ned en ekstra posjon innsats i kamp som det er vanskelig å få ut av noen som ikke har medfødte følelser for klubben.

                                        I tillegg skal man ikke undervurdere det å ha noen lokale spillere i stallen (og da helst noen som spiller fast på laget). Dettte har vist seg gang på gang å være viktig for supportere og lokal samfunnet... I motgang selvfølgelig mer enn i medgang, men likevel meget viktig på sikt også i forhold til å få fram egne talenter etc.

                                        Derfor...
                                        Hvis Tom derimot ikke klarer å finne plass til både Søgård og Doffen på banen samtidig, så vil jeg heller ha en God-Søgård enn en Bittelitt-Bedre-Doffen.
                                        Det er jo ikke sånn at Doffen løper i ring med ball rundt Søgård og er så inn i helvetes mye bedre, men at han kan være med å styrke stallen... Ja, det kan han sikkert.
                                        |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                        Kommentar

                                        • Fritz
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2004
                                          • 1033

                                          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                          merkelig ikke Espen Søgård spiller fast på landslaget og er høyaktuell for Inter Milan, Manchester United eller Real Madrid...
                                          Det er fordi han ikke vil sjæl - hans hjerte er i Lillestrøm...

                                          Meget mulig at Doffen, hvis han kommer, danker ut Espen fra laget - i så fall er han en bedre spiller. Men han er en spiller som koster opp mot ti millioner - det er ti millioner kroner vi ikke får brukt til å forsterke lagdeler hvor vi sliter mer enn vi gjør på Doffens tiltenkte posisjon.

                                          Jeg sliter virkelig med å se hva Doffen skal tilføre Lillestrøm, som er så mye bedre enn det vi allerede har i dag.

                                          Kommentar

                                          Working...