Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Hvis Start allerede har akseptert en tilbud fra oss men doffen vil vente tror jeg neppe han kommer til oss. Når Martine har fått et landslagsopphold til å selge seg inn overfor Doffen tror jeg løpet er kjørt.

    Kommentar

    • Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2601

      Martine er vel skadet, så vi får håpe at han ikke lusker rundt i garderobene på landslaget i fritiden også.
      Ferdigskåra

      Kommentar

      • vollafugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 978

        Opprinnelig skrevet av Kimito
        Martine er vel skadet, så vi får håpe at han ikke lusker rundt i garderobene på landslaget i fritiden også.
        Han er vel tatt med i troppen på tross av skade?

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          Opprinnelig skrevet av reka
          Når Martine har fått et landslagsopphold til å selge seg inn overfor Doffen tror jeg løpet er kjørt.
          Hvilke argumenter skal Martine bruke?
          I år var de 3 poeng unna kvalikplass. Neste år stiller de med en trener uten både utdannelse og erfaring. Men med i trenerteamet har de en som kan spille dø hvis det skulle bli litt høy temperatur. Kanskje vil han lokke med muligheter for å spille viktige kamper, to kvalikkamper høsten 2008.

          Jeg tror ikke Doffen velger vif framfor oss. Han har mange venner her også. Midttun Lie, Steinar P, Marius og Tom Nordlie. Valget er ditt, Doffen. Jeg tror det blir et enkelt valg for deg.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            Opprinnelig skrevet av Ola
            Jeg håper for all del det er penger igjen til å kjøpe TYPER ala Kvisvik, Mifsud, Huseklepp, Alanzinho(for å nevne noen.) Spisskompetanse folkens, det er viktig...
            Jeg må innrømme jeg blir litt trøtt av alle innleggene som mener vi kaster alle pengene etter en spiller ved å eventuelt sikre oss doffen, dog helt tilfeldig at jeg quoter innlegget ditt. Penger er det nok av. Selv om vi svir av rundt 10 mill på doffen, er vi fortsatt godt rustet i kampen om å hente flere spillere. Noe vi også vil gjøre.

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Han venter vel til han har fått helt klarhet i de personlige kontraktene som tilbys. Tar vel litt tid og få oversikt over alle pros & cons ...

              Dessuten har ikke Doffen sjæl noe å tjene på å svare med en gang.
              Last edited by mooph; 07.11.2007, 23:05. Begrunnelse: la til siste setning
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • TorTor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2004
                • 335

                Regner med at Fjøra bruker kvelden i TV3-studio til å "bearbeide" Soler...

                Kommentar

                • Macho-Morten
                  Ikke KFL-styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2687

                  Ta dette med minst åtte klyper salt, men en som etter eget utsagn "er god venn av Per Berg" hevder Hæstad er klar allerede, men at han av en eller annen grunn ikke skal presenteres/offentliggjøres før etter Tyrkia-kampen.

                  Selv håper jeg fyren farer med svada, da jeg ser på et eventuelt Hæstad-kjøp som å kaste penger ut av vinduet. Som spillertype bringer han lite nytt til klubben, og kvalitetsmessig føler jeg ikke Brenne/Søgård/Riise står noe tilbake for ham. Heller tvert imot.

                  Kommentar

                  • sibirsk tiger
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Feb 2007
                    • 29

                    alle

                    gjetter på overgangssum..
                    er dere helt sikre på at han ikke har en klausul om makssum dersom Start rykket ned...?
                    -Noe dejo gjorde...
                    -Kanskje han ikke er en 12 millioners mann, men til fem?

                    -Kan tenkes dette.... Eller?



                    [Så en ting om Martine... Hvem fan skal det laget ansette som trener? Jeg kan ikke tenke meg en eneste erfaren trener som vil akseptere å stå i skyggen av uerfarene Martine på treningsfeltet, for så å få lov å styre benken i kamp, men må bruke de spillerne som Martine har bestemt seg for å bruke.. Ja, jeg bryr meg ikke, mne regner bare med at de har driti på draget her... -IGJEN! :-)
                    -En slik trener er jo fullstendig vingeklippet, uten makt , uten baller(!)og fullstendig prisgitt Martine og hopptreneren Aalbu...!]

                    Kommentar

                    • Bekkis
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 441

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Hvis Start allerede har akseptert en tilbud fra oss men doffen vil vente tror jeg neppe han kommer til oss. Når Martine har fått et landslagsopphold til å selge seg inn overfor Doffen tror jeg løpet er kjørt.
                      Kanskje doffen er så profesjonell at han vil ha fokus kun på landskampen?
                      men andresen sa jo også på mandag at han ikk ville kommentere noe om fremtiden, da den ikke var avklart enda... selvom hareide visste om hans avtale med søpla allerede før helga...

                      Kommentar

                      • aguado
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 448

                        Hva er greia med å hente Hæstad egentlig? Når vi først skal bruke et hav av penger på en midtbanespiller fra Start, hvorfor prøver vi oss da ikke på Strømstad i stedet?

                        Kommentar

                        • Gjertsen_KANARIS
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jun 2006
                          • 196

                          Opprinnelig skrevet av jalapenos
                          Hva er greia med å hente Hæstad egentlig? Når vi først skal bruke et hav av penger på en midtbanespiller fra Start, hvorfor prøver vi oss da ikke på Strømstad i stedet?
                          Siden Hæstad lokker flere små jenter til tribunen slik at Åråsen blir en fullsatt stadion vær gang. Neida, til sakelig svar.

                          Hæstad har åpnet for å gå til andre klubber, han utviklet seg stort under Nordlie å er kanskje (BEMERK deg mitt ord "KANSKJE") mer interisert i en overgang til sportsklubben enn Strømstad. I tilegg har Strømstad utalt seg om at han ønsker seg til utlandet hvis jeg ikke husker feil.
                          VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                            Hæstad har åpnet for å gå til andre klubber, han utviklet seg stort under Nordlie å er kanskje (BEMERK deg mitt ord "KANSKJE") mer interisert i en overgang til sportsklubben enn Strømstad. I tilegg har Strømstad utalt seg om at han ønsker seg til utlandet hvis jeg ikke husker feil.
                            Husk også at det er EM snart, dette er et "utstillingsvindu" for de som spiller på landsen. En investering i Doffen nå som gjør at han blir med til EM og gjør han en god figur der kan det tjenes penger på et salg...
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • Bolsen3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 1061

                              Jeg kan helt ærlig ikke se at det er indrløper/sentral midtbane vi bør bruke masse penger på å forsterke. Ville foretrukket at det ble hentet inn en ving av høy klasse, men kan jo selvfølgelig få begge deler også

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                - Jeg møtte Lillestrøm i dag og fikk presentert opplegget deres, men jeg vil ikke ta en avgjørelse om dette før etter landskampene mot Tyrkia og Malta, sier Kristofer Hæstad til NRK.
                                Jeg kom til å tenke på noe, kanskje han vurderer oss og Start ?
                                Dvs. dersom Norge går til EM blir det LSK ellers blir det adecco... bare en tanke.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Nå kom det ut i dag i papir-bt (jeg bruker Lambi selv) at MA regelrett fikk fyken av Brann samme dag som "pressekonferansen" i plasthallen. MA hadde i følge Bruun Hansen gjort fremstøt bl.a. overfor noen i sportlig apparat om å følge ham til VIF. Bruun Hansen sier at de på bakgrunn av dette vil avslå alle kjøpsfremstøt fra VIF.

                                  Doffen vil trolig bli tilbudt en fantasilønn i VIF, men blir det flere slike historier tror jeg valget er lett. Ser han at Martine ikke får spillerne han ønsker, og at han opptrer uprofesjonelt fremstår nok VIF som et dårlig valg. Mulig han er så lettlurt at han lar seg presse/lure av MAs frierier, men det er nok ingen tvil om at han vil tape sportslig på det. Andresen vil uansett løpe rundt på landslagssamlingen med rompa full av penger og pølsepapir helt til noen tar ansvar og sender narsissisten hjem.

                                  Når det gjelder ledende overassistenttrener til Martin sparket de vel den eneste i Norge som har lav nok selvfølelse og status til å se en slik stilling som attraktiv. Mulig Myhre orker, men han har jo ikke ødelagt for seg selv ved å filme skadet på sidelinja og har nok enda en fremtid som trener.

                                  Kommentar

                                  • heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2129

                                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                    merkelig ikke Espen Søgård spiller fast på landslaget og er høyaktuell for Inter Milan, Manchester United eller Real Madrid...

                                    Etter hva jeg leser her på forumet er han sinnsykt god og nærmest uerstattelig.
                                    Merkelig at ikke Dvergen spiller fast på landslaget og er høyaktuell for Inter Milan, Manchester United eller Real Madrid...

                                    Kan noen snart innse realitetene? Denne spilleren var kanskje god i 2005, men ikke nå... Denne spilleren, som hauses opp for sin innsatsvilje, var dau som en makrell når Start kjempet for livet forrige søndag... Denne spilleren forsterker ikke LSK, og vil være en perfekt mann for vif, siden han ikke har brystkasse til å ta ansvar når alt går til helvete på Valle neste sesong.
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                    Endelig er mørketida over.

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2129

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Mener å huske at Milan var interessert i han i 2005 og summen lå rundt 40 mill.
                                      Har du ringt Ancelotti! Milan sliter jo, og prisen skal være lavere enn 40 mill. denne gangen!
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Opprinnelig skrevet av heidar
                                        Har du ringt Ancelotti! Milan sliter jo, og prisen skal være lavere enn 40 mill. denne gangen!
                                        Takk for et verdiløst innlegg.

                                        Du har for lengst fått frem at du har null tro på Doffens ferdigheter. Hadde uansett satt pris på konstruktive innlegg fra deg i stedet for å quote i setning av et innlegg for å komme med en dust bemerkning.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2129

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Takk for et verdiløst innlegg.

                                          Du har for lengst fått frem at du har null tro på Doffens ferdigheter. Hadde uansett satt pris på konstruktive innlegg fra deg i stedet for å quote i setning av et innlegg for å komme med en dust bemerkning.
                                          Kun en illustrasjon av argumentasjonen i denne tråden. Det er veldig mange som mener vi bør hente denne spilleren fordi "Han var dritgod mot Italia i 2005, og aktuell for Milan da." Det andre argumentet for å hente han, er at han kan selges for 20 mill.++ etterhvert. Hvor mange norske spillere har blitt solgt for slike summer de siste årene??
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                          Endelig er mørketida over.

                                          Kommentar

                                          Working...