Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    sett rånern som anker, han imponerte meg stort i den rollen

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      Opprinnelig skrevet av kimmern
      sett rånern som anker, han imponerte meg stort i den rollen
      Har ingen problemer med Søgård som indreløper, men som anker kan han ikke sammenliknes med Kiko.

      Kommentar

      • KanariHagen
        Utestengt
        • Nov 2007
        • 21

        Nei. Søgard kjempe for ballen om igjen. Kiko er innmari bra med balen rundt seg men ikke så flink med å få den tilbake.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          Opprinnelig skrevet av KanariHagen
          Nei. Søgard kjempe for ballen om igjen. Kiko er innmari bra med balen rundt seg men ikke så flink med å få den tilbake.
          Kiko er god ballen, og han jobber meget bra uten ballen også. Ankeret skal også være en ballfordeler, og du skal være ganske inngrodd Søgård fan om du mener han er bedre enn Kiko til det. Søgård har tatt store skritt denne sesongen, jeg skammer meg ikke når han spiller lengre og han har løst rollen som indreløper på en meget tilfredstillende måte.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av KanariHagen
            Nei. Søgard kjempe for ballen om igjen. Kiko er innmari bra med balen rundt seg men ikke så flink med å få den tilbake.
            Du har ikke sett fugla i år du kanskje?
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2129

              Opprinnelig skrevet av Henrik
              Kiko er god ballen, og han jobber meget bra uten ballen også. Ankeret skal også være en ballfordeler, og du skal være ganske inngrodd Søgård fan om du mener han er bedre enn Kiko til det. Søgård har tatt store skritt denne sesongen, jeg skammer meg ikke når han spiller lengre og han har løst rollen som indreløper på en meget tilfredstillende måte.
              Korrekt observert, Kiko sine evner som anker er mye bedre enn Espen sine. (Allikevel må det sies at jeg syns Espen har løst oppgaven med bravur når han ble tvunget til å spille anker i år)

              Espen har derimot tatt mange steg videre denne sesongen, og etablert seg som en indreløper av klasse (i tillegg til at han har gjort nødvendi innsats i andre posisjoner når det har vært nødvendig.) Når det da blir snakk om at han skal erstattes med en spiller som var på topp i 2005, og som har fått lite til denne sesongen, skjønner jeg lite. Det Søgård har prestert denne sesongen har vært bedre enn Hæstad sine prestasjoner. Når prislappen i tillegg blir urimelig høy, så skjønner jeg ikke at dette skal være en aktuell spiller. Indreløperplassene er vel dekket av Brenne/Søgård/Riise, i tillegg til at andre spillere (Kiesen, Bjarki, JML) også kan være aktuelle.

              Med fare for å gjenta meg selv: Jeg fatter ikke hva vi skal med denne spilleren!
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • KanariHagen
                Utestengt
                • Nov 2007
                • 21

                Opprinnelig skrevet av heidar
                Korrekt observert, Kiko sine evner som anker er mye bedre enn Espen sine. (Allikevel må det sies at jeg syns Espen har løst oppgaven med bravur når han ble tvunget til å spille anker i år)

                Espen har derimot tatt mange steg videre denne sesongen, og etablert seg som en indreløper av klasse (i tillegg til at han har gjort nødvendi innsats i andre posisjoner når det har vært nødvendig.) Når det da blir snakk om at han skal erstattes med en spiller som var på topp i 2005, og som har fått lite til denne sesongen, skjønner jeg lite. Det Søgård har prestert denne sesongen har vært bedre enn Hæstad sine prestasjoner. Når prislappen i tillegg blir urimelig høy, så skjønner jeg ikke at dette skal være en aktuell spiller. Indreløperplassene er vel dekket av Brenne/Søgård/Riise, i tillegg til at andre spillere (Kiesen, Bjarki, JML) også kan være aktuelle.

                Med fare for å gjenta meg selv: Jeg fatter ikke hva vi skal med denne spilleren!
                Fra det som jeg har sett, er Kiesen ingen svar som sentral midtbaneren. Mangler posisjonskvaliteter og ble avslørt mange ganger.

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  Opprinnelig skrevet av KanariHagen
                  Fra det som jeg har sett, er Kiesen ingen svar som sentral midtbaneren. Mangler posisjonskvaliteter og ble avslørt mange ganger.
                  Hvor mye har du sett av han? Har han vært på banen i det hele tatt? Han fikk kanskje 30 min mot Kaerjeng om jeg ikke husker feil.

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3459

                    Opprinnelig skrevet av KanariHagen
                    Nei. Søgard kjempe for ballen om igjen. Kiko er innmari bra med balen rundt seg men ikke så flink med å få den tilbake.
                    Kiko har vært en glimrende ballvinner på midtbanen etter at han fikk ankerplassen fast. Problemet hans er at han løper opp og plukker ballen ifra motspillerne så lett at det ikke ser ut som om han gjør noe. Synd å si det, men Kiko hadde nok fått mer respekt av massene om han tro til med noen Bjerkland/Bjarmann/Wehrman taklinger, men Kiko's måte er like effektiv, bare litt mindre spektakulær.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                      Kiko har vært en glimrende ballvinner ... han løper opp og plukker ballen ifra motspillerne så lett ...
                      Ja. På grunn av god forståelse starter ofte løpet mot en spiller før denne spilleren mottar ballen (og Kiko har tempo!). Motstander får ikke til til å få ballen under kontroll. I tillegg stjeler han ballen mye (snapper pasning).
                      Hæstad har også disse kvalitetene (defensiv forståelse).

                      Søgård er mer "følg-etter-og-plag" typen. Utrettelig jobbing og ødeleggende for motstanderens spill, men ikke like ballvinnende som Kiko i form.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • ChriseLSKer-LSK
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jul 2007
                        • 158

                        Nrk Sa : At det ser ut som at Doffen går til LSK.
                        Tv2 Sa : At det ser ut som at Doffen går til VIF.

                        Bli enige :S
                        1997 på bislet xD
                        5-1 Diallo Lekte seg :P

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          Opprinnelig skrevet av ChriseLSKer-LSK
                          Nrk Sa : At det ser ut som at Doffen går til LSK.
                          Tv2 Sa : At det ser ut som at Doffen går til VIF.

                          Bli enige :S
                          Vel, alle veit jo at NRK er en mye bedre kanal enn TV2...

                          Men seriøst, hvor Doffen går, veit nok bare Doffen selv...foreløpig.


                          KimFL

                          Kommentar

                          • hennern
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Apr 2006
                            • 157

                            Strømstad har akkurat takket nei til RBK

                            Hæstad har vært på omvisning på åråsen

                            Solèr har sagt hvertfall 10 mill per hue på de gutta

                            Per Berg har sagt hvertfall 20 mill på nye spillere

                            hadde vært fine gutter og hatt i stallen vår
                            det er helt for jævelig

                            Kommentar

                            • kinstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2007
                              • 406

                              Lille start

                              Jeg får åpne en liten Pub i Lille(-start)strøm der hvor startsuportera kan komme å ta en pils før de får se stjernene sine spille i TP. Som om vi liksom skal svi av hele onkels binge på disse to.

                              Fugler trenger vinger for å fly høyt.
                              ________
                              -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                              Kommentar

                              • hennern
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Apr 2006
                                • 157

                                Opprinnelig skrevet av kinstad
                                Jeg får åpne en liten Pub i Lille(-start)strøm der hvor startsuportera kan komme å ta en pils før de får se stjernene sine spille i TP. Som om vi liksom skal svi av hele onkels binge på disse to.

                                Fugler trenger vinger for å fly høyt.
                                ville lett svidd av 20 mill i disse gutta!!

                                kan fort inntjene det dobbelte om de får riktig utvikling, dessuten om vi kavlifiserer oss til EM vil europa også følge med

                                Nei, tviler ikke på at det radarparret ville gjort seg
                                det er helt for jævelig

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  Opprinnelig skrevet av hennern
                                  Strømstad har akkurat takket nei til RBK

                                  Hæstad har vært på omvisning på åråsen

                                  Solèr har sagt hvertfall 10 mill per hue på de gutta

                                  Per Berg har sagt hvertfall 20 mill på nye spillere
                                  Dersom vi henter TO (2) ! dyre indreløpere går jeg å legger meg, drar dyna over hue og nekter å stå opp igjen.
                                  Ser for meg 3-6-1 som taktikk neste år... forfriskende... not...
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • Går_på_vannet
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Dec 2006
                                    • 26

                                    Opprinnelig skrevet av mooph
                                    Dersom vi henter TO (2) ! dyre indreløpere går jeg å legger meg, drar dyna over hue og nekter å stå opp igjen.
                                    Ser for meg 3-6-1 som taktikk neste år... forfriskende... not...
                                    Vi trenger kanskje ikke to men en bør vi ha og han bør hete Hæstad. Hadde vel heller ikke sagt nei til begge sånn i utgangspunktet. Riise kan vi bare rendyrke som høyrekant.

                                    Det vil da si at vi står igjen med Kieseneber og Kiko som ankere. Hæstad , Søgård, Brenne , Strømstad vil kjempe om to indreløper roller. God dekning og det trenger vi om vi skal bli seriemestere.
                                    Fugla til vi dør!!!

                                    Kommentar

                                    • KimFL
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1410

                                      Opprinnelig skrevet av Går_på_vannet
                                      Vi trenger kanskje ikke to men en bør vi ha og han bør hete Hæstad. Hadde vel heller ikke sagt nei til begge sånn i utgangspunktet. Riise kan vi bare rendyrke som høyrekant.

                                      Det vil da si at vi står igjen med Kieseneber og Kiko som ankere. Hæstad , Søgård, Brenne , Strømstad vil kjempe om to indreløper roller. God dekning og det trenger vi om vi skal bli seriemestere.
                                      Kan nesten ikke bli mer enig. De kampene LSK virkelig har vært gode, har Riise spilt kant, ergo bør han rendyrkes som kantspiller. Også på landslaget har han gjort en god jobb som kantspiller, riktignok i 4-5-1 formasjon, men offensiv som han er, blir det en tilnærmet 4-3-3 der også.

                                      Hadde ikke sagt nei takk til Strømstad, jeg heller, men det virker ikke veldig sannsynlig at han kommer hit, basert på de utalselsene han har gitt i det siste. Men med Doffen inn, og kanskje en seriøs utfordrer til Brenne, vil vi få en helvetes sterk midtbane neste sesong. Vi vil også få den bredden vi har mangla ved noen anledninger i år.


                                      KimFL

                                      Kommentar

                                      • Troll
                                        Utestengt
                                        • Nov 2007
                                        • 2

                                        Vil Doffen være fornøyd med 3 valg i sentral midtban? Bak Andresen og Grindheim?

                                        Og hva med jørgen Jalland?

                                        Kommentar

                                        • blue
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2004
                                          • 1429

                                          Opprinnelig skrevet av Troll
                                          Vil Doffen være fornøyd med 3 valg i sentral midtban? Bak Andresen og Grindheim?

                                          Og hva med jørgen Jalland?
                                          Ja, hva med Jørgen Jalland?? Makan til ræva speller skal du leite lenge etter!
                                          Fugla 4 Life!

                                          Kommentar

                                          Working...