Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3459

    Opprinnelig skrevet av vollafugl
    Er du bekymret for at Berg og Sharif skal hente Hæstad mot Nordlies vilje?
    I såfall tror jeg du kan slutte å bekymre deg.

    Ut fra noen av innleggene her skulle man nesten tro at vi besitter en nærmest uovertruffen midtbane som det både er unødvendig og nærmest umulig å forsterke. En spiller som de fleste med nøytrale briller antakelig setter høyere enn samtlige av være egne spillere (med mulig unntak for Riise), vil i følge mange på forumet neppe bli en forsterkning.

    En stor del av kritikken mot å hente Doffen, er at han ikke er verdt pengene, i alle for ikke for oss, og at vi isteden bør satse penga på en høyreback og en ving. Jeg er ikke helt uenig i denne tankegangen, men mener likevel at det er viktig å huske at;
    1. Med Hæstad som indreløper kan Riise rendyrkes som ving dersom Nordlie ønsker det. I tillegg kan det åpne for Søgård som utfordrer på backplass.
    2. Vi vet ikke hvor lenge vi får beholde Riise, og det er kanskje ikke så dumt å benytte anledningen til å planlegge litt frem i tid.
    3. Så vidt jeg husker har JÅF ( og/eller Nordlie) uttalt at det nærmest er uaktuelt å hente en ny høyreback nå. Man kan godt diskutere hvor klok denne holdningen er, men å si nei-takk til Hæstad fordi man heller vil vente på en uaktuell og imaginær back, det blir rart.
    4. Vi kunne sikkert hatt god bruk for en ving, men jeg har vanskelig med å forstå hvorfor det stadig dukker opp synspunkter om at vi heller bør satse på Hoff enn Hæstad. Hæstad er til salgs, det er ikke Hoff. Man må da forutsette at Lyn vet omtrent hvor mye han er verdt (og at de ikke er interessert i å selge for denne prisen). Da blir det litt rart når flere stadig heller vil hente ham, og tror at vi sikkert kan få ham for ordinær markedspris.
    Man kan mene hva man vil om prisnivået for norske spillere for tiden. Til syvende og sist har man likevel ikke annet valg enn å forholde seg til det til enhver tid gjeldende prisnivået. Mange av innleggene i denne tråden påpeker at 10-15 mill. er mye penger for én spiller, men ingen har så vidt jeg kan se hevdet at prisene kommer til å falle. Nå er det jo slik at de 5 største klubbene i Norge signaliserer at de skal bruke et sted mellom 50 og 25 mill til nye spillere foran 2008-sesongen. Alle vil kjøpe norskt, og ingen vil selge til hverandre. Dette er en realitet LSK som klubb pent må forholde seg til.

    Denne situasjonen krever at man har is i magen, og samtidig evne og vilje til å handle og satse når tiden er inne for det. Dersom klubben og trenerapparatet virkelig ønsker Hæstad og er sterke i troen på at han er rett mann, synes jeg at klubben bør satse fullt ut på det. Under denne forutsetningen synes jeg det nærmest er av underordnet betydning om det koster 10, 13 eller 15 millioner å få ham hit. Til sammenligning satset Brann 8 mill på herr Andresen i 2003, et beløp som relativt sett var høyere enn 15 mill i dag. Selv om mange her har store motforestillinger mot ham, er det bare å konstantere at han var verdt hver krone, til og med selv om han senere forlot Brann som bosmann-spiller.

    Desverre tror jeg likevel at Doffen kommer til å velge Vif fremfor oss. Antakelig til stor glede for de som heller vil ha ny høyreback og Hoff som ving.
    Hvis jeg ikke husker helt feil så kjøpte Abramovitsj en spiller som het Smertin for et par år siden, uten at Mourinho var klar over det. Slike tilstander ønsker jeg ikke å se, og jeg tviler på at Berg kommer til å gjøre noe slikt, men man kan aldri forutse fremtiden.

    Når det gjelder lista di, så er:
    1. Riise ønsker å spille indreløper, og Tom har uttalt at det er der han har vært best. Søgård har klart seg bra på backen, men er ikke en backspiller da den plassen ikke lar han bruke de streke sidene sine.

    2. Riise har en lang kontrakt med LSK og har uttalt at han ikke ønsker å dra utenlands med mindre det er en bra klubb som ønsker å hente og satse på han. Med tanke på at Koren måtte 'nøye seg' med å gå til West Bromwich som bosman, er det da realistisk å anta at Riise forsvinner med det første?

    3. Nå har jeg ikke lest de uttalelsene ifra Fjøra, så de kan jeg ikke kommentere, men jeg tror nok alle i sportslig ledelse ser at vi trenger å forsterke høyreback plassen. Spesielt om Danton forlater oss. Noe penger kommer inn, men kommer nok til å erstatte han?

    4. Når det gjelder Martin Andresen så tilførte han Brann en ny dimensjon. Forøvrig er jeg helt enig i at det gjelder å ha is i magen, og for meg er ikke det å bruke ressurser på den lagdelen hvor vi er best besatt.

    Når det gjelder Doffen, så er jeg skeptisk til han siden han har hatt en nedadgående formkurve de siste to årene. Han har vært mer å se i bama-reklamer enn på runden's lag, og det er ikke et kvalitetstegn i mine øyne. Når det er sagt, så håper jeg Doffen blir en hit om han skulle komme til Åråsen.

    Jeg er motstander til at investorer skal ha siste ord når det gjelder spiller kjøp. At de skal ha et ord med i laget kan jeg forstå og akseptere, men at de kun blar opp midlene hvis den 'riktige' profilen dukker opp like jeg ikke. Per Berg har nok fotball kompetanse til å kunne uttale og vurdere kvaliteten, men har Sharif det samme? Jeg frykter at Fjøra blir presset til å kjøpe et norsk 'navn' for å vise at han har gjort jobben sin, og det kan skape uro i et meget sammensveiset lag. Hadde Doffen vært en bankers på førsteelveren så hadde det kunne foesvare, men jeg frykter han fort kan havne på benken. Spesielt om Karim slår til neste sesong og Riise flyttes ned på indreløperen.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3459

      Opprinnelig skrevet av Paddis
      Fjøra holder korta tett inntil brystet og sier ikke en dritt før evt en pressekonferanse. LSK har hentet Pedersen, Lie og ikke minst Moldskred gratis uten å få skryt for det - for det er jo desverre ikke landslagspillere.

      En vakker dag nærmere jul så får vi en spiller og alle her inne forguder fjøra`s jobb.

      Glem Hoff inntill videre og diskuter heller om vi virkelig trenger Doffen. Det er en av få spillere klubben har offisielt sagt de ønsker!
      Hvis skryt i media er det Fjøra er ute etter er han helt feil mann for jobben. Nå har han gang på gang vist at han har hentet klassespillere som ikke har vært i media's søkelys, så jeg er ikke bekymret over det.

      Hvis Kiesenebner og Viktor blir skadefrie neste år (noe vi må gå ut ifra) har vi 7 midtbane spillere til 3 plasser. Derfor mener jeg vi ikke trenger Doffen.

      Hoff har jeg lagt ifra meg, og regner med at Fjøra har gått videre til det neste navnet på blokka si. Jeg håper han ikke har sett seg blind på norske spillere, og henter inn en ny utlending. Jeg tror vi får mer igjen for pengene der.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2129

        Opprinnelig skrevet av vollafugl
        Med Hæstad som indreløper kan Riise rendyrkes som ving dersom Nordlie ønsker det. I tillegg kan det åpne for Søgård som utfordrer på backplass.
        1. Vi vet ikke hvor lenge vi får beholde Riise, og det er kanskje ikke så dumt å benytte anledningen til å planlegge litt frem i tid.
        1. Jeg elsker denne fantastiske argumentasjonen for å hente Doffeloff... På den ene side skal Riise rendyrkes som ving, på den andre side skal Doffeloff erstatte han som indreløper når Riise forsvinner... Men hvem skal spille ving når Riise forsvinner da??
          Opprinnelig skrevet av vollafugl
        2. Så vidt jeg husker har JÅF ( og/eller Nordlie) uttalt at det nærmest er uaktuelt å hente en ny høyreback nå. Man kan godt diskutere hvor klok denne holdningen er, men å si nei-takk til Hæstad fordi man heller vil vente på en uaktuell og imaginær back, det blir rart.
        Vi får ingen annen høyreback, vi har hentet Steinar Pedersen. Ingen vits i å diskutere det en gang. Dog mener jeg at indreløpere er det vi har minst behov for, og når denne heller ikke forsterker laget er det ingen tvil om at vi kan bruke pengene på en bedre måte.
        Opprinnelig skrevet av vollafugl
      • Vi kunne sikkert hatt god bruk for en ving, men jeg har vanskelig med å forstå hvorfor det stadig dukker opp synspunkter om at vi heller bør satse på Hoff enn Hæstad. Hæstad er til salgs, det er ikke Hoff. Man må da forutsette at Lyn vet omtrent hvor mye han er verdt (og at de ikke er interessert i å selge for denne prisen). Da blir det litt rart når flere stadig heller vil hente ham, og tror at vi sikkert kan få ham for ordinær markedspris.
      Norske spillere er dyre, og neppe verdt prisen. Er det en spiller i Tippeligaen jeg skulle ønske meg, er det uansett Hoff, siden han har kvaliteter som vi utvilsomt trenger. Ingenting ville allikevel glede meg mer enn om vi fant en bedre spiller i utlandet til en billigere penge.
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Opprinnelig skrevet av MortenA
        Hvis skryt i media er det Fjøra er ute etter er han helt feil mann for jobben. Nå har han gang på gang vist at han har hentet klassespillere som ikke har vært i media's søkelys, så jeg er ikke bekymret over det.

        Hvis Kiesenebner og Viktor blir skadefrie neste år (noe vi må gå ut ifra) har vi 7 midtbane spillere til 3 plasser. Derfor mener jeg vi ikke trenger Doffen.

        Hoff har jeg lagt ifra meg, og regner med at Fjøra har gått videre til det neste navnet på blokka si. Jeg håper han ikke har sett seg blind på norske spillere, og henter inn en ny utlending. Jeg tror vi får mer igjen for pengene der.
        Jeg stoler såpass på at gutta på Åråsen har styring over hva de driver med.
        For meg ser det ut som om Victor ikke har en fremtid på Åråsen - og ifølge gårsdagens RB så virket det på Nordli at om Kiesen blir spilleklar så er det rein bonus, han virket ikke veldig positiv.

        Kommentar

        • Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Jeg stoler såpass på at gutta på Åråsen har styring over hva de driver med.
          For meg ser det ut som om Victor ikke har en fremtid på Åråsen - og ifølge gårsdagens RB så virket det på Nordli at om Kiesen blir spilleklar så er det rein bonus, han virket ikke veldig positiv.
          Hvis man ikke forventer at en spiller blir klar, blir man heller ikke skuffet når han ikke blir det. kan jo hende at nordlie tenker sånn...

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3459

            Viktor har vel vært skadet hele sesongen, så det er vel litt tidlig å avskrive han.

            Kiesenebner har vel vært igjennom en såpass lang og tøff skadeperiode at Tom er litt nøktern, men å si at Tom "ikke virker veldig positiv" er vel å dra det litt langt.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Les gårsdagens RB! Kommer han tilbake tar han det som en stor bonus....

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3459

                – Dette har vært en tålmodighetsprøve for både Markus og oss. Vi er spent på hvordan han er når han kommer tilbake etter opptreningen i Østerrike i desember. Men fremdeles tar jeg det som en bonus om han kommer fullt og helt tilbake, sier en nøktern Nordlie.

                Joda jeg leser RB og nyhetstråden, så jeg ser hva de skriver. Utifra det som er skrevet vil jeg heller beskrive Tom som avventende og ikke "ikke positiv".
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6089

                  Den eneste grunnen til at jeg er kritiskk til å hente hæstad er at det virker som om vi er helt fastkjørt i 433 formasjonen vår. Jeg tror ikek vi kan få det beste ut av brenne, riise og hæstad i den formasjonen. Om Tom plutselig hadde blitt litt mer fleksibel så kunne vi gjort som rosenborg og innsett at vi ikke har noen vinger.

                  ----------------Fredrikson-------------
                  Søgård - Andresen - Kippe - Johnsen
                  -------------------Kiko-----------------
                  ---------Riise-------------Hæstad-----
                  ------------------Brenne---------------
                  ----------Myklebust - Occean---------

                  Tror det kunne vært en veldig god løsning ettersom det ser ut til at vi sliter med å hente inn kantspillere til 433. Men jeg tror nok ikke Tom vurderer noe slikt. Derfor er jeg litt skeptisk til å hente en indreløper når vi har to gode indreløpere og ingen veldig gode vinger.

                  Kommentar

                  • vollafugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 978

                    Jeg skrev:

                    Opprinnelig skrevet av vollafugl
                    1. Med Hæstad som indreløper kan Riise rendyrkes som ving dersom Nordlie ønsker det.
                    Du skrev:

                    Opprinnelig skrevet av heidar
                    1. Jeg elsker denne fantastiske argumentasjonen for å hente Doffeloff... På den ene side skal Riise rendyrkes som ving, på den andre side skal Doffeloff erstatte han som indreløper når Riise forsvinner... Men hvem skal spille ving når Riise forsvinner da??
                    Så var det dette med argumentasjonen da.

                    Poenget i punkt 1 var ikke at Hæsted skal erstatte Riise som indreløper. Mitt hovedpoeng var at vi med Hæstad, i tillegg til en forsterket midtbane, også ville fått nye muligheter og alternativer både i forsvar og i angrep.

                    Jeg ser derfor heller ikke helt den samme motsetningen som deg. Det må da være åpenbart at Riise kan forsvinne, at han ville bli savnet og at han i så fall må erstattes. Hvorfor ikke planlegge litt?

                    Forøvrig synes jeg det er litt rart at noen nærmest deler stallen i 3, med vantette skott mellom de tre delene. Men vi har da flere spillere som er aktuelle på flere plasser og i flere ledd. Eks;
                    1. Riise kan spille indreløper og ving. ( I tillegg har Hareide tidligere ment at Nordlie burde vurdere å omskolere ham til høyreback, uten at jeg vil gjøre meg til talsmann for en slik løsning).
                    2. Søgård kan spille på alle plasser på midtbanen og har flere ganger gjort en solid jobb som høyreback.
                    3. Brenne er tidligere forsøkt som ving (riktignok uten større hell).
                    Etter min mening ville Hæstad tilført god kvalitet, bredde, alternativer og nye muligheter over hele banen.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3459

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Den eneste grunnen til at jeg er kritiskk til å hente hæstad er at det virker som om vi er helt fastkjørt i 433 formasjonen vår. Jeg tror ikek vi kan få det beste ut av brenne, riise og hæstad i den formasjonen. Om Tom plutselig hadde blitt litt mer fleksibel så kunne vi gjort som rosenborg og innsett at vi ikke har noen vinger.

                      ----------------Fredrikson-------------
                      Søgård - Andresen - Kippe - Johnsen
                      -------------------Kiko-----------------
                      ---------Riise-------------Hæstad-----
                      ------------------Brenne---------------
                      ----------Myklebust - Occean---------

                      Tror det kunne vært en veldig god løsning ettersom det ser ut til at vi sliter med å hente inn kantspillere til 433. Men jeg tror nok ikke Tom vurderer noe slikt. Derfor er jeg litt skeptisk til å hente en indreløper når vi har to gode indreløpere og ingen veldig gode vinger.
                      Jeg er skeptisk til den diamant-formasjonen da jeg føler vi blir veldig sentrerte på midten. Med mindre vi har hyper-offensive backer i Schiller-klassen så blir vi fort veldig trange og enkle å demme opp for. Allerede i 4-3-3 formasjonen føler jeg at vi har blitt veldig trange, og frykter at det vil bli enda værre med diamant.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6089

                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Jeg er skeptisk til den diamant-formasjonen da jeg føler vi blir veldig sentrerte på midten. Med mindre vi har hyper-offensive backer i Schiller-klassen så blir vi fort veldig trange og enkle å demme opp for. Allerede i 4-3-3 formasjonen føler jeg at vi har blitt veldig trange, og frykter at det vil bli enda værre med diamant.
                        Jeg regner med at de fleste er helt uenige med meg, men jeg synes faktisk at det med bredde og vinger er litt overvurdert. Jeg vet ikke om det er mest i norge at man alltid skal ha ballen ut på kant og inn forran mål eller om det er idealet i alle andre land også. Synes uansett ikke det er noen vits i å ha spillere som liker seg i midten ute ved krittet.

                        Riise trekker alltid ut på kant uansett så det er ikke så mye vits i å ha noen som ligger bredere enn han synes jeg. På venstre tror jeg marius kan komme opp en del for å skape bredde.

                        Ellers spilte jo rosenborg ut valencia både borte og hjemme med omtrent samme formasjon. Da med skjelbred og Traore som indreløpere. Så det bør jo vøre mulig å lykkes (og selvfølgelig mulig å spille ræva) med en sånn formasjon.

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          Opprinnelig skrevet av MortenA
                          Hvis jeg ikke husker helt feil så kjøpte Abramovitsj en spiller som het Smertin for et par år siden, uten at Mourinho var klar over det. Slike tilstander ønsker jeg ikke å se, og jeg tviler på at Berg kommer til å gjøre noe slikt, men man kan aldri forutse fremtiden.
                          Ikke ta det personlig, men dette må være den dårligste sammenligninen i hele denne utrettelige tråden
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Lsk styret m/ investorer er nesten det samme som Chelsea m/Abra

                            Oljemilliardæren er såpass syk i hodet at han ville ha et ord med i spillet når det gjalt laguttak osv. Håper Fjøra holder seg for god for akkurat det

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Om Tom plutselig hadde blitt litt mer fleksibel så kunne vi gjort som rosenborg og innsett at vi ikke har noen vinger.
                              Å få nok en sesong med Benny sitt mas om at kantspillere er løsningen på alt? Nei takk
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                Nå er jeg en av de som vil ha Hæstad men;

                                Observerte han på Mosquito for (et par??) dager siden sammen med Lars Iver Strand. :???:

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  Opprinnelig skrevet av morrari
                                  Ah... Elsker denne tiden på året...
                                  At han var på byen driter jeg i, men kan vel kanskje bety at han velger VIF når han er ute å drikker med Lars Iver. Bare en tanke

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                                    Oljemilliardæren er såpass syk i hodet at han ville ha et ord med i spillet når det gjalt laguttak osv. Håper Fjøra holder seg for god for akkurat det
                                    Fjøra har da en rimelig perfekt karriére som LSK-trener, jeg vil si hans laguttak og kampledelse har vært rimelig eksemplarisk.

                                    Personlig tror jeg vi kan glemme Hæstad. 500 bortkasta innlegg.
                                    Last edited by reka; 30.11.2007, 18:33. Begrunnelse: schtavefeil

                                    Kommentar

                                    • Canário
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 1471

                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Jeg regner med at de fleste er helt uenige med meg, men jeg synes faktisk at det med bredde og vinger er litt overvurdert. Jeg vet ikke om det er mest i norge at man alltid skal ha ballen ut på kant og inn forran mål eller om det er idealet i alle andre land også. Synes uansett ikke det er noen vits i å ha spillere som liker seg i midten ute ved krittet.

                                      Riise trekker alltid ut på kant uansett så det er ikke så mye vits i å ha noen som ligger bredere enn han synes jeg. På venstre tror jeg marius kan komme opp en del for å skape bredde.
                                      Du har rett i at den klassiske kantspilleren i norsk forstand er noe ganske annen enn dem i ligaene lenger sør og i Latin-Amerika. Den typiske Påsan-flanken finner man sjelden i disse fotballkulturene. Dét er noe vi har arvet fra England og er blitt en rettesnor innenfor norsk fotballfilosofi. Med vår nesegruse beundring av britisk fotball har vi nordboere lett for å tro at Påsan-varianten er den klassiske kantspilleren, når det henimot er langt mer vanlig med Alanzinho-typen. Forskjellen er at norske flankespillere er i andre enden av skalaen når det kommer til individuelle ferdigheter sammenlignet med hvordan spillerne i disse landene utfører kantrollen. I tillegg er defensiv styrke og taktikk stilt i annen rekke. Å gå via kanten er nesten i alle tilfeller en omvei til målet. Stabæk viste at det går an å score flest mål med, etter norske standarer, utypiske kantspillere som også er mangelfulle defensivt. Like fullt spilte de seg helt i toppen av eliteserien.

                                      Ankepunktet vårt er at vi ikke har slike spillere som evner i like stor grad å true motstanderen sentralt med tekniske og individuelle ferdigheter. Følgelig er det viktigere å ha bredde fordi spissene våre har sine styrker i lufta snarere enn langs bakken (til klare motsetninger til Stabæk). Derfor er også offensive backer så viktig når vi spiller med gjennombruddshissige vinger (eller sågar Occean) i 4-3-3 - mer enn i noen annen formasjon. Både for å skape bredde og tendere mot å gå oss fast på midten. Derfor bør henimot millionene brukes til ving- og backforsterkninger (nærmest en generaltabbe å kvitte oss med vår eneste skikkelige offensive back i Shane), enn over ti millioner for en arbeidsgamp. Hæstad som spilletype finner man litt sleivete sagt flust av nedover i divisjonssystemet. Koren-typer er "one in a million". Skaperevne er ikke akkurat noe honnørord i LSK, på samme måte som spisskompetanse er utrolig viktig i dagens fotball. Et vanskelig ord for mange, men akk så viktig.
                                      Last edited by Canário; 30.11.2007, 19:07.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                                        Nå er jeg en av de som vil ha Hæstad men;

                                        Observerte han på Mosquito for (et par??) dager siden sammen med Lars Iver Strand. :???:
                                        Er ingen hemmelighet at Doffen er god kompis med både Grindheim og Strand. Disse har vært kompiser i mange år. Blant annet ferierte de sammen på sørlandet sommeren 2005. Så det slår ikke ned som en bombe akkurat om han velger VIF. Men egen utvikling bør vel også være viktig og her er vel LSK et litt sikrere kort vil jeg tro.

                                        Kommentar

                                        • Working...