Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3459

    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Forrige sesong viste jo at man trenger en god erstatter på midtstopperplass, Rambekk er borte og da kan det bli tynt, Johnsen er rett og slett ikke god nok som midtstopper!
    Personlig stoler jeg på at Bertheussen blir skadefri til sesongen starter. Snakket med han etter semifinalen, og han var frustrert over skaden og klar som et egg for å spille igjen. Lasse Bergan Foss er og midtstopper, og jeg håper han tar et steg videre, og kan vikariere om nødvendig.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      Opprinnelig skrevet av MortenA
      Personlig stoler jeg på at Bertheussen blir skadefri til sesongen starter. Snakket med han etter semifinalen, og han var frustrert over skaden og klar som et egg for å spille igjen. Lasse Bergan Foss er og midtstopper, og jeg håper han tar et steg videre, og kan vikariere om nødvendig.
      Savner at noen av de unge tar steget opp og får et gjennombrudd i førsteelleveren. Virker som om trenerne på Åråsen har angst for å slippe til et talent fra start i Tippeligaen. Min erfaring er at treneren gjerne kan rokkere på hele laget, bare han slipper å sette inn noen uprøvde.
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        Opprinnelig skrevet av blue
        Virker som om trenerne på Åråsen har angst for å slippe til et talent fra start i Tippeligaen.
        Pr. dags dato er vi i sterk manko av talenter på Åråsen, det har vi vel også vært en stund. Talenter slipper til, så lenge de er gode nok og da bedre enn de mer etablerte spillerne på laget. Vi har vel heller ingen som er i umiddelbar nærhet nå.

        Hva disse diskusjonene har å gjøre i tråden "Kristoffer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2" er jeg dog usikker på, men dette er jo kaos-tråd nr.1 på forumet nå så...

        Kristoffer, kan du vennligst bestemme deg snart!?!?!?!!!!

        Kommentar

        • fugla4ever
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jul 2005
          • 212

          Etter å ha fundert litt har jeg kommet med noen argumenter for å kjøpe Hæstad og for å ikke kjøpe.

          Argumenter for:
          1. Hæstad er en kvalitetspiller som vil gjøre midtbanen vår komplett.

          2. Har lykkes under Tom Nordlie før og kommer til å spille med gamle kjente som Pedersen, Johnsen og Midtun Lie

          3. Hvis Hæstad presterer på Åråsen er det stor mulighet for at han blir solgt til en storklubb i utlandet , kanskje vi kan få en pris rundt 15-30 millioner.

          Argumenter mot kjøp:
          1. Kommer til å koste en del millioner som jeg personlig mener at vi heller bør bruke på en venstekant som Hoff eller Aubeynn.

          2. Hvis han ikke lykkes har vi spylt 10-15 mill. rett i dass.

          3. Men ikke minst vi har ESPEN SØGÅRD. Kanskje verdens mest undervurderte midtbanespiller i hele VERDEN, som ALLTID presterer.

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2129

            Opprinnelig skrevet av fugla4ever
            Etter å ha fundert litt har jeg kommet med noen argumenter for å kjøpe Hæstad og for å ikke kjøpe.

            Argumenter for:
            1. Hæstad er en kvalitetspiller som vil gjøre midtbanen vår komplett.
            Hvordan vil han komplettere vår midtbane? Vi har løpskraft i Riise/Søgård, ankeret i Mouelhi/Kiesen og kreativiteten i Brenne. Er det noe vi trenger på midtbanen er det mer kreativitet, ikke løpskraft/duellstyrke.

            Opprinnelig skrevet av fugla4ever
            2. Har lykkes under Tom Nordlie før og kommer til å spille med gamle kjente som Pedersen, Johnsen og Midtun Lie.
            Dette er sant. Jeg velger derimot å legge mer vekt på at han har hatt en nedadgående form siden den ene gode seongen i 2005. (En sesong jeg forøvrig har slettet fra hukommelsen). Han spilte sammen med gamle kjente som Pedersen og Midtun Lie i fjor også, og de sendte Start til Adeccoligaen.

            Opprinnelig skrevet av fugla4ever
            3. Hvis Hæstad presterer på Åråsen er det stor mulighet for at han blir solgt til en storklubb i utlandet , kanskje vi kan få en pris rundt 15-30 millioner.
            Hvor mange norske spillere har blitt solgt fra Norge for over 15 millioner de siste sesongene? Pleier vel stort sett å være FC Oslo sine nigerianere som går for slike summer. Våre spillere forsvinner alltid som Bosman-spillere uansett...
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2129

              "– Grensa for antall Start-spillere på vei inn er overskredet, parerer Fjørtoft"

              Betyr dette at en viss spiller må belage seg på turne med the Players i stedet????
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 737

                ville vært en positvi tilvekst men er litt negativ til å bruke så mye penger på en posisjon vi egentlig ikke trenger. greit at vi skal ha inn en indreløper til, men da kunne vi hentet en billigere spiller, og konsentrert oss mer om en ving...

                er positiv om hæstad men ville helst hatt en ving på plass først, og ikke gamlagubben aubynn som bosman...

                hæstad har stort potensiale men vi har godt med folk på midten nå om kiesen og bjarki arnarsson holder mål...

                rimelig sikker på kiesen men ikke på islendingen... er jo een grunn til at han aldri får et innhopp engang...

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  Opprinnelig skrevet av heidar
                  "– Grensa for antall Start-spillere på vei inn er overskredet, parerer Fjørtoft"
                  ..."og støtter ikke RBs tankerekke om at den tidligere Tom Nordlie-yndlingen Valencia er nestemann inn."

                  Desverre for deg så gjaldt nok ikke denne kommentaren Doffen.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Sitter med en følelse som sier at han trekker på seg en ufyselig og stygg blå drakt- sponset av blåkors...

                    Leste et sted at Fjøra hadde vært en tur i Danmark i helga - lov å håpe han drar frem litt gull(ikke danton klasse).

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                      rimelig sikker på kiesen men ikke på islendingen... er jo een grunn til at han aldri får et innhopp engang...
                      Han har stort sett vært skadet så det er veldig rart han ikke har fått sjansen

                      Kommentar

                      • occean-fan!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 737

                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Han har stort sett vært skadet så det er veldig rart han ikke har fått sjansen
                        han var på benken i en god del kamper mot slutten av årets sesong...og selvom vi ledet sikkert fikk han ikke prøve seg, men er usikker på han uansett kiesen har bevist tidligere at han innehar kvalitet.

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2129

                          Foreslår at det legges inn en avstemning i denne tråden. Alternativene kan f.eks. være:

                          Vil du ha Hæstad til Åråsen?

                          -Ja, jeg vet ikke bedre
                          -Nei, ikke faen
                          -Vet ikke, jeg trodde ikke det var Hæstad vi diskuterte i denne tråden men alt annet.
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Doffen er så treg med å bestemme seg så derfor blir det diskutert mye annet...

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Det har vel skjedd verre ting på overgangsfronten i år enn at vi kjøper en overpriset spiller til en posisjon hvor vi har dekning. Jeg klarer ikke å hisse meg så jævlig opp over dette mer. Fint om han kommer, fint om han går til søpla.

                              Kommentar

                              • El_Cabron
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2007
                                • 218

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Det har vel skjedd verre ting på overgangsfronten i år enn at vi kjøper en overpriset spiller til en posisjon hvor vi har dekning. Jeg klarer ikke å hisse meg så jævlig opp over dette mer. Fint om han kommer, fint om han går til søpla.
                                Enda bedre om han går til søpla og brekker beinet, eller alternativt kommer til oss og får et par sinnsykt bra sesonger for deretter å bli solgt for 40 mill. Det værste er at han har potensiale til å gjøre det meget, meget bra under de riktige omstendigheter (AKA Tom Nordlie).
                                Last edited by El_Cabron; 03.12.2007, 20:01.
                                |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                Kommentar

                                • Øyvind
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 292

                                  Opprinnelig skrevet av heidar

                                  Vil du ha Hæstad til Åråsen?

                                  -Ja, jeg vet ikke bedre
                                  -Nei, ikke faen
                                  -Vet ikke, jeg trodde ikke det var Hæstad vi diskuterte i denne tråden men alt annet.
                                  - Steng tråden, og forby all chatting omkring Hæstad i Hovedforumet til en avklaring lyser mot oss på landes nettaviser.

                                  Kommentar

                                  • Bekkis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 441

                                    er vel ikke noe galt å ha en sånn tråd?? husker du ikke OO tråden før han blei klar. en av de beste trådene som har vært. i denne perioden er det ikke veldig mye som skjer, så da går det jo an å snakke litt løst om det meste...

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                      er vel ikke noe galt å ha en sånn tråd?? husker du ikke OO tråden før han blei klar. en av de beste trådene som har vært. i denne perioden er det ikke veldig mye som skjer, så da går det jo an å snakke litt løst om det meste...
                                      Jeg er skuffet over at ingen har rapportert en Kristiansandregistret bil på Åråsen
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        Bruker Hæstad like lang tid på å velge damer på byen som han bruker på denne overgangen, så blir den eneste fitta han får se den han ser når han står foran speilet :-)

                                        På tide å velge snart, Hæstad. En oppegående veladministrert Sportsklubb eller opphausa, sportslig svakt jippolag fra ghettoen ? Det burde være enkelt...
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Kan jo hende han vil ha litt is i magen for å se om det dukker opp flere tilbud. Hvordan vet vi at han i det heletatt har fått tilbud han er fornøyd med. For alt vi vet kan det fortsatt være forhandlinger. Dessuten vil han vel være helt sikker, han var ikke akkurat heldig med den forrige overgangen sin.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...