Opprinnelig skrevet av FUGlinho
Robbie Williams - vår mann!
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Osloøst
Hehe, dere er så triste.
Sorry at jeg sier det, men maken til patetisk gjeng skal man lete lenge etter.
Haha, èn popstjerne nevner klubbnavnet deres, og plutelig så var det julaften to uker før tida. Også så fornøyd med at han ikke nevnte Vå¨l'enga da, hehe...
Får håpe det fortsatt finnes noen som husker dere om et par år også da, når dere spiller i 2.
Vi snakker om en av verdens mest kjente personer, og da er det jo litt gøy at han nevner akkurat lillestrøm. Lille Lillestrøm som som regel havner i skyggen av RBK, Brann og laget som stadig vekk selger seg til media (mener selvsagt vålerengen). Og helt ærlig så tror jeg du også hadde synes det var litt artig hvis han hadde sagt vålerenga istedet for lillestrøm... tror faktisk du er en smule missunelig, jeg...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KennethSOpprinnelig skrevet av FUGlinhoOpprinnelig skrevet av hoythvorfor ikke invitere Robbie på en lsk-trening ved hans neste norgesbesøk?? Mannen er jo ofte i norge..
Det hadde vært sinnsyk PR, og jævli gøy!Kommentar
-
Først til deg Østkant: du er en idiot. Du har så dårlig grammatikk at du ikke engang klarer å skrive navnet på laget ditt riktig, og at du i det hele tatt bruker tid på å slenge dritt til supportere som ikke har hatt så mye å glede seg over de siste tre årene er faktisk fullkomment patetisk. Kom ikke tilbake, og ikke kom med noe comeback, ettersom ingen er interessert i å høre hva du har å si.
Til branngutt: Lykke til neste år. Robbie Williams spilte ikke fast på Port Vale før han slo i gjennom som musiker fordi han var 15 år da Take That slo i gjennom(noe de forøvrig ikke burde gjort siden de sugde veldig hardt).Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Oslo øst: Hva faen gjør du her inne din lille jævel! Stikk til møkka (VPN)
der du hører hjemme. Ingen har spurt deg om hva du og de andre
sprøytekameratene dine synes.
Hva vi gleder oss over har du ingenting med. Vif supportere er jo så
glade over å fremheve kjendiser som liker vif, da er det rett og rimelig
at vi kan glede oss over at kjndisen over alle liker Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OsloøstHehe, dere er så triste.
Sorry at jeg sier det, men maken til patetisk gjeng skal man lete lenge etter.
Haha, èn popstjerne nevner klubbnavnet deres, og plutelig så var det julaften to uker før tida. Også så fornøyd med at han ikke nevnte Vål'enga da, hehe...
Får håpe det fortsatt finnes noen som husker dere om et par år også da, når dere spiller i 2.Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Bare det å bruke ordet patetisk om alt mulig forteller ALT om hvor massesuggesjons-flokk-sauer gjengen i og rundt Vålerenga-miljøet er. Det ordet har jeg hørt missbrukt i en 10-års periode, også av klubbledere og trenere.
Appelerer sterkt til alle Fugla-fans om å styre unna dette ordet.
patetisk pate´tisk a2 (fra gr, se patos) (overdrevent) følelsesfull, gripende p- stil / medynkvekkende et p- synKommentar
-
Jeg synes helt seriøst at vi skal få laget en LSK-trøye til Robbie Williams med Nummer 8 (som bak på de blå t-shirtene han har), og sende til han, med en invitasjon til Åråsen den 17. april 2005, klokken 18:00.
Dette går jeg gjerne i "bresjen" for...
Dette kan vi vel kanskje få støtte fra asa'et til....Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegullKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gull-i-2004Jeg synes helt seriøst at vi skal få laget en LSK-trøye til Robbie Williams med Nummer 8 (som bak på de blå t-shirtene han har), og sende til han, med en invitasjon til Åråsen den 17. april 2005, klokken 18:00.
Dette kan vi vel kanskje få støtte fra asa'et til....Kommentar
-
Hehe, jeg beklager at jeg gikk litt offensivt ut i mitt forrige innlegg. Ikke nødvendig i det hele tatt. Jeg syntes det var litt trist, men jeg kan også godt forstå dere. Har kanskje ikke vært den enkleste sesongen/ettersesongen for Lillestrøm i år.
Apropos Robbie Williams og drakt, så kan jeg godt fortelle at sist gang Robbie var i Oslo, så fikk han drakt av en som heter Pelle som jobber i EMI. Pelle er bøffel, og det kan godt hende at dere kan smykke dere med at Robbie er bøffel han også
Og i mangel på andre ting å glede seg over, så kan jo dette være det som gjør at dere får en fin jul :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Gull-i-2004Jeg synes helt seriøst at vi skal få laget en LSK-trøye til Robbie Williams med Nummer 8 (som bak på de blå t-shirtene han har), og sende til han, med en invitasjon til Åråsen den 17. april 2005, klokken 18:00.
Dette kan vi vel kanskje få støtte fra asa'et til....
Her er svaret jeg fikk av Fjøra:
Hei!
Jeg forsøker å få kontakt med Robbie, og selvsagt skal dette brukes for alt det er verdt - og drakt hører med.
Veldig bra ide.
Jan Åge
Vi skal hente Robbie "hjem"...
For Robbie elsker Fugla, han ...Å Ja...Å Ja.....Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegullKommentar
-
Du verden. Her går man glipp av ett eneste Senkveld, og så er det faen meg det eneste i serien som virkelig er interessant. Jeg gremmes!
Meget bra at Fjøra kaster seg på idéen tvert. Det er nok en mulighet her for at han får vist hva han kan når det gjelder å skape blest om LSK. Snakk om "ferdigscoret pasning!"Knurr...Kommentar
-
Så på Senkveld nok en gang i år.. Og hørte dere det han sa? Han vil spille på en stadion neste gang han kommer til Norge.. Dette burde da bety at det er en ENDA større sjanse for at han kommer og opptrer på Åråsen? Hadde trekt fullt hus uansett motstanderKommentar
-
Opprinnelig skrevet av daazEtter og ha vært i stua som eneste hankjønn med 5 jenter med tunga nedpå knærne, må jeg si at det var en lettelse at jeg fikk noe å glede meg over også :lol: Forza Fugla
Kommentar
-
Hva med heller å gi en god faen i en narkoman boyband artist og heller konsentrere seg om det som skal skje uttpå matta????
Hva venter du på Fjøra??????? opp med røret og ta telefon samtalen og drit i robbie!
Skal vi først hente inn noen utenfra stemmer jeg på ozzy som ny maskot!Kommentar
-
Nå er det vel faktisk en mulighet for at han klarer å gjøre mer enn en ting av gangen. Det er vel ingen som ser for seg at han sitter i telefon med agenten til Robbie Williams hele dage?
Om Fjøra hadde fått RW så tett inn på klubben som enkelte håper på (ikke engang jeg er så optimistisk) så kan klubben se seg om etter langt mere attraktive spillere enn unge Tord.Knurr...Kommentar
Kommentar