Robbie Williams - vår mann!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Koren
    Medlem
    Hoffnarr
    • Feb 2004
    • 43

    #41
    "Om Fjøra hadde fått RW så tett inn på klubben som enkelte håper på (ikke engang jeg er så optimistisk) så kan klubben se seg om etter langt mere attraktive spillere enn unge Tord."

    Nå heter vel spilleren for det første tore og ikke tord.. og få opp øya, spillern er ønska av halve eliteserien og er et av norges største stopper talenter. si meg helt ærlig: når får lsk en status og situasjon der vi kan se langt etter mer attraktive spillere enn det?

    på tide å våkne opp og inse realiteten: vi er en middelmådig norsk tippeliga klubb og at robbie har hørt om oss forandrer ikke det.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #42
      Opprinnelig skrevet av Koren
      på tide å våkne opp og inse realiteten: vi er en middelmådig norsk tippeliga klubb og at robbie har hørt om oss forandrer ikke det.
      Nei, man må for all del sørge for å unngå å skape noe blest om LSK..
      Knurr...

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #43
        Greit at om Robbie har hørt om LSK, så forandrer ikke det noe på dagens situasjon, men tenk på media oppmerksomheten LSK hadde fått, om de fikk han til å synge på Åråsen, og gå med LSK drakt! Har ikke noen eksamen i markedsføring, men til og med jeg skjønner at dette hadde betydd MYE

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #44
          Blir vel neppe fart på salget av åråsen-leilighetene etter at Fjøra eventuelt blåser inn en svær scene og 15 000 tilskuere på hverandaen til de respektive huseiere...... :lol:
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

            #45
            Realismen lever ser jeg....

            Ta det som en morsom sak at Robbie nevnte "Lillestrom" på TV2 i beste sendetid på en fredagskveld.

            Og det var det.

            Kommentar

            Working...