Rambekk til odd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Messias
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 624

    Rambekk til odd

    Anders rambekk har idag signert en 3 årskontrakt med Odd

  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4386

    #2
    Kjipt, men det lå vel i korta. Send Jarstein andre veien nå!
    ..................

    Kommentar

    • Messias
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 624

      #3
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Kjipt, men det lå vel i korta. Send Jarstein andre veien nå!
      Skulle jaggu bare mangle med tanke på at Heinz antagelig stikker ved sesong slutt

      Kommentar

      • Necrite
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2005
        • 164

        #4
        Står vel at han kun blir får gå før hvis Cafu fra milan ringer, men at Rambekk får gå nå, som en del av en handel for erstatte Heinz med Jarstein hadde ikke gjordt noe.

        Uansett har jeg trua på at Rambekk kan gjøre en meget godt jobb ut sessongen selv om han skal bytte klubb etter sessongen.

        Litt mer usikker på om Heinz klarer å fulle føre sessongen på samme måte.

        Skummelt uansett med spillere som har signert for ny klubb og spiller for å få tiden til å gå.
        Fugla er RÅ... Forza fugla

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2601

          #5
          Dette åpner for drømmescenarioet mitt. Ruud og Jarstein til Sportsklubben. Jatakkjatakkjatakk! Kan riktignok blir dyrt, men det er lov å håpe.
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            #6
            Pussig å ha lyst til å avslutte karrieren i Adeccoligaen...
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Opprinnelig skrevet av erlando
              Pussig å ha lyst til å avslutte karrieren i Adeccoligaen...
              Det kan være greit med en gradvis nedtrapping fra toppfotballen.

              Kommentar

              • Messias
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 624

                #8
                Opprinnelig skrevet av erlando
                Pussig å ha lyst til å avslutte karrieren i Adeccoligaen...
                Han ville visst avslutte i den klubben han startet i. og ville hjem til mamma :P

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #9
                  Kona svinger vel kjevla på hjemmebane tenker jeg - regner med at diverse koner og samboersker tvinger frem ca 37 % av alle overganger i norsk fotball, ca 16 % av alle kontraktsforlengelser og 29,5 % av alle meniskskader. I tillegg kommer alle tilfellene (7 %) hvor Lars "lokkekjøtt" Bohinen fungerer som en slags katalysator for nevnte overganger.

                  Kommentar

                  • krisruds
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 839

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Kjipt, men det lå vel i korta. Send Jarstein andre veien nå!

                    Det som er mulig at skjer nå er vi kan Selge Muller for ca 4mill, noe Fjøra ca vil ha for Muller. (Eller helt opp til 5mill??)
                    Jeg veit det har lagt ut et bud på rundt 1mill, men da sa LSK blankt nei, så blir nok for opp mot 4mill hvertfall.

                    Vi henter Jarstein for 8mill ca +Rambekk, Odd får Rambekk i sommer istede for etter sesongslutt.

                    DVS at vi får Jarstein for 4mill+Rambekk, det er jo noe vi etter min mening fint kan leve med. Skulle sett Rambekk bli i klubben, men når han alt har bestemt seg så er det greit.
                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                    Kommentar

                    • Ranakanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 488

                      #11
                      Det kom ikke akkurat som ei bombe for å si det sånn. Uansett så er rambekk en proffesjonell fotballspiller som vil gjøre en manns jobb så lenge han har den gule drakta på seg.

                      Kommentar

                      • Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Kjipt, men det lå vel i korta. Send Jarstein andre veien nå!
                        Det er visst uaktuellt for Jarstein å flytte på seg i det hele tatt har jeg hørt rykter om. Han kan visst ikke flytte fra Skien av personlige grunner. Men som sagt har jeg bare hørt rykter om dette av noen som kjenner noen i Skien. Ingen anelse om det har rot i sannhet. Deler det med forumet uansett jeg
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                        Kommentar

                        • aguado
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 448

                          #13
                          Et karieremessig merkelig valg spør du meg. Rambekk var i fjor i landslagstroppen. Hittil i år har han vært litt småskadet og ikke spilt helt på topp, følgelig har han heller ikke vært med i landslagstroppen. Dersom han skal ha noe håp om videre landslagsspill gir neppe 1. divisjonsspill med Odd Grenland noen stor markedsføringsgevinst.

                          Kommentar

                          • chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

                            #14
                            Jeg ønsker Rambukk lykke til videre, og er ikke overrasket. Men jeg er skeptisk og stiller meg litt avventende til hvordan han vil avslutte karrieren i LSK. Vi har sett og hørt det før; spillere som sier de skal gi alt de siste kampene og supportere som tror at spillerne er profesjonelle nok til ikke å la fokuset forsvinne. Men så er det nettopp det motsatte som ofte skjer. Stoffe, anyone?

                            Rambukk har hatt en tydelig formsvikt i år, og håper ikke den blir større nå.
                            Bølerkanaris

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av chrissp
                              Jeg ønsker Rambukk lykke til videre, og er ikke overrasket. Men jeg er skeptisk og stiller meg litt avventende til hvordan han vil avslutte karrieren i LSK. Vi har sett og hørt det før; spillere som sier de skal gi alt de siste kampene og supportere som tror at spillerne er profesjonelle nok til ikke å la fokuset forsvinne. Men så er det nettopp det motsatte som ofte skjer. Stoffe, anyone?

                              Rambukk har hatt en tydelig formsvikt i år, og håper ikke den blir større nå.
                              Jeg håper vi får til en avtale som gjør at vi slipper ham i sommer. Det er bedre å få noen kroner og spare lønnskostnadene ut sesongen enn å ha en halvgod spiller på oppsigelse.

                              Kommentar

                              • Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av chrissp
                                Vi har sett og hørt det før; spillere som sier de skal gi alt de siste kampene og supportere som tror at spillerne er profesjonelle nok til ikke å la fokuset forsvinne. Men så er det nettopp det motsatte som ofte skjer.
                                Tror ikke dette vil være tilfellet med Rambekk, etter all sannsynlighet vil dette være hans siste mulighet til å vinne noe på toppnivå før han "trapper" ned karrieren i Odd. Man pleier jo som regel å selge spillere til større klubber, da er jeg enig i at profesjonaliteten og tilstedeværelsen til spilleren kan kritiseres til tider. Men det er jo ikke akkurat tilfellet her, da Odd ikke er brøkdelen av LSK!

                                Kommentar

                                • Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Jeg håper vi får til en avtale som gjør at vi slipper ham i sommer. Det er bedre å få noen kroner og spare lønnskostnadene ut sesongen enn å ha en halvgod spiller på oppsigelse.
                                  Avtalen er da klar den, Rambekk fullfører kontrakten med LSK og er under kontrakt med Odd fra 01.01.2008. Jeg ser gjerne at Anders blir i LSK frem til både cup- og seriegull skal feires i november! Kanskje ingen real partygutt, men en skikkelig real bra spiller vi kan ha nytte av utover i sesongen.

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                                    Kanskje ingen real partygutt, men en skikkelig real bra spiller vi kan ha nytte av utover i sesongen.
                                    Det er nok en grunn til at Pål Strand inviterte Søgård og Wehrman i bryllupet sitt, men ikke Rambekk eller noen av de andre spillerne.

                                    Kommentar

                                    • christoffer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 326

                                      #19
                                      Fantastisk at vi kvitter oss med denne middelmådige fotballspilleren!

                                      Kommentar

                                      • RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av christoffer
                                        Fantastisk at vi kvitter oss med denne middelmådige fotballspilleren!
                                        Jeg er ikke enig i at Rambekk er middelmådig. Det virker ikke som om ledelsen heller er enig i det. De ønsket jo å forlenge kontrakten med Rambekk. Etter at vi garantert mister Rambekk 1.januar og tatt i betraktning at de sportslige prestasjonene kan bli dårligere fordi han er på oppsigelse, så bør Torolfs forslag være en mer fristende vurdering enn tidligere. Dersom Odd f.eks. gir oss 1 mill. for at han skal gå nå, så synes jeg vi begynner å nærme oss. På 2 mill. så bør vi slå til. Ved alle summer mellom 1 og 2 millioner så ville jeg oppsøkt nærmeste tenkeboks.
                                        RoyVaadal.

                                        Kommentar

                                        Working...