Kom som bosman, går som bosman... Ikke akkurat uvanlig kost det.
Rambekk til odd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kunne vært greit med penger for han nå, men ikke på bekostning av en evt gullmedalje. Det kan fort fortsette med skader og suspansasjoner utover høsten - da er det livsviktig med bredde i stallen, det florerer ikke akkurat av høyrebacker...Kommentar
-
Han har vært trofast sliter for vårt lag, og vi må bare respektere hans valg om å returnere til sin hjemby. Lykke til videre Anders!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
At Rambekk reiser hjem igjen er ikke så vanskelig å svelge. Han har vært profesjonell i all sin tid her. Måten han har hyldet fansen på fra dag en har gjort at han har fått en plass i mitt fotballhjerte i lang tid. En skikkelig likandes kar. Odd er ikke så gæli det heller, må ikke glemme at han var på det nærmeste klar for godset, det hadde vært fælt å se han i samme drakt som Judas.
Lykke til Anders og jeg håber du er ditt annsvar bevist og forteller Jarstein hvilken fantastisk klubb LSK er.
Mvh BoDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Grunnen til at Rambekk mistet landslagsplassen var at Hareide vurderte Storbekk som bedre offensivt i våres og når andre backer begynte å få spalteplass i avisene ble de foretrukket fremfor Rambekk. Rambekk spilte seg aldri ut av landslaget, men ble glemt av media og Hareide i jakten på nyheter og å ha noe å skrive om.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Grunnen til at Rambekk mistet landslagsplassen var at Hareide vurderte Storbekk som bedre offensivt i våres og når andre backer begynte å få spalteplass i avisene ble de foretrukket fremfor Rambekk. Rambekk spilte seg aldri ut av landslaget, men ble glemt av media og Hareide i jakten på nyheter og å ha noe å skrive om.Kommentar
-
Rambekk har ikke vært like bra i år som han var i fjor, men det kan like gjerne komme av at han har blitt dyttet ut på backen i et nytt system under en ny trener, uten at det unnskylder et par av tabbene hans, men poenget mitt er at han spilte seg aldri ut av landslaget.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Det er visst uaktuellt for Jarstein å flytte på seg i det hele tatt har jeg hørt rykter om. Han kan visst ikke flytte fra Skien av personlige grunner. Men som sagt har jeg bare hørt rykter om dette av noen som kjenner noen i Skien. Ingen anelse om det har rot i sannhet. Deler det med forumet uansett jeg
http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/a...07060030/1046/_
Og ODD skulle nok hatt rundt 10-15 mill for han, om ikke mer.
Han er den beste spilleren i ODD for øyeblikket. Og ODD vil gjerne forlenge med ungutten.Kommentar
-
Uaktuelt for Jarstein og flytte på seg, ja. Han kom ikke til dere i 2005, og han kommer ikke i 2007 heller;
http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/a...07060030/1046/_
Og ODD skulle nok hatt rundt 10-15 mill for han, om ikke mer.
Han er den beste spilleren i ODD for øyeblikket. Og ODD vil gjerne forlenge med ungutten.Kommentar
-
Er ganske sikker på at Jarstein ikke blir med Odd ned (hvis de rykker ned).. Og de kan heller ikke kreve så mye penger for han hvis de rykker ned..
Takker Rambekk for tiden han var i LSK.. Vil si det er her han har tatt steget i sin fotballkarriere og begge har hatt nytte av hans tid i klubben.
Rambekk sa før sesongen startet at dette ble hans siste sesong i lsk-drakta, så det er ingen overraskelse det som har skjedd..Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Er ganske sikker på at Jarstein ikke blir med Odd ned (hvis de rykker ned).. Og de kan heller ikke kreve så mye penger for han hvis de rykker ned..
Takker Rambekk for tiden han var i LSK.. Vil si det er her han har tatt steget i sin fotballkarriere og begge har hatt nytte av hans tid i klubben.
Rambekk sa før sesongen startet at dette ble hans siste sesong i lsk-drakta, så det er ingen overraskelse det som har skjedd..VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Sånn var det for 10-15 år sida, men det gikk over. Klubbene pleier å kreve det samme beløpet uavhengig av om de rykker ned eller ikke. Tidligere var det vanlig med nedrykksklausuler, men det er det ikke lenger. Forsåvidt litt riktig også, fordi kvaliteten på spilleren og markedsverdien hans blir ikke dårligere av at laget hans rykker ned. I hvert fall ikke før spilleren har spilt på lavere nivå en stund.RoyVaadal.Kommentar
-
Så hadde da Jan Kjell Larsen en middelsræva debutsesong for Molde, og er overhodet ikke sammenlignbar med Jarstein.
Jartstein har vist seg som en klassekeeper i eliteserien i et par år, det har ikke Larsen på langt nær gjort.
Med flere grove tabber, ispedd med enkelte fantomredninger i ny og ne, så vil jeg sammenligne Larsen med Espen Johnsen, langt fra pålitelig, men sinnsykt god i enkelte gjerningsøyeblikk.
Ingen av de vil jeg se for Fugla.Kommentar
-
Forstår jo Rambekk at han vil hjem som pensjonist, men at kan skal avslutte med en tre-års kontrakt i Odd, det kan ikke med annet enn at det må være en gedigen nedtrapping av karriæren. Kanskje har han ei streng kjærring.....??
Jarstein er interessant, spesielt nå som alt plutselig skjer i så fort. Forsvinner Heinz i høst så trenger vi en ny keeper-profil, ikke bare en god keeper......og det tror jeg Jarstein kan bli hos oss!Last edited by Arind; 08.07.2007, 22:35.Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Så hadde da Jan Kjell Larsen en middelsræva debutsesong for Molde, og er overhodet ikke sammenlignbar med Jarstein.
Jartstein har vist seg som en klassekeeper i eliteserien i et par år, det har ikke Larsen på langt nær gjort.
Med flere grove tabber, ispedd med enkelte fantomredninger i ny og ne, så vil jeg sammenligne Larsen med Espen Johnsen, langt fra pålitelig, men sinnsykt god i enkelte gjerningsøyeblikk.
Ingen av de vil jeg se for Fugla.
Hørtes ut som BaronKommentar
Kommentar