Rambekk til odd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #21
    Kom som bosman, går som bosman... Ikke akkurat uvanlig kost det.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #22
      Kunne vært greit med penger for han nå, men ikke på bekostning av en evt gullmedalje. Det kan fort fortsette med skader og suspansasjoner utover høsten - da er det livsviktig med bredde i stallen, det florerer ikke akkurat av høyrebacker...

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #23
        Opprinnelig skrevet av christoffer
        Fantastisk at vi kvitter oss med denne middelmådige fotballspilleren!
        Øyh! Han har spilt for Sportsklubben i mitt hjerte i mange sesonger, og da fortjener han en langt bedre avskjedshilsen en slike sure oppgulp!!!

        Han har vært trofast sliter for vårt lag, og vi må bare respektere hans valg om å returnere til sin hjemby. Lykke til videre Anders!
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2378

          #24
          Rambacken fortjener en hyllest, Alltid tro, kanskje ikke alltid like velspillende, men hjerte var i LSK. Vi må se fremover(MOT GULL), og KFL må gi mannen stående

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #25
            At Rambekk reiser hjem igjen er ikke så vanskelig å svelge. Han har vært profesjonell i all sin tid her. Måten han har hyldet fansen på fra dag en har gjort at han har fått en plass i mitt fotballhjerte i lang tid. En skikkelig likandes kar. Odd er ikke så gæli det heller, må ikke glemme at han var på det nærmeste klar for godset, det hadde vært fælt å se han i samme drakt som Judas.

            Lykke til Anders og jeg håber du er ditt annsvar bevist og forteller Jarstein hvilken fantastisk klubb LSK er.


            Mvh Bo
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3452

              #26
              Grunnen til at Rambekk mistet landslagsplassen var at Hareide vurderte Storbekk som bedre offensivt i våres og når andre backer begynte å få spalteplass i avisene ble de foretrukket fremfor Rambekk. Rambekk spilte seg aldri ut av landslaget, men ble glemt av media og Hareide i jakten på nyheter og å ha noe å skrive om.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #27
                Opprinnelig skrevet av MortenA
                Grunnen til at Rambekk mistet landslagsplassen var at Hareide vurderte Storbekk som bedre offensivt i våres og når andre backer begynte å få spalteplass i avisene ble de foretrukket fremfor Rambekk. Rambekk spilte seg aldri ut av landslaget, men ble glemt av media og Hareide i jakten på nyheter og å ha noe å skrive om.
                Jeg tror Rambekks middelmådige prestasjoner i år var en medvirkende årsak. Jeg får ofte assosiasjoner til en hodeløs høne når jeg ser Rambekk spille i år. Han opptrådte med en helt annen autoritet i fjor, selv om han også da gjorde noen brølere innimellom.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3452

                  #28
                  Rambekk har ikke vært like bra i år som han var i fjor, men det kan like gjerne komme av at han har blitt dyttet ut på backen i et nytt system under en ny trener, uten at det unnskylder et par av tabbene hans, men poenget mitt er at han spilte seg aldri ut av landslaget.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • SvartHvit
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Jul 2007
                    • 1

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                    Det er visst uaktuellt for Jarstein å flytte på seg i det hele tatt har jeg hørt rykter om. Han kan visst ikke flytte fra Skien av personlige grunner. Men som sagt har jeg bare hørt rykter om dette av noen som kjenner noen i Skien. Ingen anelse om det har rot i sannhet. Deler det med forumet uansett jeg
                    Uaktuelt for Jarstein og flytte på seg, ja. Han kom ikke til dere i 2005, og han kommer ikke i 2007 heller;
                    http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/a...07060030/1046/_

                    Og ODD skulle nok hatt rundt 10-15 mill for han, om ikke mer.
                    Han er den beste spilleren i ODD for øyeblikket. Og ODD vil gjerne forlenge med ungutten.

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av SvartHvit
                      Uaktuelt for Jarstein og flytte på seg, ja. Han kom ikke til dere i 2005, og han kommer ikke i 2007 heller;
                      http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/a...07060030/1046/_

                      Og ODD skulle nok hatt rundt 10-15 mill for han, om ikke mer.
                      Han er den beste spilleren i ODD for øyeblikket. Og ODD vil gjerne forlenge med ungutten.
                      Du skal ikke tro alt du leser i media...nå er det kanskje "helt" uaktuelt, men tror nok du kan glemme at en spiller som Jarstein kommer til å spille i Odd resten av karrieren. Gutten har ambisjoner større enn å kjempe om bunnplasseringer i den norske tippeligaen. Og meg bekjent så er vel ikke Odd den fremste klubben som eksporterer spillere ut i europa heller. Men jeg ser mye heller at Müller nå tar et par sesonger til i LSK fremfor å hente Jarstein for altfor mye kroner!

                      Kommentar

                      • Mr. Torri
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jan 2006
                        • 125

                        #31
                        Er ganske sikker på at Jarstein ikke blir med Odd ned (hvis de rykker ned).. Og de kan heller ikke kreve så mye penger for han hvis de rykker ned..

                        Takker Rambekk for tiden han var i LSK.. Vil si det er her han har tatt steget i sin fotballkarriere og begge har hatt nytte av hans tid i klubben.
                        Rambekk sa før sesongen startet at dette ble hans siste sesong i lsk-drakta, så det er ingen overraskelse det som har skjedd..
                        Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                        Otto Fredrikson, Number One ..

                        Kommentar

                        • Gjertsen_KANARIS
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jun 2006
                          • 196

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                          Er ganske sikker på at Jarstein ikke blir med Odd ned (hvis de rykker ned).. Og de kan heller ikke kreve så mye penger for han hvis de rykker ned..

                          Takker Rambekk for tiden han var i LSK.. Vil si det er her han har tatt steget i sin fotballkarriere og begge har hatt nytte av hans tid i klubben.
                          Rambekk sa før sesongen startet at dette ble hans siste sesong i lsk-drakta, så det er ingen overraskelse det som har skjedd..
                          Men nå skal det sies at Odd utelukker salg til LSK, at de bare er villig til å lytte på bud fra store ligaer!
                          VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                            Og de kan heller ikke kreve så mye penger for han hvis de rykker ned
                            Sånn var det for 10-15 år sida, men det gikk over. Klubbene pleier å kreve det samme beløpet uavhengig av om de rykker ned eller ikke. Tidligere var det vanlig med nedrykksklausuler, men det er det ikke lenger. Forsåvidt litt riktig også, fordi kvaliteten på spilleren og markedsverdien hans blir ikke dårligere av at laget hans rykker ned. I hvert fall ikke før spilleren har spilt på lavere nivå en stund.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3452

                              #34
                              Kanskje ikke mest sammenlignbare scenario, men Jan Kjell Larsen ble med Molde ned, så det er ikke sikkert at Jarstein forlater Odd fordi de rykker ned.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5099

                                #35
                                Så hadde da Jan Kjell Larsen en middelsræva debutsesong for Molde, og er overhodet ikke sammenlignbar med Jarstein.

                                Jartstein har vist seg som en klassekeeper i eliteserien i et par år, det har ikke Larsen på langt nær gjort.

                                Med flere grove tabber, ispedd med enkelte fantomredninger i ny og ne, så vil jeg sammenligne Larsen med Espen Johnsen, langt fra pålitelig, men sinnsykt god i enkelte gjerningsøyeblikk.

                                Ingen av de vil jeg se for Fugla.

                                Kommentar

                                • Arind
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2006
                                  • 459

                                  #36
                                  Forstår jo Rambekk at han vil hjem som pensjonist, men at kan skal avslutte med en tre-års kontrakt i Odd, det kan ikke med annet enn at det må være en gedigen nedtrapping av karriæren. Kanskje har han ei streng kjærring.....??

                                  Jarstein er interessant, spesielt nå som alt plutselig skjer i så fort. Forsvinner Heinz i høst så trenger vi en ny keeper-profil, ikke bare en god keeper......og det tror jeg Jarstein kan bli hos oss!
                                  Last edited by Arind; 08.07.2007, 22:35.
                                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                  Kommentar

                                  • ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                    Så hadde da Jan Kjell Larsen en middelsræva debutsesong for Molde, og er overhodet ikke sammenlignbar med Jarstein.

                                    Jartstein har vist seg som en klassekeeper i eliteserien i et par år, det har ikke Larsen på langt nær gjort.

                                    Med flere grove tabber, ispedd med enkelte fantomredninger i ny og ne, så vil jeg sammenligne Larsen med Espen Johnsen, langt fra pålitelig, men sinnsykt god i enkelte gjerningsøyeblikk.

                                    Ingen av de vil jeg se for Fugla.

                                    Hørtes ut som Baron

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      #38
                                      Temaet er Rambekk til Odd, men alle diskuterer ny keeper. Foreslår at noen oppretter en ny keepertråd.

                                      Denne stenges.
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      Working...