Innslag fra treningen på tv2-sporten.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

Innslag fra treningen på tv2-sporten.

I kveld hadde tv2 et innslag fra treningen i vallhall(?), der de satte fokus på disiplinen rösler har innført i Lsk. Pål Strand uttalte at han syntes det var bra med den tøffe linja Uwe har lagt.

Selv om det er lenge til sesongstart så må jeg si at jeg er optimist for neste sesong! Uwe er mannen!
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • SuperErik
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 535

Hehe,var artig at tv2 endelig ofret LSK litt oppmerksomhet.

Var gøy å se Rösler dirigere og vise gutta fysiske øvelser.
    Han hadde full fokus og var helt innbitt
    Han er virkelig profesjonell til tusen.

Og spillerene virker til å ha enorm respekt for han også.

Blir spennende å følge han og gutta neste sesong.
    Men vi bør nok få inn et par nye spillere,men det har han lovet oss også.
    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

Kommentar

• CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

Arne var tom, han gikk i stykker både skoa og spora han gikk i på Åråsen og han trengte like mye "frisk luft" som det LSK trengte.

Uwe Røsler var som spiller og er som trener ett kupp. Det er ikke sikkert det skjer store ting til neste år eller at vi vinner noe, men jeg sitter på en god følelse da det gjelder fremtiden til LSK.
      Neste år blir en opptur samme hva. FY :!: :!: som jeg gleder meg.

Kommentar

• general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

tror uwe kan blir vår rekdal.....det tar tid, men på langsikt så blir det bra
        Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

Opprinnelig skrevet av general
          Bli vår Rekdal??? Fy fa** så ekkelt sagt!! Vi vil da ikke han noen Rekdal, vi vil ha Uwe!! Dessuten tok Rekdal laget sitt ned til kvallik og det er ikke noen ønsketenkning.

Dessuten må dere slutte å se til VIF, folkens! Hva som skjer dere er da ikke noe mer interesant enn hva som skjer i Molde, Start, RBK osv?? Dere underbygger medias oppmerksomhet mot den klubben, vit det!

Kommentar

• Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

Opprinnelig skrevet av Ola
            Bli vår Rekdal??? Fy fa** så ekkelt sagt!! Vi vil da ikke han noen Rekdal, vi vil ha Uwe!! Dessuten tok Rekdal laget sitt ned til kvallik og det er ikke noen ønsketenkning.
            Hehe, litt enig i at det hørtes for jævlig ut. Dessuten håper jeg Uwe gjør det langt bedre enn nitriste rekdal...

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7134

Herregud. Så trangsynte trenger vi heller ikke å være. Rekdal har gjort en sinnsyk jobb med Vålerenga. Nekter du for det blir det jo bare tåpelig. Greit at han er en vanskelig mann å like, men respekten fortjener han likevel.

[quote="Ola"]
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

tror Uwe kan blir vår rekdal.....det tar tid, men på langsikt så blir det bra
                Røsler kommer ikke til å bli no Rekdal, han kommer til å gjøre det mye bedre enn det. Rekdal er fortsatt bare reka [-(

Kommentar

• Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

Erlandsen tok da oss til sølv?? Han ble ikke noe annet enn vår judas...

Skal man henvise til trenere som har gjort det bra så vennligst vis til litt mer enn ett sølv. Sølv er tross alt "best blant taperne" ikke noe mere.

Nils Arne Eggen eller Alex Ferguson - han har gjort det bra!

"Uwe kan bli vår nye Ferguson"

Kommentar

Working...