Burde vi spille "vennskapskamp" mot enga før hver

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    Burde vi spille "vennskapskamp" mot enga før hver

    Etter min mening blir dette bare teit. Lsk-Vif skal være et hatoppgjør som skal være like viktige hver gang det spilles, og man burde ikke ødelegge noe av sjarmen ved dette oppgjøret ved å spille mot hverandre før hver sesong i en ubetydelig kamp foran 6000 mennesker.
    Lsk burde heller begynne med en ny tradisjon ved å lage en avtale med et svensk topplag eller lignende.
    0
    Nei
    0%
    0
    Ja
    0%
    0
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    #2
    Tja, spørs om klubben tjener like mye på å møte malmö f.eks.

    Og så er det jo ikke sikkert at en svensk toppklubb er interessert i å møte oss rett før seriestart. Syns ordningen er grei jeg, og de kampene pleier jo å være litt mer enn en såkalt "vennskapskamp". Det handler om prestisje. Selvom det ikke er verdens undergang å tape mot enga i treningskamp så er det alltid litt surt. I tillegg er jo kampene som regel tette og intensive, hvertfall så var den det i fjor. Morsom var den også!

    Hovedpoenget er jo at man skal få bra matching før seriestart og at klubben tjener litt spenn i bilettintekter
    ..................

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #3
      Synes dette er en fin ordning. Ikke noen jeg heller ville sett lsk spille trenings-kamp mot enn vif... Ganske god stemning pleier det også være, så la oss fortsette med denne tradisjonen spør du meg...

      Kommentar

      • masta
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2004
        • 143

        #4
        Helt enig i at dette er en fin ordning. Dette får alle til og yte litt ekstra før sesongen starter. Både supporterne og spillerne vil vise at dette er vi best til. Både best på tribunen og best på banen. Gleder meg til neste sesong.. Men kanskje litt mindre enn før i fjor. I fjor hadde vi mange overganger som skapte entusiasme. Men vi får håpe at de vi kjøpte i fjor vil blomstre i år.. Så la oss i år vise bydelslaget hvem som er best på tribunen og på banen i alle 4 kampene.. (neste sesong skal vi nemlig banke dem i cupen også..) Og ikke la oss falle sammen sånn som vi gjorde på åråsen i år. Det var FLAUT

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          #5
          Jeg synes treningskampene mot VIF en uke før seriestart er en bra tradisjon som er med på å få opp engasjementet hos den jevne publikummer før sesongstart. Heller VIF enn Sundsvall...
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Kristian
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 690

            #6
            Jeg er enig med de fleste her. Det er en bra ordning jeg liker godt

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Fordelen med å møtte nettopp VIF, er at det automatisk blir mere tenning enn rundt en vanlig treningskamp.
              Knurr...

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Jeg synes at det holder at vi møter Vif i serien 2 ganger. Ifjor (2003) møtte vi dem i Vallhall i februar, Åråsen i April og Mai, og Ullevåll i August. 4 ganger på 6 mnd`er blir for mye synes jeg.

                Var det ikke rundt 2000 på kampen i fjor? Så det trekker ikke akkurat vannvittig mye tilskuere heller.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                Working...