Jet-turneringa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #21
    1. Morsomt å se at MOS er med laget. Håper han og/eller broren kan utvikle seg til fremtidige lillestrømspillere.

    2. Det er ganske overaskende for meg at thomas bergersen på sitte på benken både for lørenskog og jet-laget i år. Midtstopperne våre i jet må være gode. LBF er jo god, det vet vi.

    3. Er det ikke et litt rart navn på denne tråden? Ten i JET står vel for turneringen? Da står det Turneringen-Turneringa i topic. Altså Junior Elite Turneringen-turneringa. Eller?

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3208

      #22
      Opprinnelig skrevet av HSft
      3. Er det ikke et litt rart navn på denne tråden? Ten i JET står vel for turneringen? Da står det Turneringen-Turneringa i topic. Altså Junior Elite Turneringen-turneringa. Eller?
      Du har naturligvis helt rett, men det er slett ikke uvanlig med slike forkortelser. En av mine favoritter er "IT-teknologien", altså "informasjonsteknologi-teknologien"...

      gilbert

      Kommentar

      • Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

        #23
        Kvartfinalen vår i morra skal gå på Fartbana. Rimelig avsidesliggende ift. Hamar.

        Norge — Finn adresser, personer, bedrifter og veibeskrivelser på Gule Sider Kart. Du kan også se skråfoto, gatebilder og flyfoto, samt live trafikkmeldinger.
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          #24
          LSK ligger under 2-1 for trøndra. Tjue minutter spilt av andre omgang
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • Per Arne
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2347

            #25
            Melding fra Vang

            Tap 2-1 for Rosenborg. Juniorfugla kunne klart det og var nære på mot slutten, men det holdt ikke.
            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

            Kommentar

            • Ulven
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Aug 2006
              • 25

              #26
              LSK åpnet klart best og det virket som det faktisk var nivåforskjell på lagene. De første 20 skapte fugla et par halvsjanser og hadde en heading i tverliggeren som fortjente en bedre skjebne. Så tok RBK mer og mer over og det var katastrofal markeringsvikt hos LSK-forsvaret da RBK headet inn 1-0. Resultatet stod seg ut omgangen, noe LSK skal være ok fornøyd med siden RBK ble snytt for et straffespark mot slutten av omgangen.

              Andre omgang startet vel som første sluttet, temposvakt og sjansefattig. Så kom Mostafa Abdellaoue på et raid fra venstre der han forserte RBK-midtbanen og plasserte en markkryper fra 19 meter til høyre for keeper. RBK avgjorde dog på en overgang som til slutt endte med at den ene midtstopperen til LSK plasserte ballen eget mål.

              En grei seier til trøndra i en jevn kamp som kunne bikket veier, men med tanke på at RBK kunne ledet 2-0 ved pause hvis de hadde fått straffesparket de skulle hatt så er det vel ok. Morsomt å se juniorfugla!

              Banens beste for LSK var soleklart Mostafa som spilte i en annen klasse enn resten idag. Tror Mathisen/Grønlund lot seg imponere der de satt. Vil ellers trekke frem Sparby på høyreback som spilte oppoffrende.

              Banens beste var dog høyrebacken til RBK, G-16 landslagets kaptein Vegard Eggen Hedenstad som til daglig spiller i Elverum. Dette er en spiller LSK visstnok har snust på og jeg håper de snuser videre. Gjør få feil, plasserer seg riktig, har et MEGET godt fotballhode, gode passninger og spiller med en ro som er ut av denne verden for en 16-åring.

              Kommentar

              • Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

                #27
                Litt usikker på om Ulven var på Fartbana, Fredag ettermiddag under Kvartfinalen i JET mellom RBK-LSK.
                LSK kjørte over Rosenborg de første 15 minuttene, deri blant en heading i Tverliggeren av Slorby, skudd i stanga av Bogen, Heading i Tverliggeren og over av Bergan-Foss, RBK scorte på sin første sjanse. sannheten var at LSK Burde ledet 3-1 til pause ut fra spill og sjanser. 2. omg startet LSK igjen best og scoret etter 3 minutter av Mos som brukte Hedenstad (omtalte Landslagsbacken) som Bøye og satte inn 1-1. Etter dette var kampen jevn, men LSK var giftigst foran mål. RBK scorer på en overgang der ballen stusser i en gresstust og keeperen får slått ballen i en av LSK forsvarerne og inn i mål. Etter dette Kjørte LSK kampen og var veldig nære Utligning og Straffe konk. Både LSK & RBK kom til at LSK vant sjansestatistikken med 9-4. Da var det ingen jevn kamp RBK vant fortjent. LSK spilte bedre enn RBK som har vunnet Color Line Cup i vinter og spilte 2-2 mot Real Madrids Junior lag. Ulven sa at Mos var vår beste og Hedenstad var banens beste Morsomt når Hedenstad var Høyre Back på RBK og Mos spilte venstre spiss på LSK.

                Kommentar

                Working...