Tror det er fødsel på gang for kona til Heinz.
Hvem bør bli ny LSK-keeper?
Collapse
X
-
-
Når jeg ser hvordan Otto gjør det mot Fredrikstad i dag - noe som selvfølgelig er et altfor tynt grunnlag, men likevel - så er jeg ikke så sikker på om vi ikke har en kommende toppkeeper allerede. Han har i hvert fall mange fine involveringer i dag. Det spørs om vi ikke heller burde bruke penga på en midtstopper eller noe annet vi - dersom Otto er god nok - har mer bruk for.Kommentar
-
Når jeg ser hvordan Otto gjør det mot Fredrikstad i dag - noe som selvfølgelig er et altfor tynt grunnlag, men likevel - så er jeg ikke så sikker på om vi ikke har en kommende toppkeeper allerede. Han har i hvert fall mange fine involveringer i dag. Det spørs om vi ikke heller burde bruke penga på en midtstopper eller noe annet vi - dersom Otto er god nok - har mer bruk for.
KimFLKommentar
-
Sørg for en talentfull, ung andrekeeper med stor rekkevidde som Grodås kan få utvikle videre og la Otto bli vår nye førstekeeper. Han besto testen idag.LSK Norges beste lagKommentar
-
Otto var uten tvil god i dag og gjorde etter min mening 3 storeredninger...
Et stort MINUS får han for feltarbeidet, der er han ikke god nok!Last edited by Ketil Cantona; 22.07.2007, 20:19.Kommentar
-
Synes det er utrolig morsomt å se fruktene av å ha Norges beste keepertrenerapparat på plass. Müller har gått fra å være en av tippeligaens dårligste til en av de beste på kort tid. Otto så en bare tendenser til gode ferdigheter i forrige sesong. Mot FFK var han en av LSKs beste. Litt bedre selvtillit og litt bedre feltarbeid så blir han en stjerne.
Synes kanskje det er bedre å bruke en Otto i angrepsposisjon enn en Müller som helst vil bort i mål. Jeg vil heller bruke pengene fra et salg på 2-3 gode talenter enn én god stjerne nå, mao. bruke Otto som førstevalg. Greier vi å skape en keeperfabrikk som utvikler gode keepere kan det faktisk bli en god butikk ut av det på lang sikt også.Kommentar
-
-
Å hente Jarstein er selvsagt det optimale, men jeg tror helt oppriktig at Otto kan bli en veldig bra keeper. Han er forholdsvis ung, god på strek, bra i feltet, kommuniserer godt med forsvaret og er god med begge bein. Rett og slett en ung allroundkeeper som kan utvikle seg til å bli en toppkeeper, dersom han får tillit og god oppfølging fra Grode Frodås.
På samme tid i fjor gjorde Heinz stadig vekk brølere og slapp inn relativt enkle mål. Nå har Otto har spilt 2 TL-kamper og gjort en bra jobb. Det er ingen vågal påstand at Otto per dags dato er en bedre keeper enn Müller var på samme tid i fjor, og at han i de 2 kampene han har spilt nå har vist seg fram på omtrent samme nivå som Müller har gjort i år.
Derfor spør jeg igjen, hva tilsier at Otto ikke kan bli like god, og kanskje enda bedre enn Heinz Müller?
Det Otto viser i igangsettingsfasen i dag er forresten mange, mange klasser over Heinz. Presise utspark med begge bein, og flink til å sette igang spillet hurtig med både bein og armer. I feltet har han noen dårlige involveringer, men på strek er han rett og slett kongegod i dag. Spesielt i de 2 situasjonene der FFK er på blank goal.Kommentar
-
Dog trenger man ikke å dra en Misund hver eneste kamp.Kommentar
Kommentar