Kan noen tipse Fjørtoft om finske Magnus Bahne i Halmstad BK?!
Hvem bør bli ny LSK-keeper?
Collapse
X
-
Ressonementet ditt forutsetter at det ikke har noen betydning for antall poeng om Otto eller en annen keeper står i mål i de nesten 13 kampene.
Gitt denne forutsetningen, er jeg (og alle andre) selvsagt enig med deg i at vi ikke vil tape noe gull (eller plassering) på at han står i mål.
Poenget er imidlertid det at mange, meg selv inkludert, ikke tror at vi vil ta like mange poeng med Otto i mål, som vi vil kunne ta feks med Jarstein eller en annen klasse-keeper i mål.
Jeg tviler på at han hadde blitt hentet til klubben om han er elendig. Å måle antall mål med Otto mellom stengene mot antall med Heinz blir litt enkelt. Det er tross alt et helt leg foran dem som skal forhindre at motstanderen kommer til sjanser.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Rent teoretisk vil et 11-manns lag, hvor alle spillere er like viktige, bety at hver spiller teller 9,1%
Når vi ser hvor mange tilfeldigheter som spiller inn i fotball, og hvor mange kamper som ender med uavgjort eller kun ett-måls seier, så betyr dette at èn ekstra redning i en kamp kan bety ett eller to poeng ekstra. Med 26 serierunder kan forskjellen på en god og en meget god keeper være fort 5 poeng. Hva betyr 5 poeng da man skal gjøre opp status etter 26ende serierunde? Enormt.
En keeper er en matchvinner, en del av sentrallinjen, en dirigent for forsvaret, en sjef og en trygghetsskaper. Jeg mener keeperen er en av laget viktigste spillere og en avgjørende faktor for om vi skal klare å vinne gull i en så jevn tippeliga som vi har nå.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
En ting jeg ikke skjønner... Siden Hornyboy etter all sannsynlighet spiller her minst ut sesongen, hva har den debatten her å gjøre nå??
Otto kan bli en bra keeper han, men dette er vel noe å diskutere i vinterpausen. Bør jeg starte en "Hvem skal erstatte Bjørn Helge Riise"-tråd nå, siden vi tydeligvis skal ta sorgene på forskudd?En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
En ting jeg ikke skjønner... Siden Hornyboy etter all sannsynlighet spiller her minst ut sesongen, hva har den debatten her å gjøre nå??
Otto kan bli en bra keeper han, men dette er vel noe å diskutere i vinterpausen. Bør jeg starte en "Hvem skal erstatte Bjørn Helge Riise"-tråd nå, siden vi tydeligvis skal ta sorgene på forskudd?
medspillerne sine. Derfor har vi denne tråden.
Hadde Bjørn Helge allerede skrevet under en kontrakt med en annen klubb hadde vi helt sikkert diskutert erstatteren hans nå
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Jepp, men av og til hender det at laget ikke klarer å forhindre at motstanderen kommer til sjanser. Derfor mener jeg at det går fint å måle antall mål med Otto mellom stengene mot antall med Heinz mellom stengene.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Før vi startet tråden så flommet masse andre tråder over av den samme diskusjonenen.RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg kom på en mulighet som kanskje ikke er så dum sånn midt i sesongen, hvis det ikke finnes mange tilgjengelige keepere der ute. Hvorfor ikke låne en av de større klubbenes største talenter som ikke når opp til benken? Dette er gjerne spillere med en stor fremtid og hvis de er modne for alderen, så vil jeg fort tro at de er gode nok for Sportsklubben ut sesongen.
Jeg foreslo Liverpools David Martin til JÅF, som jeg har sett spille i noen kamper og han virker god og ikke minst moden. men det er kanskje noen som vet om andre stortalenter?FerdigskåraKommentar
-
Men tilbake til Otto som vi har i klubben. Han har klart seg bra i de kampene han har stått for A-laget, og jeg er i hvertfall ikke vettskremt om han skulle få sjansen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ali Al Habsi må vel snart bli frustrert av å sitte på benken til Bolton. Så vidt jeg vet så har han ennå ikke spilt en eneste Premier League-kamp for "the trotters". -
Hadde vært en fantastisk forsterkning i mine øyne, men en retur til tippeligaen frister kanskje ikke.
Han nevner jo ikke Norge, men Fugla er jo i en helt annen liga enn resten...Kommentar
-
Fra nyhetstråden;
– Tidligere Lyn-keeper Ali Al Habsi sliter med lite spilletid i Bolton og sier han må spille kamper. Kan det være en aktuell keeper å leie for resten av sesongen?
– At han har sagt det var nytt for meg. Men Al Habsi er absolutt en god keeper, og en mann som bør spille kamper, sier Frode Grodås.Han er i hvert fall frustrert og klar for klubbytte - Intervjuet om situasjonen her: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle1224057.ece
Han nevner jo ikke Norge, men Fugla er jo i en helt annen liga enn resten...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar