Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis Otto fortsetter i samme spor kan vi avlyse keeperjakten, og la Grodås sitte på benken ut sesongen.
Noen som har sett rekruttkeeperne våre?
Lars Sutterud er/blir 17 i år, og Alexander Van Wijk er/blir 20, og begge er store karer. Mener å ha hørt at i hvertfall en av dem er et kjempetalent som absolutt burde utvikles til å bli 2. keeper til neste sesong.
LSK har nå en kjempemulighet til å bevise at vi ønsker å utvikle talenter, og ikke bare kjøpe 'ferdig vare', og jeg mener vi bør ta sjansen.
Noen som har sett rekruttkeeperne våre?
Lars Sutterud er/blir 17 i år, og Alexander Van Wijk er/blir 20, og begge er store karer. Mener å ha hørt at i hvertfall en av dem er et kjempetalent som absolutt burde utvikles til å bli 2. keeper til neste sesong.
Nå er vel ikke Alexander Van Wijk vår lenger, i og med at han spiller i Kongsvinger.
mener det er drin som er førstekeeper på rekrutt nå. synes det er rart å ikke la han eller sutterud sitte på benken. mange keepere leverer når de får tillitten.
Det er jeg klar over, men jeg regner med du er enig med meg i at det er litt morsomt å se hvor mye én kamp gjør for forumsfolkets optimisme?
Forsåvidt like morsomt å se hva én dårlig kamp gjør med enkeltes pessimisme. Som McGuffy påpekte så er det flere en én mening på et forum, og jeg regner med at de fleste som ønsker Otto som førstevalg gjør dette på bakgrunn av mer enn én kamp.
Det er morsomt å se hva én kamp gjør med oppfatningen av en spillers kvaliteter.
Det går ikke an å være uenig i det. Samtidig må jeg for egen del innrømme at jeg i går for første gang virkelig fikk øynene opp for Ottos potensiale. Og det jeg så gjorde meg glad. Og når Grodås samtidig hyller hans profesjonalitet og innsatsvilje, ref. nyhetstråden, er jeg i ferd med å få trua på at Otto - med nødvendig kamptrening på toppnivå - kan utvikle seg til å bli en keeper på høyt tippeliganivå.
Det eneste jeg stusser litt over er at Grodås forklarer Ottos tabber på 2.laget med at han tapte duellen mot Heinz samtidig som han sier han ikke har møtt en mer profesjonell keeper... [ironi]Det vitner jo om profesjonalitet [/ironi]
Jeg har den teorien at folk vokser med ansvar - også fotball spillere. En svale gjør ingen sommer, men jeg har tro på om Otto får tillit og ansvar så vil han duge bra som 1.keeper.
Det viktigste er at han jobber med feltarbeidet sitt, hvor han har mye å hente, og kanskje blir enda tøffere der. På streken leverte han i hvert fall prima vare i Fredrikstad.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Det viktigste er at han jobber med feltarbeidet sitt, hvor han har mye å hente, og kanskje blir enda tøffere der. På streken leverte han i hvert fall prima vare i Fredrikstad.
Otto er ikke den første keeperen i LSK som er bedre på streken enn i feltet.
Jeg mener å huske at Otto hadde fire involveringer i feltet mot FFK. To meget bra, to mindre bra.
De to som han ikke var heldig med, kom i første omgang. Én på en corner fra venstre, som han ikke kommer opp på, og en ren duell med Rajo Bollesveis.
På den siste kom vel både Otto og Rajo Bollesveis i stor fart mot hverandre, så akkurat den er ikke lett, men han burde fått mer kontakt med ballen, og slått den lenger. Evt. ut til siden.
I andre omgang løser han to situasjoner veldig bra, og holder ballen i fast grep.
Skal vel litt til for at de slipper sin keeper som de selv utaler som tippeligaens beste... Men for all del god er han. En smule flaks at Mykle skyter han midt i trynet
Kommentar