Hvilke seks spillere er skada?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hvis denne oversikten er oppdatert kan du se selv:
www.kfl.no/debattKommentar
-
Hvis denne oversikten er oppdatert kan du se selv:
http://www.kanari-fansen.no/wiki/index.php/Skadestatus
Men oppdatert er den nok ikke. Det er jo bare en eller to som er skadd i flg. oversikten.RoyVaadal.Kommentar
-
I følge dagens RB (se nyhetstråden) er iallfall følgende fire ikke kampklare for dagens treningskamp mot Sandefjord: Kippe, Bertheussen, Gundersen og Rambekk. Arnarsson skulle vært operert i fot/ankel i følge meldinger for et par uker siden, men har likevel spilt kamper (med denne skaden og uten operasjon ?) relativt nylig, så statusen hans virker uklar.
gilbertKommentar
-
Da anser jeg saken for oppklart. Virker som det var en overdreven melding som kom ut for et par dager siden. Kun Rambekk og Kippe som er usikre i elleveren, og formuleringene i RB i dag tyder på at det er en viss sjanse for at de hadde spilt en viktig kamp.RoyVaadal.Kommentar
-
Nå tipper jeg vi vil slite litt :twisted: Iflg VG er Kippe ute i 6-7 kamper med en avrivning i leggen. Dette er IKKE bra med tanke på at vi har få forsvarsspillere igjen nå. Kippe, Rambekk OG Johnsen ute samtidig er ikke bra....Det var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
-
også er Kippe ute 5-6 kamper, avrivning i leggmuskel.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar