Nyhetstråden: Nordlie ønsker mer åpenhet
Collapse
X
-
jeg syns det er bra at fjøra holder kortene såpass tett intill brystet som han gjør. Ja det er frustrerende for oss fans og ikke vite noe, men det er også smart siden det er mange om beitet. Man selger ikke skinnet før bjørnen er skutt. -
Men så kommer man til fasen der bjørnen faktisk er skutt, flådd og ferdigbehandla som bjørneskinnsfell. Når i tillegg bjørneskinnsfellet er solgt, så bør vi kunne informere om prisen vi fikk.RoyVaadal.Kommentar
-
Dette var en meget intetsigende nyhet fra NRK. Noe spesielt Tom tenker på i denne sammenhengen? Debatten internt om hvorvidt Kasey burde fått ny kontrakt eller ikke? Hva skjer med Shane fremover? Er det andre spennende ting som blir debattert internt hvor de forskjellige meningsytringene aldri kommer utenforstående for øre?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Mistenker at nrk-journalisten ferierer i nærheten av tn. Personlig stemmer jeg også for mer åpenhet, virker som om både brann, vif og rbk har mye grisete se&hør stoff på lur. Vi er alle uskyldsrene bestevenner i lsk, ikke sant?Kommentar
-
Man kan krangle og diskutere det man orker internt, men utad bør man framstå som noenlunde villige til å trekke i samme retning - det er nå min mening om hva som funker best.Ja til pause i pausen!Kommentar
Kommentar