Treninger

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

Treninger

Tenkte jeg skulle starte en tråd hvor folk kan legge inn hva dem har sett på trening, evt. kommentere/stille spørsmål til de som har vært og titta. Ingen trenger "gilbert-nivå" på innleggene sine, bare noen linjer kan være fin lesning for folk flest.

Mandag 13.12.04

Deltagere: Jansen, Misund, Andersson, Kippe, Rambekk, Romanus, Edmir Asani, Shane, JP Winsnes, Søgård, Robi, Kasey, Strand, Gilbert, Powell, Jimmy, Vidarsson, Mato, Mifsud, Thomas Bjerk,

Heinz Müller vil ikke bli å se i trening før januar. Myklebust ute med omgangssyke, Pål Steffen tråkket over forrige uke. Vidarsson gikk ut etter oppvarminga med noe som så ut som en strekk på baksiden av låret.

Det sterkeste inntrykket etter dagens trening er hvor uinspirert og dårlig trena Romanus egentlig er. Kan ikke skjønne annet enn at han er ferdig i klubben. Innsatsen hans var faktisk så latterlig at tribunakameraten og jeg brøyt ut i latter flere ganger, og vi er i utgangspunktet ikke veldig humørfylte så tidlig om mårran. "Agga" holdt grei Åkrene-standard, men 6. div-nivå er ikke noe jeg vil se i gult og svart.

Forholdsvis mye teknikk-trening i dag, ikke én øvelse hvor gutta fikk bruke mer enn to touch - positivt. Rambekk virka også positiv: Flink med begge bein, god teknikk, godt trent, bevegelig og lett på tå.
    Kippe, Shane og også Asani sett etter forholdene gjorde gode inntrykk.

Avslutningsvis, i etter hvert kjent Uwe-stil, med statiske styrkeøvelser og god uttøyning. Andersson, Søgård og Powell de som følger treneren hakk i hæl når det kommer til eleganse. Duoen Bjerk/Rambekk vant den siste øvelsen hvor parene løp med hverandre på ryggen fra midtbana til sekstenmeteren og tilbake, hver sin gang.

Veksla noen ord med både Uwe og Gunnar, og fikk forøvrig informasjon om at morgendagens trening vil foregå på Toppidrettssenteret, hvor flere tester, bl.a. 40-metere (Uwe er opptatt av fart) skal gjennomføres. Etter planen skal de resterende balløktene foregå i Vallhall hver formiddag klokka ti.

positivisten - andee
    TS05 - Felt C
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

Bra tråd dette, for oss som ikke har muligheten til å se noen treninger. Så får man et mye bedre innblikk i hva som foregår!

Kommentar

• Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

Bra post, fortsett med det !

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6099

Meget morsomt å lese om treningene, håper fler skriver inn etterhvert. Noen som vet når de skal trene og hvor fremover. Hadde vært moro å tatt en tur når jeg er hjemme i jula. Kjedelig om Orjinta har gitt opp, mange som hadde store forventninger til han i fjor.

Kommentar

• andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

Sånn Romanus fremsto i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at

1 - Han er møkka lei hele kalde Norge, null spilletid og har mest lyst til å ta Polo'n han leaser og kjøre hjem til Afrika.

2 - Han har fått beskjed av Sportsklubben om å finne seg et helt annet sted å sparke ball, her er du hvert fall ikke med i fremtidsplanene.

Meste trua på det andre alternativet. Med ny trener skal vel alle i utgangspunktet starte med blanke ark, og da ville en motivert og godt trena Romanus uten tvil vært en av tre stoppere. Etter oppvarminga i dag var han så slakt at han la seg ned på kunstgresset mellom hver match! Rösler virka ikke interessert i å snakke til han engang, mens Halle prøvde seg litt et par ganger.

I spill seks mot seks var han omtrent som å se Zlatan, "jag gillar att dribla." Spilte ikke fra seg kula én gang! Fyrte av (i vinkelen to ganger) eller starta og drible hver forbanna gang han blei spilt på. Jansen stakkar klikka internasjonalt da Romanus for endte gang lett droppa returløpet så Jimmy enkelt kunne sette Roteiro'n i nettet :shock: Og han pleier ikke kvesse stemmen ofte...

Nok sagt om Romanus. Hadde jo tenkt at denne tråden skulle handle om treningene sann litt generelt! Men i formiddag handla alt om Romanus, og hvis han ikke strammer seg opp noe helt forferdelig, så håper jeg faktisk det var det siste jeg så av han på Fuglas treningsfelt (Vallhall?!).
          TS05 - Felt C

Kommentar

• general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

I dag som forrige torsdag deltok unggutten(født i 1987) Andreas Castilla på a-lags trening.

Han selv sier at det går bra for unggutta der og at Uwe er veldig flink til å gi positive tilbakemeldinger til spillerne.

Hvis team werni gutta mener det er greit så vil jeg som en som kjenner nevnte Castilla, danne Team Castilla
            Seriegull 2016!!!

Kommentar

• sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

Opprinnelig skrevet av general
              I dag som forrige torsdag deltok unggutten(født i 1987) Andreas Castilla på a-lags trening.

Han selv sier at det går bra for unggutta der og at Uwe er veldig flink til å gi positive tilbakemeldinger til spillerne.

Hvis team werni gutta mener det er greit så vil jeg som en som kjenner nevnte Castilla, danne Team Castilla
              hvorfor skulle ikke det være greit for oss? Selvfølgelig, det er bare å danne så mange teams som bare det for vår del..

petter

Kommentar

• general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

hvorfor skulle ikke det være greit for oss? Selvfølgelig, det er bare å danne så mange teams som bare det for vår del..

petter[/quote]

tenkte bare at det blei litt kopi å danne team castilla, men det var lissom det som passa best
                Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Trofast kanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 355

Noe nytt om dagen?

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6099

Hva skjer med treningene til lsk nå? Trener de for tiden? I så fall hvor og når? om de ikke trener nå, når kommer de til å begynne igjen?

Kommentar

• sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

Opprinnelig skrevet av HSft
                      Hva skjer med treningene til lsk nå? Trener de for tiden? I så fall hvor og når? om de ikke trener nå, når kommer de til å begynne igjen?
                      De har juleferie, og skal begynne igjen 3. januar.

Petter

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6099

hvor og når spiller de etter 3. januar?

Kommentar

Working...