Christer George iflg. VG tirsdag 14/12-04...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gull-i-2004
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2004
    • 87

    Christer George iflg. VG tirsdag 14/12-04...

    LSK i dialog med George

    En rekke klubber jakter på Christer George, som ikke får fornyet tillit i Rosenborg.



    Lillestrøm har allerede innledet samtaler med 25-åringen.

    - Vi prioriterer jakten på en offensiv midtbanespiller. Christer George passer fint til den beskrivelsen og er absolutt en interessant spiller, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft til Romerikes Blad.
    Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Veldig bra.... Skulle likt å hatt han i stallen neste år. En spiller med bra løpskapasitet, ok teknisk, ok på hodet. Men en veldig anvendelig spiller.... Kjempe!!

    Kommentar

    • SuperErik
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 535

      #3
      George er en god spiller.
      Fysisk sterk,god med ballen i beina og en meget habil hodespiller i tillegg.

      Anvendelig er han også.
      Kan spille ving,offensiv midtbane,indreløper og ren spiss.

      Ser gjerne han i en LSK-drakt.
      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

      Kommentar

      • Ted Nugent
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 851

        #4
        Tror han kan være en perfekt erstatter for Gylfi faktisk.

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #5
          Han er uten tvil den beste norske spilleren som er klar for salg nå. Hvis LSK har tenkt til å åpne litt på pengesekken er tidspunktet NÅ :!:

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            #6
            George er uten tvil et godt kjøp, trolig billig, erfaring på høyt nivå og vil nok heve en hvilken som helst tippeligaklubb. Men jeg er litt usikker på de defensive egenskapene hans, har ikek sett så mye av han. Kan kanskje bli litt for få defensive fibre om koren skal få fritt spillerom fremover? Kjenner ikke så godt til George, men en hodesterk, løpsvillig og teknisk indreløper er noe vi helt klart trenger.
            Sentrale midtbanen ser veldig bra ut om vi får han, men er som sagt ikke helt sikker på om den er bra nok defensivt.

            ------Wehrman-----
            George-------Koren

            Kommentar

            • masta
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2004
              • 143

              #7
              Nå er jo styret ute etter en offensiv midtbanespiller da. Så de mener vel at vi har bra nok dekning bakover iværtfall? George blir nok bli en bra tilvekst ute på høyrekanten vår iværtfall.. Har ikke så veldig mange som glitrer i den posisjonen.. Er vel sånn ca.0

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                #8
                Nå er jo styret ute etter en sentral midtbanespiller da så de mener vel at de er godt forspent på høyre vingen, Mifsud? Tror uansett George er mest ment som indreløper, er vel der han gjerne har gjort det best for rbk også? Men med George har man uansett mange muligheter, spiss, ving eller indreløper.

                Om vi spiller 442 vil jeg tro han vil være selvskrevet på høyrevingen

                George--Wehrman--Koren--Strand

                Hadde blitt bra det også

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Det ville blitt en utrolig spennende midtbane, kanskje t.o.m norges beste.
                  Kasey som det defansive og Koren, Strand, George som offensive. Håper bare han signerer snart før enda flere klubber kaster seg rundt han. Han er allerede ønsket av Gif, Lyn,Vif og oss....
                  Ser for meg en ny mål gjører fra midtbanen.

                  Kommentar

                  • K_P(Kjernen)
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Apr 2004
                    • 83

                    #10
                    Jeg selv, og mange med meg, ønsker og beholde George på Lerkendal, men dette er nok en av de tullette avgjørelsene til Brakka.. :evil:

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #11
                      CG er god, han er løpssterk, han kan score mål, og han er bare 25 år.

                      Hva mer trenger vi egentlig?
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Joppe
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Dec 2003
                        • 173

                        #12
                        Nå forventer jeg at LSK legger inn bud på George. Han er rask, teknisk og scorer endel mål også. I tillegg vil han sikkert tilbake til Oslo. Og på LSK vil han jo få spille. Enga har jo kjøpt Ishizaki. LSK må da også være mer attraktivt enn Aalesund og Start. :?

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2162

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av K_P(Kjernen)
                          Jeg selv, og mange med meg, ønsker og beholde George på Lerkendal, men dette er nok en av de tullette avgjørelsene til Brakka.. :evil:

                          K_P er det ikke sånn at George er best som kantspiller ? han har vel ikke mange kampene som sentralt/indreløper på midtbanen?

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6082

                            #14
                            Hadde blitt meget fornøyd med George i klubben. Men ser på det som lite sannsynlig at han velger LSK, tror ikke vi er populære nok for tiden til å hente populære spillere. Vif skal være en av mange klubber som er inntresert, og det virker ikke helt som vi kan konkurere med dem om spillere for tiden.
                            Tipper vi må til utlandet

                            Kommentar

                            • PA
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 500

                              #15
                              Rosenborg har allerede fått fem-seks henvendelser på Christer George (25). Men spilleren har slett ikke fått sparken - slik det er blitt hevdet.

                              Nå har det blitt 6 klubber, men det er posetivt uannsett
                              bare snakk om LSK av de klubbene som er inntrisert 8)
                              kanskje det bare er en taktikk fra Bratseth og og få mest mulig penger for han??

                              Kommentar

                              • 8 Hristo
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Jan 2005
                                • 3

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av K_P(Kjernen)
                                Jeg selv, og mange med meg, ønsker og beholde George på Lerkendal, men dette er nok en av de tullette avgjørelsene til Brakka.. :evil:
                                Skal litt til å spille seg inn på laget før denne rekka:

                                Storflor - Brattbakk - Helstad - Johnsen - Braaten - Ødegaard

                                Synes det ville være fornuftig av RBK å selge George. Noe indreløper rolle tror jeg ikke han duger til.

                                Kommentar

                                • 8 Hristo
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Jan 2005
                                  • 3

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av HSft

                                  Om vi spiller 442 vil jeg tro han vil være selvskrevet på høyrevingen

                                  George--Wehrman--Koren--Strand

                                  Hadde blitt bra det også
                                  Aner ikke hvordan Rosler har tenkt til å stille opp laget, men 4231 kan passe både Koren og et eventuelt George kjøp.


                                  ----------------------------Sundgot----------------------------
                                  Strand----------------------Koren---------------------George
                                  ----------------------Søgård-----Wehrman--------------------
                                  Stefanutto--------Andresen-----Kippe-------------Andersson
                                  ------------------------------Muller------------------------------

                                  Kommentar

                                  • Trofast kanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 355

                                    #18
                                    George kommer ikke

                                    Treneren vil fortsatt ikke ut med navn. Det som imidlertid ser veldig klart ut er at klubben ikke vil signere Christer George.

                                    – Vi har ikke pratet noe mer med Rosenborg eller spilleren. Det er ikke aktuelt for oss å gå noe lenger på nåværende tidspunkt, bekrefter leder Per Mathisen

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av 8 Hristo
                                      Opprinnelig skrevet av K_P(Kjernen)
                                      Jeg selv, og mange med meg, ønsker og beholde George på Lerkendal, men dette er nok en av de tullette avgjørelsene til Brakka.. :evil:
                                      Skal litt til å spille seg inn på laget før denne rekka:

                                      Storflor - Brattbakk - Helstad - Johnsen - Braaten - Ødegaard

                                      Synes det ville være fornuftig av RBK å selge George. Noe indreløper rolle tror jeg ikke han duger til.
                                      Nesten like bra som denne:

                                      Sundgot - Powell - Myklebust - Grubisic - Mifsud :lol:
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • Do'h
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 1891

                                        #20
                                        og der går George til nederland...
                                        LSK FOR GULL 2006

                                        Kommentar

                                        Working...