Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det passer prefekt, Tony. Vi er på Åråsen 17.30 på mandag.
Passer perfekt for meg og, dem trenger sikkert enda noen løpegutter :wink:
Treffes Larsi
Bra! Tony ekke enig i at jeg klarer meg bra, men det går som regel ok hehe. 17 i februar . Alle andre som også vil komme er velkommene til å ta seg en tur vær mandag 1730! Vis det er noen "yngre" folk der ute på aldern til larsi,meg,daniel (kanari4life?), så passer det jo perfekt at dere dukker opp neste mandag når det er flere på deres alder der!
Blir vif-Lsk på ullevaal prioritert tifo-messig i år? Klanen har hatt meget bra tifo´s mot oss endel år nå, på tide med et saftig lyskespark tilbake?
Vi fyller vel som vanlig minst vg nedre, den tribunen er etter min mening som skapt for en heftig mosaikk eller OH.
Noe nytt om Italia-leveransen?
Hei Vestfold (Øystein) Kanaris og beklager sen tilbakemelding
Vi har selvsagt ideene klare for borte og hjemme mot Vif og regner med at dette går som planlagt. Begge kampene vil bli bedre i forhold til tidligere tifo hvis alt går etter planen og hvis pengene kommer inn. Her er det masse hvis, men det får vi bare leve med inntil videre.
Jeg ringer deg til uka og forteller mere om dette, og om det jeg har lovet dere der nede. Litt kludder med bestillingen fra Italia på dette.
Har dere overhead?
Kommentar