Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Grunnet tekniske problemer har vi hatt store problemer med å få sendt ut medlemskortene. En løsning ser ut til å være like rundt hjørne.
Og kortene vil bli sendt ut fortløpende.
Ved spørsmål ta kontakt med:
Jan Jensen
tlf: 41020689
mail: jan@kanari-fansen.no
Jeg betalte medlemskontigent for meg og dattera mi samtidig i mars. Det rare er at mitt medlemskort kom før sessongen starta. Mens lille Leonora venter fortsatt.
Det er jo over halvspilt tippeliga nå.
Jeg betalte medlemskontigent for meg og dattera mi samtidig i mars. Det rare er at mitt medlemskort kom før sessongen starta. Mens lille Leonora venter fortsatt.
Det er jo over halvspilt tippeliga nå.
Kom igjen, kom igjen, vi har dorlig tid nå!!!
Datteren din trenger kortet for å kjøpe billig pils på Martins? :-P
Merkelig, jeg sendte mail til Silje 18.7 og da fant jeg adressen hennes på sidene, + jeg er nesten 100% sikker på at det var navnet hennes som stod på disse sidene for noen timer siden http://www.kfl.no/omkfl/content.php?id=3
Merkelig, jeg sendte mail til Silje 18.7 og da fant jeg adressen hennes på sidene, + jeg er nesten 100% sikker på at det var navnet hennes som stod på disse sidene for noen timer siden http://www.kfl.no/omkfl/content.php?id=3
Tok en sjekk nå i google sitt hurtigbuffer på linken over, og der står Silje Hermansen oppført som kontaktperson, så det at dette ble endret for 14 dager siden er nok ikke tilfelle. Det er ihvertfall under 5 døgn siden...
"Dette er Googles cache fra http://www.kfl.no/omkfl/content.php?id=3 slik den ble lagret 20. jul 2007 20:51:34 GMT. Google-hurtigbufferen til denne siden er øyeblikksbildet som ble tatt av siden mens vi søkte på nettet."
Edit: Kan forøvrig legge til at jeg heller ikke har fått mitt medlemskort, betalte 25. februar.
Vil bare meddele at medlemskortet til dattera mi kom i posten for 3 dager siden.
Vil takke Erling Stray og Jan Jensen for formidling av adr. og kort. Litt på etterskudd men alikevel, takk.
en venn av meg heter ascanio til etter navn men på kortet fikk han navnet som ASLANIO. tipper at det er lurt å skrive vanskelige etternavn med store å tydlige bokstaver
Jeg sendte mail tilbake for noen uker siden, etter det fikk jeg aldri noen respons på mailen, men fikk i dag nytt medlemskort. veldig fornøyd med det. Men hvis det ligger en mulighet for å svare på mailer som blir sendt tror jeg det burde gjøres. Folk vet jo aldri om mailen har kommet frem eller ei, når man ikke får svar. Da lurer man fortsatt.
Kommentar