Kunstgressdugnad suger?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Kunstgressdugnad suger?

    Har ikke bistått noe selv men det har jeg mine grunner for men synes det er betenkelig etter utallige oppfordringer at ingen har fått ut fingeren!?Det er litt trist å høre..men vi tar det vel igjen på tribunen?
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • Fuglen
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2004
    • 52

    #2
    Du har tydeligvis ikke fulgt helt med....

    Sakset fra dagens rb.no :

    Mange på dugnad
    Formannen berømmer dugnadsinnsatsen som har gjort det mulig å få banen klar.

    – Til sammen 35 personer har stilt opp på dugnad i løpet av høsten. De har gjort en kjempeinnsats. I tillegg har firmaet Syntec, som leverer gresset stilt, opp med folk fra Nederland selv om årstiden egentlig ikke tillater legging av kunstgress. Uten deres velvilje ville vi aldri fått til dette, sier LSK-formannen.
    Fuglen - LSK fan siden 76

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Det er DU som ikke har fulgt med,

      av disse 35, er ca 5 av de folk som er ansatt for å gjøre det, 5 folk som jobber i lsk eller har jobba der før. 20 junior spillere som har vært med å tråkke opp, og 5 folk fra kfl, som har vært der forskjellige dager den siste mnd,

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #4
        Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
          '

          Sikter du til meg eller fuglen?

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1573

            #6
            Re: Kunstgressdugnad suger?

            Er det kun juniorspillere som har vært med på dugnaden? Hva med spillerne på eliteserielaget?

            Det er kanskje utenkelig i 2004 at slike "stjerner" er med på å gjøre en innsats på sin egen arbeidsplass? Man skulle jo tro de hadde tid til å gjøre noe mer enn å trene en gang om dagen i alle fall.

            Når ikke ansatte i et firma stiller opp på dugnad på sin egen arbeidsplass, er det vel heller ikke å forvente at andre som har 40 timers arbeidsuke møter opp?

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #7
              Re: Kunstgressdugnad suger?

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Er det kun juniorspillere som har vært med på dugnaden? Hva med spillerne på eliteserielaget?

              Det er kanskje utenkelig i 2004 at slike "stjerner" er med på å gjøre en innsats på sin egen arbeidsplass? Man skulle jo tro de hadde tid til å gjøre noe mer enn å trene en gang om dagen i alle fall.

              Når ikke ansatte i et firma stiller opp på dugnad på sin egen arbeidsplass, er det vel heller ikke å forvente at andre som har 40 timers arbeidsuke møter opp?
              Skal ikke si noe sikkert, men tror ikke det.

              Frank grønnlund, og Per Mathisen gjorde iværtfall en meget bra jobb, og jobba mye, + bane mester, og vaktmester, og et par til i lsk.

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #8
                Opprinnelig skrevet av Nordby
                Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
                '

                Sikter du til meg eller fuglen?
                Siktet i grunnen til morten, men trodde det hadde vært et bra oppmøte, virka sånn i dagens rb. Men hvis det er sant at de fleste var folk fra firmaet som la kunstgresset og folk i lsk, så er det klart oppmøtet ikke har vært alt for bra...

                Kommentar

                • morten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2156

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                  Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                  Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
                  '

                  Sikter du til meg eller fuglen?
                  Siktet i grunnen til morten, men trodde det hadde vært et bra oppmøte, virka sånn i dagens rb. Men hvis det er sant at de fleste var folk fra firmaet som la kunstgresset og folk i lsk, så er det klart oppmøtet ikke har vært alt for bra...
                  Det er jo jævlig saklig av deg i det heletatt å skrive noe??Hva er det du skal frem til?
                  Badekar
                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av morten
                    Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                    Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
                    '

                    Sikter du til meg eller fuglen?
                    Siktet i grunnen til morten, men trodde det hadde vært et bra oppmøte, virka sånn i dagens rb. Men hvis det er sant at de fleste var folk fra firmaet som la kunstgresset og folk i lsk, så er det klart oppmøtet ikke har vært alt for bra...
                    Det er jo jævlig saklig av deg i det heletatt å skrive noe??Hva er det du skal frem til?
                    Noen må tydeligvis ha det inn med skje, men greit det:

                    Du kritiserte dugnads-innsatsen til supporterne. Dette innlegget kom samme dag som en artikkel i rb om at dugnads-innsatsen hadde vært bra. Dermed skrev jeg en liten komentar på det. Når jeg senere da får vite av andre at dugnads-innsatsen fra oss suportere ikke hadde vært all verden, så skrev jeg et nytt innlegg, der jeg vel sa at jeg skjønte poenget ditt... skjønner? Misforsto første gangen, så det har ikke no med saklighet å gjøre...

                    Kommentar

                    Working...