Har ikke bistått noe selv men det har jeg mine grunner for men synes det er betenkelig etter utallige oppfordringer at ingen har fått ut fingeren!?Det er litt trist å høre..men vi tar det vel igjen på tribunen?
Kunstgressdugnad suger?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Du har tydeligvis ikke fulgt helt med....
Sakset fra dagens rb.no :
Mange på dugnad
Formannen berømmer dugnadsinnsatsen som har gjort det mulig å få banen klar.
– Til sammen 35 personer har stilt opp på dugnad i løpet av høsten. De har gjort en kjempeinnsats. I tillegg har firmaet Syntec, som leverer gresset stilt, opp med folk fra Nederland selv om årstiden egentlig ikke tillater legging av kunstgress. Uten deres velvilje ville vi aldri fått til dette, sier LSK-formannen.Fuglen - LSK fan siden 76 -
Det er DU som ikke har fulgt med,
av disse 35, er ca 5 av de folk som er ansatt for å gjøre det, 5 folk som jobber i lsk eller har jobba der før. 20 junior spillere som har vært med å tråkke opp, og 5 folk fra kfl, som har vært der forskjellige dager den siste mnd,Kommentar
-
Re: Kunstgressdugnad suger?
Er det kun juniorspillere som har vært med på dugnaden? Hva med spillerne på eliteserielaget?
Det er kanskje utenkelig i 2004 at slike "stjerner" er med på å gjøre en innsats på sin egen arbeidsplass? Man skulle jo tro de hadde tid til å gjøre noe mer enn å trene en gang om dagen i alle fall.
Når ikke ansatte i et firma stiller opp på dugnad på sin egen arbeidsplass, er det vel heller ikke å forvente at andre som har 40 timers arbeidsuke møter opp?Kommentar
-
Re: Kunstgressdugnad suger?
Opprinnelig skrevet av DoleEr det kun juniorspillere som har vært med på dugnaden? Hva med spillerne på eliteserielaget?
Det er kanskje utenkelig i 2004 at slike "stjerner" er med på å gjøre en innsats på sin egen arbeidsplass? Man skulle jo tro de hadde tid til å gjøre noe mer enn å trene en gang om dagen i alle fall.
Når ikke ansatte i et firma stiller opp på dugnad på sin egen arbeidsplass, er det vel heller ikke å forvente at andre som har 40 timers arbeidsuke møter opp?
Frank grønnlund, og Per Mathisen gjorde iværtfall en meget bra jobb, og jobba mye, + bane mester, og vaktmester, og et par til i lsk.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Bolsen3Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
Sikter du til meg eller fuglen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Bolsen3Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
Sikter du til meg eller fuglen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mortenOpprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Bolsen3Ha ha, har nok dummet deg litt ut nå...
Sikter du til meg eller fuglen?
Du kritiserte dugnads-innsatsen til supporterne. Dette innlegget kom samme dag som en artikkel i rb om at dugnads-innsatsen hadde vært bra. Dermed skrev jeg en liten komentar på det. Når jeg senere da får vite av andre at dugnads-innsatsen fra oss suportere ikke hadde vært all verden, så skrev jeg et nytt innlegg, der jeg vel sa at jeg skjønte poenget ditt... skjønner? Misforsto første gangen, så det har ikke no med saklighet å gjøre...Kommentar
Kommentar