Full forvirring om stadion.
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av GulingStavanger..blir ikke akkurat noen kjempestemning da, med tanke på det lave antallet som eventuelt drar fra Lillestrøm/Kristiansand for å se den kampen..
Kristiansand
Skien
Stavanger.
Håper altså på skien, vis det ikke blir kristiansand. Eller så kan vi bytte om så vi spiller hjemme den kampen, og spiller borte når de skulle spillt hjemme mot oss..sommerkampKommentar
-
Prøvde ikke ikke vi å flytte kampen mot Viking i år da ??
Gikk ikke spes bra det, den ble utsatt isteden.
Så jeg tror ikke at vårt alles kjære forbund (les: NøFF) flytter noe, men de utsetter.....
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Nff er vel skikkelig vanskelige når det gjelder sånt. I denne saken er det vel antakelig ikke bare kampen mot oss som blir problemet for Start, men også flere andre kamper. Stiller meg sterk tvilende til at det blir godkjent at klubben spiller samtlige kamper på bortebane på vårsesongen for så å bare få hjemmekamper på høsten.Kommentar
-
Håper hvertfall ikke kampen blir utsatt, har ikke lyst til å vente en dag lenger enn 10 april for å se eliteseriefotball. Hadde vært vannvittig bra hvis vi kunne byttet med dem ja. Serieåpning hjemme, og bortetur til Kristiansand midt på sommeren, det hadde vært noe det...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDa regner jeg nok med at det blir bytta om slik at vi spiller hjemmekamp og at Start får fiksa anlegget sitt! Noe som igjen vil si en Kritiansand tur til sommeren 8)
Hadde vært konge med sommertur til kristiansand, en god del flere folk hadde nok tatt turen nedover da. Serieåpning hjemme er ikke å forakte det heller.
Hvis ikke dette blir løsningen om Start ikke kan stille stadion så er det no akutt alvorlig gæli med NFF.
La oss alle be [-o<Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av TonyDa regner jeg nok med at det blir bytta om slik at vi spiller hjemmekamp og at Start får fiksa anlegget sitt! Noe som igjen vil si en Kritiansand tur til sommeren 8)
Hadde vært konge med sommertur til kristiansand, en god del flere folk hadde nok tatt turen nedover da. Serieåpning hjemme er ikke å forakte det heller.
Hvis ikke dette blir løsningen om Start ikke kan stille stadion så er det no akutt alvorlig gæli med NFF.
La oss alle be [-o<..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryEr det noen som har peiling på når stadion til Start er klar til bruk igjen?
Når det gjelder den gamle stadionet som ikke er gjort noe med siden 2.verdenskrig så er det vel ikke helt klart enda hva kapasiteten blir. Dette avhenger av dispensasjoner fra forbundet. Jeg synes det er latterlig dersom de ikke kan bruke anlegget slik de har gjort hittil. Det har funket i 60 år så hvorfor kan ikke stadion brukes på samme måte før den nye stadionet kommer?
Dersom kapasiteten blir redusert til 7-8000 spørs det hvor mange som kan komme fra kfl. Dersom kapasiteten blir så lav, vil den kampen sannsynligvis til å bli utsolgt så da må vi være tidlige på banen for å få billetter til de som ønsker å ta turen nedover.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyEr det i kristiansand dem står på det fjellet?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyBortesupportere har krav på 10% av tilskuerkapasiteten på en stadion, noe som fører til en 700-800 tilskuere. Tror ikke vi blir fler enn det allikevel, men det er jo lov å håpe!
Dersom det blir begrensinger på Kristiansand stadion slik at maks antall publikummere faktisk kun blir 7000-8000 blir det ganske sikkert utsolgt god tid i forveien og da må folk være forberedt på å kjøpe kampbillett på LSK-shop eller direkte gjennom KFL.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
Kommentar