Full forvirring om stadion.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Full forvirring om stadion.

    Fædrelandsvennen - også kjent som Fevennen og fvn.no - holder til i Kristiansand og er regionavisen for Sørlandet. Vi har holdt sørlendinger oppdatert siden 1875. Her får du alle nyheter fra Kristiansand og Agder. Journalistikk fra journalister som du kan stole på.


    Skjekk linken, mulig vi må dra til skien eller stavanger i stedenfor kristiansand i seriestarten mot start.

    -------------------------------
    Rent praktisk vil det også være nær sagt umulig å få utført alle nødvendige utbedringer før Lillestrøm kommer på besøk til serieåpning 10. april.
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Stavanger..blir ikke akkurat noen kjempestemning da, med tanke på det lave antallet som eventuelt drar fra Lillestrøm/Kristiansand for å se den kampen..

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Opprinnelig skrevet av Guling
      Stavanger..blir ikke akkurat noen kjempestemning da, med tanke på det lave antallet som eventuelt drar fra Lillestrøm/Kristiansand for å se den kampen..
      Mine valg er sånn:

      Kristiansand
      Skien
      Stavanger.

      Håper altså på skien, vis det ikke blir kristiansand. Eller så kan vi bytte om så vi spiller hjemme den kampen, og spiller borte når de skulle spillt hjemme mot oss..sommerkamp

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #4
        Ditto that, Nordby.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #5
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          Eller så kan vi bytte om så vi spiller hjemme den kampen, og spiller borte når de skulle spillt hjemme mot oss..sommerkamp
          Dette må da være den beste løsningen?
          Knurr...

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #6
            Da regner jeg nok med at det blir bytta om slik at vi spiller hjemmekamp og at Start får fiksa anlegget sitt! Noe som igjen vil si en Kritiansand tur til sommeren 8)

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #7
              Prøvde ikke ikke vi å flytte kampen mot Viking i år da ??

              Gikk ikke spes bra det, den ble utsatt isteden.

              Så jeg tror ikke at vårt alles kjære forbund (les: NøFF) flytter noe, men de utsetter.....

              .
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • ole
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2003
                • 64

                #8
                Nff er vel skikkelig vanskelige når det gjelder sånt. I denne saken er det vel antakelig ikke bare kampen mot oss som blir problemet for Start, men også flere andre kamper. Stiller meg sterk tvilende til at det blir godkjent at klubben spiller samtlige kamper på bortebane på vårsesongen for så å bare få hjemmekamper på høsten.

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Håper hvertfall ikke kampen blir utsatt, har ikke lyst til å vente en dag lenger enn 10 april for å se eliteseriefotball. Hadde vært vannvittig bra hvis vi kunne byttet med dem ja. Serieåpning hjemme, og bortetur til Kristiansand midt på sommeren, det hadde vært noe det...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Da regner jeg nok med at det blir bytta om slik at vi spiller hjemmekamp og at Start får fiksa anlegget sitt! Noe som igjen vil si en Kritiansand tur til sommeren 8)

                    Hadde vært konge med sommertur til kristiansand, en god del flere folk hadde nok tatt turen nedover da. Serieåpning hjemme er ikke å forakte det heller.
                    Hvis ikke dette blir løsningen om Start ikke kan stille stadion så er det no akutt alvorlig gæli med NFF.

                    La oss alle be [-o<

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 690

                      #11
                      Kan ikke tenke meg at nff gjør det. Selvom det hadde vært deilig med sommertur til Kristiansand og ikke minst serieåpning hjemme!



                      [-o<

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4386

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                        Opprinnelig skrevet av Tony
                        Da regner jeg nok med at det blir bytta om slik at vi spiller hjemmekamp og at Start får fiksa anlegget sitt! Noe som igjen vil si en Kritiansand tur til sommeren 8)

                        Hadde vært konge med sommertur til kristiansand, en god del flere folk hadde nok tatt turen nedover da. Serieåpning hjemme er ikke å forakte det heller.
                        Hvis ikke dette blir løsningen om Start ikke kan stille stadion så er det no akutt alvorlig gæli med NFF.

                        La oss alle be [-o<
                        Helt enig! Vi skal da for faen ikke bli straffa for at start ikke har godkjent annlegg. Det er DE som har et problem, og da er det uaktuelt at vi skal måtte utsette seriestarten! Bytt om slik at vi får hjemmekamp først, så drar vi nedover i sommer. Det kan da ikke være no big deal
                        ..................

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Er det noen som har peiling på når stadion til Start er klar til bruk igjen?

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                            Er det noen som har peiling på når stadion til Start er klar til bruk igjen?
                            Hva mener du? Når det gjelder den nye stadionen soim de skal bygge så er ikke politikerne helt bestemt seg enda, selv om endel allerede er avklart. (Det er vel en skole som ligger like ved der hvor den nye arenaenskal ligge som mister et område og dette må politikerne komme til enighet) I tillegg vil ikke kommunen bruke penger på å få istand den gamle arenaen når de skal bygge en ny stadion.

                            Når det gjelder den gamle stadionet som ikke er gjort noe med siden 2.verdenskrig så er det vel ikke helt klart enda hva kapasiteten blir. Dette avhenger av dispensasjoner fra forbundet. Jeg synes det er latterlig dersom de ikke kan bruke anlegget slik de har gjort hittil. Det har funket i 60 år så hvorfor kan ikke stadion brukes på samme måte før den nye stadionet kommer?

                            Dersom kapasiteten blir redusert til 7-8000 spørs det hvor mange som kan komme fra kfl. Dersom kapasiteten blir så lav, vil den kampen sannsynligvis til å bli utsolgt så da må vi være tidlige på banen for å få billetter til de som ønsker å ta turen nedover.

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Bortesupportere har krav på 10% av tilskuerkapasiteten på en stadion, noe som fører til en 700-800 tilskuere. Tror ikke vi blir fler enn det allikevel, men det er jo lov å håpe!

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #16
                                Er det i kristiansand dem står på det fjellet?

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                                  Er det i kristiansand dem står på det fjellet?
                                  Er litt usikker på hva du mener med fjell, men bak ståtribunen går det opp en slak gressplen som folk kan stå. I tillegg så er det vel mulig å se kampen fra enkelte plasser utenfor stadion (men det er jo ikke helt det samme...) .Det meste av innsikten er dekt opp av gjerder og boliger. Men noen av boligene har jo panorama utsikt over stadon slik som leilighetene på åråsen.

                                  Kommentar

                                  • andee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 1191

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                                    Er det i kristiansand dem står på det fjellet?
                                    Du tenker sikkert på Kråmyra, Ålesund!
                                    TS05 - Felt C

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                      La oss alle be [-o<
                                      Joiner Coca i å be [-o<
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Vegar Hjermundrud
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 423

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Bortesupportere har krav på 10% av tilskuerkapasiteten på en stadion, noe som fører til en 700-800 tilskuere. Tror ikke vi blir fler enn det allikevel, men det er jo lov å håpe!
                                        Bortesupportere har ikke krav på mer enn 5 % av total publikumskapasitet og det kan bli noe tynt dersom det kun godkjennes 7000-8000 publikummere. KFL bør ta kontakt med Start ganske så kjapt for å organisere det hele best mulig for oss. Og glem ikke at vi også har krav på egen oppstillingsplass for busser, egen inngang, egne toaletter for begge kjønn samt egen kiosk...

                                        Dersom det blir begrensinger på Kristiansand stadion slik at maks antall publikummere faktisk kun blir 7000-8000 blir det ganske sikkert utsolgt god tid i forveien og da må folk være forberedt på å kjøpe kampbillett på LSK-shop eller direkte gjennom KFL.
                                        Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                        Kommentar

                                        Working...