Full forvirring om stadion.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DanielW
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2004
    • 223

    #21
    Håper det blir sommertur til Kristansand! Hvis kampen spilles i Stavanger hadde vært kjipt. Kan ikke tenke meg så mange tilskuere på den kampen.. Skien er helt greit, men en sommertur til sørlandet hadde vært knall!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #22
      Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
      Opprinnelig skrevet av Tony
      Bortesupportere har krav på 10% av tilskuerkapasiteten på en stadion, noe som fører til en 700-800 tilskuere. Tror ikke vi blir fler enn det allikevel, men det er jo lov å håpe!
      Bortesupportere har ikke krav på mer enn 5 % av total publikumskapasitet og det kan bli noe tynt dersom det kun godkjennes 7000-8000 publikummere. KFL bør ta kontakt med Start ganske så kjapt for å organisere det hele best mulig for oss. Og glem ikke at vi også har krav på egen oppstillingsplass for busser, egen inngang, egne toaletter for begge kjønn samt egen kiosk...

      Dersom det blir begrensinger på Kristiansand stadion slik at maks antall publikummere faktisk kun blir 7000-8000 blir det ganske sikkert utsolgt god tid i forveien og da må folk være forberedt på å kjøpe kampbillett på LSK-shop eller direkte gjennom KFL.
      Er du helt sikker på at det er kun 5% bortesupporterne har krav på, mener jeg har hørt at det er 10%, men man hører jo så mye rart
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Da tok jeg vel feil der, for du har vel bedre peil på det enn meg igjen Vegard. Hvis kalkulatoren min har regnet ut riktig, kom jeg fram til at vi bare får 400 billetter ved 5% dersom kapasiteten på Kristiansand stadion blir 8000. Da snakker vi billett storm. Da er det også høyst sannsynlig at folk vil kjøpe seg billetter til andre tribunedeler i tillegg!

        Kommentar

        Working...