Fjøra, LSK-spillerne er ikke kjerringer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ghostwriter
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 254

    Fjøra, LSK-spillerne er ikke kjerringer!

    Hvorfor i hel.... sier du at spillerne gråter til media? Du har nå gitt alle våre motstandere på banen og tribunen nok skyts for mange år fremover.
    Hold ting internt da for guds skyld. Faens drittdag.
  • Ghostwriter
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 254

    #2
    På nettavisen har Fjøra moderert seg litt. Det var bare billedlig talt det med gråtingen. Bra han modererer seg, men jeg registrerer at både VG, dagbladet og nettavisen ikke bryr seg, og fortsatt kjører "LSK-spillere gråt" som overskrift. Heia Akersgata.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #3
      Sterke menn gråter. Arnold gråter, Chuck gråter, Sylvester gråter. Skammen derimot kom noe tidligere på kvelden. Mye som bekymrer meg mer angående spillernes innstilling og holdninger enn litt mannegråt, men det får vi vel ikke noe svar på før i neste kamp.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #4
        Faen, synes jeg hører lyden av skeivslitte cowboystøvler utenfor allerede...

        Mtp garderobeoppvasken har Thodesen noen gjennomtenket utsagn i VG:



        "- Jeg gjorde en feil i garderoben etter 0-4-tapet for Odd. Jeg valgte å hudflette spillerne etter innsatsen de la til grunn. I etterkant har jeg innsett at det ikke nytter å kjefte på noen til å få dem til å prestere bedre, sier han."

        Her tar han problemene på egen kappe - at han ikke klarte å tilpasse spillet til spillernes potensiale og at det er ytre faktorer som førte til knekken. Er veldig enig i hans konstruktive måte å forsøke å løse dette på.

        Å gi spillergruppai LSK ansvaret for dette er vel og greit, men jeg tror ikke det løser noen problemer. Nordlie burde stått frem som en leder i media og tatt på seg ansvaret for dette, SÅ kunne det vært en noe mer diskré oppvask.

        PS! Chuck Norris doesn't go hunting. The term implies a risk of failure. Chuck Norris goes killing.

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #5
          Men etter en sånn giddalaus kamp som i går er jeg jaggu ikke sikker på hva som er rette medisin i garderoben. Trøsten får være at vi pleier å slå hardt tilbake etter en sånn kamp, da skal FFK få lide...

          Kommentar

          • rulfi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 982

            #6
            Jeg ser ikke helt problemet med å ta en oppvask og kjefte på spillerne, har opplevd dette flere ganger i hockey'n og det tente de fleste. Dog burde det kanskje vært tatt i dag, da hadde ikke media stått ute og venta og hadde ikke fått noe å skrive om.
            Hva media skriver er vel likegyldig? De skriver jo hva de vil uansett. Om noen av spillerne gråt da, hva gjør det om dette tenner gutta ut sesongen?

            Kommentar

            • Fugla- patriot83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2005
              • 1241

              #7
              All honnør til Jan Åge Fjørtoft, synes jeg. Han har noe som man ikke finner til samme grad hos mange andre klubber: Et hinsides brennende lidenskapelig engasjement. Rett og slett herlig. Fjøra - en blodekte patriot. Der det synges om at man møtte opp på Åråsen når man var seks-sju år så hadde ikke unge Fjøra den muligheten. Han derimot glodde på kopekassa hver gang kanarifuglene spilte og har vært patriot siden. Og han lyste det ut i går. Han er pokker så stolt av klubben og blir regelrett flau av det gutta presterte i går.

              Slutt å grine, start å blø!
              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

              Kommentar

              • ap4
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 271

                #8
                Helt enig. Det er da ikke noe barnehage dette her. Hvis ikke voksne menn tåler å få litt kjeft etter en begredelig kamp så får de jaggu finne seg et annet yrke!

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #9
                  Spiller du sånn som gutta gjorde i går, så fortjener de å få all kjeft i verden! De er oppegående mennesker og skjønte vel at skyllebøtta måtte komme.

                  Gårsdagen var rett å slett pinlig og det er ikke ofte en sier om laget i sitt hjerte!

                  Men en ting undrer jeg meg over! Vi leder 2-0 og spiller som ett jentelag.
                  hvorfor sitter TN helt rolig på stolen uten å reagere. Hadde han planlagt skyllebøtta allerede etter 10 min ut i 2.omgang, ell slipper han seg også ned på en bedagelig nivå, blir helt perpleks og ikke orker å gå foran og lede? Ville sett en TN som maner til 100% hele tiden uansett scenario!

                  Gir meg med en still bønn om en Kaptein med stor K. En ropert med fotballtallent, en som du hører langt oppe på tribunen. ( Ja er klar over at en god kaptein ikke alltid er den som må synes mest, men kom igjen da, vi er LSK og spiller på Fort Åråsen. Vi skal herje og høres, også vår K)

                  I går savnet jeg Uwe....
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #10
                    Jeg vil tro det var mer grining på nesa enn tårer.

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #11
                      Samme om uttalelsen er moderert, man skulle tro at kjeften i seg selv var nok, om man ikke skal måtte ydmykes i den etterhvert svært engelsklike norske hovedstadspressa etterpå. Det er helt greit å gå ut med at gutta har fått fortjent kjeft, men å fortelle at spillere har grått, det forstår jeg ikke helt poenget med. De dette gjelder føler seg nok uthengt på tross av at ingen navn er nevnt, og jeg kan ikke begripe hvordan dette skal kunne hjelpe på det som tross alt er viktigst i fotball, nemlig lagfølelse og moral.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • stolte bønder
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2005
                        • 76

                        #12
                        De er da bare mennesker de også. Må få lov til å vise følelser. De var virkelig skuffet over kampen og de skjønte at de hadde gjort en dårlig innsats. sånn er det...

                        Kommentar

                        Working...