Kippe til 2009!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    Kippe til 2009!!

    I dagens papirutgave av RB står det skrevet at Kippe blir i fugla til 2009. Kontrakten er akseptert, så da er det bare å ønske God Jul

    Veldig veldig viktig..

    Fikke bare så vidt skummet gjennom artikkelen før jeg skulle fyke på jobb, men begge parter virket særs fornøyde..

    På tide med ny Kippe sang kanskje??
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    Ah digg, da har vi en av tippeligaens beste midstoppere en rimelig god stund til, om han ikke blir solgt igjen da.

    Kommentar

    • Mingus
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 193

      #3
      En av norges desidert beste stoppere i fem år til! ...Snadder Frode er en ekte Fugla mann!

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Om ikke annet har vi nå en god mulighet for å få igjen en bra slump penger, hvis han skulle bli solgt - noe jeg tror han gjør i løpet av kommende sesong, evnt sesongen etter.

        Kommentar

        • MagnetMagne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 446

          #5
          og her er linken til nettartikkelen om noen skulle være interessert 8)

          Snart neste hælj.....

          Always Hardcore
          TS05

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            #6
            Mangler bare å få gjort han til kaptein nå

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #7
              Regner med at han blir Kaptein neste år.. Alt annet vil være en skandale..


              .
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                #8
                En veldig god nyhet. Et en så pass ettertrakta spiller som Kippe signerer for så lang tid, underbygger antakelsene til Thorud om at vi har noe godt i vente på Åråsen. Håper det også gir en positiv signaleffekt utad. I tillegg kan det jo hende vi får en god slump penger for vår 26-åring én gang til, i og med at Vif fikk cirka åtte mill. for sin langt svakere 29-åring.

                Men om han er kapteinsemne? Er Kasey tiltenkt ankerrollen på midtbanen neste år ser jeg gjerne han som kaptein, men Kippe som en god nummer to. Kase' gjør litt mer ut av seg på banen enn Kippe! Men faller valget til Rösler på Kippe, så skal så klart det støttes 100 %.
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  #9
                  Wehrman er ikke kapteinsemne i mine øyne. Har ikke vært i klubben så altfor lenge, og er heller ikke noe førstevalg på midten. Hvis Wehrman blir valgt FØR kippe, da mister jeg troa på Uwes bedømmelseskraft.
                  :P
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Frode Kippe er ikke den perfekte kaptein! Han sier ikke så mye på banen, og gjør ikke så mye ut av seg. Tror ikke han vil kunne være i nærheten av en like bra kaptein som feks Bjarmann .
                    Kan hende Powell sånn sett er den som er best egnet til å være kaptein i dagens tropp, men etter min mening bør en kaptein være bankers på laget, og det er ikke Powell... Dermed mener jeg og at Kippe bør ha æren av å bære kapteins bindet i 2005!

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6079

                      #11
                      Bjarmann er bjarmann, ingen blir like bra kaptein som han.

                      Kommentar

                      • hoyt
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 2850

                        #12
                        Og en annen ting, hvorfor er ikke Arild Sundgot med i diskusjonen her? Han er også en som snakker mye og alltid gir 100% i hver kamp. Kan være et kapteinsemne han også.. Men mitt tips er Kippe
                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                        - Nosa

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av hoyt
                          Og en annen ting, hvorfor er ikke Arild Sundgot med i diskusjonen her? Han er også en som snakker mye og alltid gir 100% i hver kamp. Kan være et kapteinsemne han også.. Men mitt tips er Kippe
                          Hva med heinz mueller etter vært værtfall? *Drømme, tenk om søgård hadde vært en knall kaptein*

                          Kommentar

                          • andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Wehrman er ikke kapteinsemne i mine øyne. Har ikke vært i klubben så altfor lenge, og er heller ikke noe førstevalg på midten. Hvis Wehrman blir valgt FØR kippe, da mister jeg troa på Uwes bedømmelseskraft.
                            :P
                            Les avisen, les på forum og gå på treninger, så vil du skjønne at Kasey foreløpig er et like soleklart valg som Kippe. At han ikke har vært i klubben lenge nok? I en potensiell startellever er det bare Kippe, Pål Strand og en muligens midtspiss som har vært i klubben lengre enn ham.

                            Hvis Rudolf fortsatt hadde vært her, ville han smatta på tre-sigar'n sin og kalt Kasey for "harding" (uttales: haling med tjukk L). Og jeg vil gjerne ha en haling til kaptein.
                            TS05 - Felt C

                            Kommentar

                            • Guling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 484

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av hoyt
                              Og en annen ting, hvorfor er ikke Arild Sundgot med i diskusjonen her? Han er også en som snakker mye og alltid gir 100% i hver kamp. Kan være et kapteinsemne han også.. Men mitt tips er Kippe
                              Lojal og 100% innsats, men rett og slett ikke noen ledertype.

                              Kommentar

                              • Snjutleif
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Jul 2004
                                • 34

                                #16
                                Registrerer at denna tråden er i ferd med å spore helt av, sånn med tanke på at det egentlig var en tråd om kontraktsforlengelse det var snakk om her, men jeg blei fanget av avsporinga assa, vedrørende hvem som skal kaptein bli...

                                Mye forslag her, og sikkert mange gode også, men for min egen del vil jeg si meg enig med andee - Kasey er et godt alternativ, særlig dersom Powell blir sittende på benken. Kasey virker bankers i 11'ern i inneværende øyeblikk, uansett formasjon, og dessuten prater han språket som er gjennomgangsspråket på Åråsen om da'n. Dette er banalt gitt, men faan, det er faktisk ganske viktig. Tipper Koren ikke helt skjønner Powell når'n melder: Fan, grabbar, ni måste spela bollen til anfallarna mera! Dessuten er Kasey en type som jeg tror ville hevet seg ytterligere med bindet på armen. Dette kombinert med det faktum at han er en type som går i bresjen, og har en solid mengde temperament, mener jeg gjør ham til et godt kapteinsemne.
                                Snjutleif - verdens kanskje mest berømte hamster.

                                Kommentar

                                • SuperErik
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 535

                                  #17
                                  Wehrman er et meget godt forslag.
                                  Han har absolutt et kapteins-potensiale.
                                  Dessuten er han en meget hyggelig fyr.
                                  Snakket ofte med han da jeg jobbet på treningssenteret i Moss for noen år siden.

                                  Tror nok allikevel Rösler velger Kippe som kaptein for 2005.
                                  Noe som også er et godt valg.
                                  Kippe er et herlig ansikt utad for klubben vår.
                                  - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                                  <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                                  Kommentar

                                  • hoyt
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 2850

                                    #18
                                    Spørs om Uwe velger Wehrman til kaptein.. Mener å huske de hadde en ganske stor krangel på melløs en gang, som førte til at Uwe ble utvist. Men vi får håpe Uwe er proff nok til å legge slike ting bak seg.
                                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                    - Nosa

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                                      Spørs om Uwe velger Wehrman til kaptein.. Mener å huske de hadde en ganske stor krangel på melløs en gang, som førte til at Uwe ble utvist. Men vi får håpe Uwe er proff nok til å legge slike ting bak seg.
                                      Han er ikke helt Arne heller da, klart dette ikke har noe å si.

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        #20
                                        Dessuten har jo Uwe gått ut å sakt at han vil ha Whermann som midtbane anker.

                                        Kommentar

                                        Working...