LSKs innkjøpspolitikk, henter vi de rette spillerne?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Hvem har sagt at Marius Johnsen er et bomkjøp?
    Ingen, men noen mente at vi burde satsa på en h-back i stedet. De fleste tror at MJ er en god forsterkning uansett.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7080

      #22
      Jeg synes venstreflanke, høyreback og en gjennombruddssterk spiss bør være høyest på agendaen, i den rekkefølgen.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Det er mulig at Husar kan være løsninga på problemet på venstrekanten. Husarfan som jeg er så varmet kampen mot bærum. Han har ett stort potensiale og er etter min mening blant de desidert største talentene vi har i dagens stall. Etter en vanskelig periode med nytt land og språkvansker så ser det ut som om gutten har begynt å trives. Han virker ihvertfall som en gutt som har det mye bedre nå enn han hadde det da han kom. Teknikk, fart, og god venstrefot. En fremtidig stjerne spør du meg.

        Med han på venstre sia og Riise på høyresia så får vi vingspill det lukter svidd av!
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          #24
          Opprinnelig skrevet av xeR
          Det er mulig at Husar kan være løsninga på problemet på venstrekanten. Husarfan som jeg er så varmet kampen mot bærum. Han har ett stort potensiale og er etter min mening blant de desidert største talentene vi har i dagens stall. Etter en vanskelig periode med nytt land og språkvansker så ser det ut som om gutten har begynt å trives. Han virker ihvertfall som en gutt som har det mye bedre nå enn han hadde det da han kom. Teknikk, fart, og god venstrefot. En fremtidig stjerne spør du meg.

          Med han på venstre sia og Riise på høyresia så får vi vingspill det lukter svidd av!
          Heldigvis er Husar fortsatt relativt ung og har fortsatt litt tid på seg, men er han nå leid ut til Ham Kam? Tror et lite opphold i adeccoligaen kan være gunstig for å spille ham varm i norsk fotball, fremfor at han må spille 2.divisjonsfotball med LSK2. Er vel ikke like sikker på at Husar blir en fremtidig stjerne, sjansen for det er vel relativt 50/50. Og da er jo ikke oddsene helt håpløse, men fremgangen bør komme allerede mot neste sesong. Han er hvertfall en klassisk vingspiller som kan dyrkes ene og alene i den posisjonen så da er det bare å håpe han klarer å ta ennå noen steg fremover mot neste sesong. Det er langt fra å spille brukbart som innbytter mot Bærum i cupen, til å prestere på et jevnt bra nivå mot RBK, Brann, Stabæk osv. Men det er nå hvertfall en start!

          Men vil unngå å bruke Riise som ren høyrekant, da han etter min mening er som skapt til å spille indreløper i 4-3-3 formasjonen til TomTom. Han klarer jo uansett å komme seg til noen innlegg fra den posisjonen og Myklebust er en fin vingtype når han har dagen.

          Kommentar

          • vollafugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 978

            #25
            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
            Er vel ikke like sikker på at Husar blir en fremtidig stjerne, sjansen for det er vel relativt 50/50. Og da er jo ikke oddsene helt håpløse
            Nei, med 50 % sjanse for at Husar blir stjerne, må oddsen tvert i mot sies å være alt annet enn helt håpløs...

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #26
              Opprinnelig skrevet av vollafugl
              Nei, med 50 % sjanse for at Husar blir stjerne, må oddsen tvert i mot sies å være alt annet enn helt håpløs...
              Må vel legge til at det var svært enkel sannsynlighetsregning jeg la til grunn for at jeg kom frem til 50/50 for at han faktisk blir en stjerne. Enten blir han det, eller så blir han det ikke - 50% sjanse for hver. Om man går litt dypere i beregningene vil jeg nok anslå at prosenten for at han blir en stjerne vil havne noe lavere enn 50%. Stjerner i fotball er det strengt tatt ikke så mange som blir. Så spørs det da også hva som går under definisjonen stjernespiller.

              Kommentar

              Working...