Samarbeidsavtalen mellom LSK og Skeid
Collapse
X
-
Godt å se at Skeid-talentene får en utrolig dyktig trener fremover:
Og ja, det var ironi.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Jeg håper bare Skeid skal hjem igjen til Voldsløkka, så jeg kan rusle ned i slippers for å se match...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
For et kupp for en klubb som Skeid.
Stavrum skal ta med seg utenlandserfaring til en ung stall og ser for meg at det er kun positivt for Skeid. Med riktig forsterkning fra LSK2, så kan Skeid rett opp igjen.
At Stavrum er en egoist som snakker skitt i spalten sin er det ikke noe tvil om.
ps: Skulle ha sagt at Dwada Leigh var en bedre talent enn MoaKommentar
-
Lyn vurderer Skeid-samarbeid.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510424
Dette er vel ikke helt heldig for Lillestrøm? Hvem skal ha første rett på de største talentene vis dette blir noe av?Kommentar
-
Hva hjelper en samarbeidsavtale mellom LSK og Skeid når spilleren selv vil til VIF? En avtale mellom to klubber kan ikke tvinge en spiller ett sted han selv ikke ønsker.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Mulig det bare er meg, men jeg tolker det som at samarbeidet skal gå ut på at Lyn vurderer å leie ut banen til Skeid, dersom de skulle bygge stadion på Voldsløkka. I såfall vil jo ikke det gå utover avtalen mellom LSK og Skeid på noen måte.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Slik jeg tolker det og, At de samarbeider i den grad at Lyn bygger stadion og Skeid leier. Altså en avtale som ikke går utover det sportslige samarbeidet Skeid har med LSK.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Sagene er Skeid-land, og Lyn kan holde seg til vestkanten hører man de sier.
Dessuten har Lyn helt andre verdier enn det Skeid står for, sies det også.
PetterKommentar
-
Ifølge nyhetstråden har LSK tegnet avtale med en Skeid spiller (http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...3&postcount=34). Hvorvidt dette er resultat av sammarbeidsavtalen vites ikke, men en kan jo anta at det var lettere både for spilleren og LSK når klubbene har en slik avtale.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
-
Jeg hadde oppfattet det slik som at Sagene er relativt nøytralt, og at Voldsløkka ligger litt utenfor Skeid sitt kjerneområdet (som vel er Torshov)? Voldsløkka ligger jo ca 200 meter unna Tåsen og Ullevål Hageby som vel er 100% Lyn land.Kommentar
-
Og Torsov er 400 meter unna..? Oslo 4 er vel Skeid alt sammen?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Noe sånt ja, men Sagene ligger også på vestsiden av elven. Det eneste jeg prøver å komme frem til er at det er sympatier for begge lag der, og at det er utenfor kjerneområdet til begge lag også. Dessuten må vel et lag i anrediv vike for et lag i eliten i dagens fotball vil jeg tro.Kommentar
-
Sagene/Torshov er Skeid-land, men Torshov er vel kanskje det området de identifiserer seg mest med.
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Skeid er de eneste klubb i Oslo som betyr noe for "ækte Oslo folke"
Søpla består av tredje generasjoner folk som aner ikke bedre. Trailer Trash, som dere vil.
Ganske glad for å se at LSK har endelig begynte å satse på talentspill i Skeid. Men Skeid (i år) spiller på samme nivå som LSK2, gjør de ikke. Var Keeper'n får av dette er litt usikkert spør dere meg. Hadde håpet å se flere av våre unge spiller der nede på Voldsløkka\Bislett men sånn blir det ikke. Virkelig håpet at typer og Markus K. (m.fl.) kunne spille en måned for Skeid for å komme i topp form før han skulle rett i vår A stall.Kommentar
-
Hva er det med Eldar H? Samarbeidsavtalen går ut 2008. I dag så står han nærmest og frir til søpla i avisa. Ble han mobbet eller var det ingen som gadd å ta han alvorlig i den tiden han tilbrakte i LSK? Han må ha et skikkelig horn i sida til oss.Kommentar
Kommentar