Samarbeidsavtalen mellom LSK og Skeid
Collapse
X
-
ka f
hmmz har sitti og erga meg veldig ang dette.
lurer på hvem sin avgjørelse det var og ikke prøve og få moa til lsk siden vi samarbeider med de?
vedkommende burte bli vist bort fra lsk ..
dette er totalt svikt fra lsk/skeid samarbeidet.
hva er vits med et sånnt samarbeid hvis det er så syk svikt som dette..Fugla forever... eLSKerKommentar
-
Det med at Moa ikke kom til LSK har jo sine klare grunner. Han ble ikke funnet god nok for oss. Det man burde rette et kritisk lys på er ikke skeid som sendte han på prøvespill her ,men heller våre egne tallentspeidere som ikke klarte å plukke det opp.
Sviktet? Gutten er jo søplasupporter jo! Tror du virkelig en søplasupporter vil spille for LSK når VIF kommer med et tilbud? Tror du Espen Søgård går til søpla for å spille hvis han kunne velge?Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Synes man skal vente mer enn 6 kamper før jeg man ha moa på landslaget. Har en svigerfar som er på samtlige Skeid kamper, og han sier at moa ikke er så god som media fremstiller han om dagen. Han sier at moa kan være fantastisk god enkelte kamper, men kan også være fryktelig dårlig andre kamper.
Også må vi huske på at det skal ikke så mye til for å imponere som spiss i vif som har hatt Morten Berre som sin desidert mest målfarlige spiller de siste årene.
Mitt tips er at Gundersen har scoret fler mål i tippeligaen om 3 år enn moa.Kommentar
-
Dette handler vel ikke så mye om de ubrukelige moa-guttene, men at Eldar Hansen, Skeid leder og x-LSK styre nå nærmest inviterer VIF med på nytt samarbeid når vår avtale utløper i 2008. Han burde selvfølgelig forlenget avtalen med LSK.
Om en idiot vil spille for søpla er det ingenting vi kan gjøre uansett.Kommentar
-
Det med at Moa ikke kom til LSK har jo sine klare grunner. Han ble ikke funnet god nok for oss. Det man burde rette et kritisk lys på er ikke skeid som sendte han på prøvespill her ,men heller våre egne tallentspeidere som ikke klarte å plukke det opp.
Sviktet? Gutten er jo søplasupporter jo! Tror du virkelig en søplasupporter vil spille for LSK når VIF kommer med et tilbud? Tror du Espen Søgård går til søpla for å spille hvis han kunne velge?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det er jo akkurat det jeg nevner , at han ikke ble funnet god nok for oss og det er vi som må ta en kritisk syn på våre egne talentspeidere som ikke plukket opp potensialet til gutten. Den situasjonen jeg nevnte var visst begge klubber kom med et tilbud.
Det var totalt respektløst å nevne Espen i samme inlegget som denne Moa, jeg angrer bittert og skal aldri gjøre det igjen.
Nå skal man være veldig forsiktig med å hylle en person som har hatt et par gode kamper. Han blir sikkert den neste Fredheim Holm og føyer seg nok inn blandt alle de andre spillerne i søpla som har dårlige holdninger og aldri klarer å stabilisere seg på et høyt nivå.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kan det være at våre "talentspeidere", som du kaller det, så dette også, i tillegg til den brukbare teknikken og potensialet til å score 6-7 mål på en sesong??Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Legg til et par mål i pr sesong. Å score veldig mange mot Ålesund gir etter min mening et skjevt bilde på hvor effektiv man er og god til å avgjøre kamper.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
En dyktig talentspeider/trener/etc ser selvfølgelig at Gilbert er unik.
Denne Moa Abbelabbedabbe ble åpenbart ikke vurdert verdig et tilbud om å spille i de hellige gule og svarte tekstilene, men om det kritiske synet skal rettes til våre folk eller søplas må tiden få vise. Er han ikke noe mer enn en ny Kompis eller Daniel Braathen, så vant våre mener jeg.Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Dette er vel på kanten, men har Moa prestert noe etter kampen mot oss? 3 mål på nesten fire fulle kamper er bra, men vi får se hvor mange han står med når sommeren er her.
At Skeid frir til søpla er ikke bra, men det er vel grunn til å spørre hva LSK har fått ut av avtalen. Så vidt meg bekjent har vi ikke tjent noe særlig på den så langt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Som sagt tidligere, så var vel Moa på prøvespill hos oss, men ble vel ikke funnet god nok, i tillegg til at vi har bra med spisser fra før.
Men et lite tankekors er det, at avtalen er såpass kortvarig, og at Skeid allerede nå ser mot søpla.
KimFLKommentar
-
Man skulle tro at Eldar Hansen så mot LSK. Han var jo en av oss for kort tid tilbake. DA jeg så at han overtok i skeid tenke jeg at det var bra vi fikk på plass en lojal støttespiller. Det er nok av søpla-hatere ellers i skeid, og jeg tror ikke klubben som helhet ønsker seg samarbeid med søpla spesielt - faren for å bli "slukt" av en større klubb er stor.
PS! til dere som avfeier hele avtalen med "Hva har vi tjent på den?"
Hva forventer dere egentlig? At det skal renne inn med spillere til A-stallen? At vi skal overta vaffeldistribusjonen deres? Slike avtaler er svært viktige for klubben, og det var en gledens dag da den var i boks. Det er utrolig gunstig å kunne la unge skeidspillere hospitere på treninger o.l. og vi har allerede signert et av de større talentene i norge.Kommentar
-
Det er vel riktig nok. Legger ikke skylda på Skeid her, men heller LSK.
Man skulle tro at Eldar Hansen så mot LSK. Han var jo en av oss for kort tid tilbake. DA jeg så at han overtok i skeid tenke jeg at det var bra vi fikk på plass en lojal støttespiller. Det er nok av søpla-hatere ellers i skeid, og jeg tror ikke klubben som helhet ønsker seg samarbeid med søpla spesielt - faren for å bli "slukt" av en større klubb er stor.
PS! til dere som avfeier hele avtalen med "Hva har vi tjent på den?"
Hva forventer dere egentlig? At det skal renne inn med spillere til A-stallen? At vi skal overta vaffeldistribusjonen deres? Slike avtaler er svært viktige for klubben, og det var en gledens dag da den var i boks. Det er utrolig gunstig å kunne la unge skeidspillere hospitere på treninger o.l. og vi har allerede signert et av de større talentene i norge.
Når det gjelder hospitering av spillere, så hadde jeg foretrukket at klubben prioriterte egne juniorspillere fremfor spillere ifra andre klubber. Men det er tradisjon i LSK å overse egne talenter for andre klubbers.
Personlig er jeg usikker på hva jeg forventet ifra avtalen, og stiller spørsmålstegn ved viktigheten av en slik avtale. Av ren nyskjerrighet, hvilket talent er det vi har signert?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Som nevnt er par sider tilbake i denne tråden, og også i nyhetstråden:
Ser at det er endel nyheter i tråden "Nyheter januar 2008" som er lagt inn i Februar, men de får andre evt. flytte... Limer inn formaningene fra Roy som starter enhver Nyhetstråd: ****************************************************** Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden.
KimFLKommentar
-
Her er du ved sakens kjerne: Selv om han har jobbet for RBk mesteparten av karrieren var han jo i styret i LSK de siste årene. Når han så gikk til Skeid ser det ut til at han direkte motarbeider LSK, og går langt i å si at avtalen ikke vil fornyes. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at han på et eller annet vis er røket uklar med LSK. For Skeid sin del er de tjent med å innhente tilbud fra alle parter før de tar en avgjørelse, de har ingenting å tjene på Hansens utspill i media.Kommentar
-
LSK har en stor ungdomsavdeling, men på langt nær mange nok talenter til å fylle den opp selv. Jeg ser ikke at det å hente de beste unge fra Skeid til LSK skal hindre LSK-talentene å komme fram som spillere, det handler om å være gode nok. Jeg mener LSK til enhver tid burde satse på et best mulig juniorlag, selvfølgelig aller best om det er lokale spillere, men jeg synes det blir feil å satse på egne gutter, bare fordi de er lokale.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar