Kalender

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

Kalender

Jeg ønsket bare å skryte litt av årets(2005) kalender!! Den var veldig veldig fin med profesjonelle bilder. Mange heftige action-pics!

Den blir min julegave til to kompiser i år!

Kan bestilles på lsk.no eller kjøpes på Sportshuset!
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Den falt ikke i min smak. En kalender synes jeg burde bestått av tribune bilder elelr bilder med supporterne i bakgrunn. men det er nå min mening!

Kommentar

• andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

Hvorfor så negativ, Tony? Greit nok at du presiserer at det er dine egne meninger, men det gagner vel ikke akkurat LSK/KFL at du som representant for KFL/TIFO kommer med uttalelser som: "kalenderen falt ikke i min smak" og "årets drakt er så stygg at jeg ikke gidder kjøpe den!"

Ta det heller opp direkte med de ansvarlige for produktene (mulig du allerede har gjort det), og la være å spre negativitet her inne!

Så deg på fugla.com også. Ikke veldig heldig det du gjorde der inne, selv om en eller annen (vakt?)"bikkje" prøvde å rette det opp! Burde vel skjønt at kidsa der ville ta kritikken din personlig!
      TS05 - Felt C

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Jeg synes rett å slett den var ræva. På halvparten av bildene så er det tomme/halvtomme tribuner i bakgrunn, ser ikke bra ut i det hele tatt...
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

Opprinnelig skrevet av andee
          Hvorfor så negativ, Tony?
          Selv om Tony sitter i styret i KFL, så syns jeg han må fa ha sin egen mening, og jeg er også enig i at kalenderen er noe kjedelig, flotte bilder men det er det... den har ingen bruksverdi, takke seg til famileiplanleggeren som fåes på bokhandelen.

Ta det heller opp direkte med de ansvarlige for produktene (mulig du allerede har gjort det), og la være å spre negativitet her inne!
          Hvorfor kan ikke du da ta dette med en "PM" til Tony ??
          Og ikke "plage" ossa ndre med din mening om Tony ?

Så deg på fugla.com også. Ikke veldig heldig det du gjorde der inne, selv om en eller annen (vakt?)"bikkje" prøvde å rette det opp! Burde vel skjønt at kidsa der ville ta kritikken din personlig!
          Og hva har dette med saken å gjøre ??

Nei la folk ha en mening..

.
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

Veldig enig med sistnevnte. Hva er meningen med et slikt forum hvis alle skal være enige?

Kommentar

• andee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 1191

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
              Nei, la folk ha en mening..
              Ja, så absolutt! Samtidig vil jeg beklage årets skivebom av et innlegg, hvor jeg til de grader var nedsnødd i gjerningsøyeblikket. En del av det jeg skreiv trengte absolutt ikke å se KFL-forumets lys! Veit ikke helt hva pm er, men skal sende Tony et julekort og beklage det inntrufne. Fjern gjerne alt sammen, eller la meg henge der i en slags gapestokk, til advarsel mot forkastelig forumsskikk.
              TS05 - Felt C

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Re: Kalender

Opprinnelig skrevet av Ola
                Jeg ønsket bare å skryte litt av årets(2005) kalender!! Den var veldig veldig fin med profesjonelle bilder. Mange heftige action-pics!
                Den blir min julegave til to kompiser i år!
                Kan bestilles på lsk.no eller kjøpes på Sportshuset!
                Smaken er som baken - jeg er enig med Ola. Likte kalenderen godt, og har nettopp hengt den opp på kontoret (jobber midt i Enga-land, så noen kommentarer må jeg ta..).

God jul til alle kanarifans !

Kommentar

• gj
                  Seniormedlem
                  • Nov 2003
                  • 3360

Veldig flotte bilder og en bedre kalender enn den i plastdekselet som var noen år tilbake.

Dersom en LSK-kalender bare skulle inneholdt bilder av KFL, hadde den vel heller blitt en KFL-kalender. Folk går tross alt på kamp for å bivåne LSK i aksjon - ikke se eller høre Kanari-Fansen (selv om jeg selvsagt innrømmer at KFL står for størstedelen av rammen rundt kampen).

Kommentar

Working...