Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvorfor så negativ, Tony? Greit nok at du presiserer at det er dine egne meninger, men det gagner vel ikke akkurat LSK/KFL at du som representant for KFL/TIFO kommer med uttalelser som: "kalenderen falt ikke i min smak" og "årets drakt er så stygg at jeg ikke gidder kjøpe den!"
Ta det heller opp direkte med de ansvarlige for produktene (mulig du allerede har gjort det), og la være å spre negativitet her inne!
Så deg på fugla.com også. Ikke veldig heldig det du gjorde der inne, selv om en eller annen (vakt?)"bikkje" prøvde å rette det opp! Burde vel skjønt at kidsa der ville ta kritikken din personlig!
Selv om Tony sitter i styret i KFL, så syns jeg han må fa ha sin egen mening, og jeg er også enig i at kalenderen er noe kjedelig, flotte bilder men det er det... den har ingen bruksverdi, takke seg til famileiplanleggeren som fåes på bokhandelen.
Opprinnelig skrevet av andee
Ta det heller opp direkte med de ansvarlige for produktene (mulig du allerede har gjort det), og la være å spre negativitet her inne!
Hvorfor kan ikke du da ta dette med en "PM" til Tony ??
Og ikke "plage" ossa ndre med din mening om Tony ?
Opprinnelig skrevet av andee
Så deg på fugla.com også. Ikke veldig heldig det du gjorde der inne, selv om en eller annen (vakt?)"bikkje" prøvde å rette det opp! Burde vel skjønt at kidsa der ville ta kritikken din personlig!
Og hva har dette med saken å gjøre ??
Nei la folk ha en mening..
.
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Ja, så absolutt! Samtidig vil jeg beklage årets skivebom av et innlegg, hvor jeg til de grader var nedsnødd i gjerningsøyeblikket. En del av det jeg skreiv trengte absolutt ikke å se KFL-forumets lys! Veit ikke helt hva pm er, men skal sende Tony et julekort og beklage det inntrufne. Fjern gjerne alt sammen, eller la meg henge der i en slags gapestokk, til advarsel mot forkastelig forumsskikk.
Jeg ønsket bare å skryte litt av årets(2005) kalender!! Den var veldig veldig fin med profesjonelle bilder. Mange heftige action-pics!
Den blir min julegave til to kompiser i år!
Kan bestilles på lsk.no eller kjøpes på Sportshuset!
Smaken er som baken - jeg er enig med Ola. Likte kalenderen godt, og har nettopp hengt den opp på kontoret (jobber midt i Enga-land, så noen kommentarer må jeg ta..).
Veldig flotte bilder og en bedre kalender enn den i plastdekselet som var noen år tilbake.
Dersom en LSK-kalender bare skulle inneholdt bilder av KFL, hadde den vel heller blitt en KFL-kalender. Folk går tross alt på kamp for å bivåne LSK i aksjon - ikke se eller høre Kanari-Fansen (selv om jeg selvsagt innrømmer at KFL står for størstedelen av rammen rundt kampen).
Kommentar