Kvartfinaletrekninga - (Lyn - LSK)
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, sannsynligvis...med vårt gnistrende og fantasifulle angrepsspill og evne til å styre kamper/kjøre over motstanderen om dagen tror jeg det det mest sannsynlige resultatet i den kampen er 0-13 eller noe sånn...
Merk: Mitt overstående innlegg er skrevet med sterk form for ironi!
Jeg tipper vi vinner eller spiller uavgjort men overbeviser ingen. Og det holder jo!Kommentar
-
Ellers er ikke Odd i høstform borte på kunstgress noe jeg ønsker. Godset er noen slue jævler, og vi har ikke mer enn én seier mer enn dem i serien så langt. Lyn borte er mitt ønske, eller Nybergsund hjemme. Men vi får ta det som kommer og brekke noen bein, så går det nok bra.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
PetterKommentar
-
Håper faktisk at vi møter vinneren av Tromsø og Stabæk i EVENTUELL finale. Stabæk ift at to av årets gullkandidater møtes og det blir en bra kamp, samene ift at vi har noe å hevne fra 21 år tilbake.
Uansett får LSK flest billetter-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
-
Ikke bare at de leder, di leder veldig fortjent også, har flest sjanser, har flest store sjanser. Klanen blir rett å slett PISSA PÅ av Æljbærget. "er det alltid like stille over der"krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
deilig da!!! enga ute!!
muligheten skal vel være grei for bortekamp mot nybergsund. de hadde bortekamp forrige kamp, mens vi har hatt 2 hjemmekamper på rad. hadde vært greit med bortekamp med tanke på hjemme i en eventuell semifinale.Kommentar
Kommentar