Karakterbok #11/07: LSK-Aalesund (cup), 25. juli
Collapse
X
-
synes både du (trigz) og svesengen i rb gir feil karakter til kiko. når lillestrøm vant ballen i går var det i 70 % av tilfellene pga et ekstrem godt press av kiko. regner med at de fleste som veit hva nordlie står for vet at han elsker høyt press. ja han slår noen feilpasninger, men hvem er det som ikke gjør det i tippeligaen??? begynn å se deffensive kvaliteter hos kiko, slik som kasey fikk ros for hver bidige kamp.Last edited by Bekkis; 26.07.2007, 19:10.Kommentar
-
Hvor mange hadde klaget hvis Brenne og Myklebust hadde satt sjansene sine og vi hadde vunnet 3-0? Jeg synes det er merkelig med all negativiteten etter de to siste kampene. Vi har tettet igjen bakover på banen og fått den nødvendige aggressiviteten tilbake. Hvis vi fortsetter på denne måten, og i tillegg begynner å sette sjansene våre, skal vi bli leie å ha med å gjøre utover høsten.Kommentar
-
synes både du (trigz) og svesengen i rb gir feil karakter til kiko. når lillestrøm vant ballen i går var det i 70 % av tilfellene pga et ekstrem godt press av kiko. regner med at de fleste som veit hva nordlie står for vet at han elsker høyt press. ja han slår noen feilpasninger, men hvem er det som ikke gjør det i tippeligaen??? begynn å se deffensive kvaliteter hos kiko, slik som kasey fikk ros for hver bidige kamp.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
synes både du (trigz) og svesengen i rb gir feil karakter til kiko. når lillestrøm vant ballen i går var det i 70 % av tilfellene pga et ekstrem godt press av kiko. regner med at de fleste som veit hva nordlie står for vet at han elsker høyt press. ja han slår noen feilpasninger, men hvem er det som ikke gjør det i tippeligaen??? begynn å se deffensive kvaliteter hos kiko, slik som kasey fikk ros for hver bidige kamp.Kommentar
-
På meg virket det som om Kiko slet med å finne offensive pasningsalternativer. Mange tilfeller der Kiko ble "tvunget" til å stoppe opp og slå en støttepasning grunnet manglende bevegelse foran ballfører.
Dette kan også være grunnen til at TN reiv seg i håret og fikk fnatt....Mvh
Martin RathsKommentar
-
På meg virket det som om Kiko slet med å finne offensive pasningsalternativer. Mange tilfeller der Kiko ble "tvunget" til å stoppe opp og slå en støttepasning grunnet manglende bevegelse foran ballfører.
Dette kan også være grunnen til at TN reiv seg i håret og fikk fnatt....Kommentar
-
Kan virke som at gutta ikke hadde godt av etpar uker ferie...LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Jeg er dog IKKE enig i 3'eren til Shane. Han sleit med pasningene gjennom deler av kampen, MEN han kan i stor grad frifinnes for dette. Fordi:
- Ved 9 av 10 anledninger har han ingen eller lite bevegelse foran seg - 5-6 spillere står med hoftefest og venter på at andre skal ta initiativ. Dette var rett og slett skremmende å se av våre angripere.
- Med Espen på høyreback blir en større del av angrepene startet på venstrekant - større arbeidsmengde for Shane.
Bevegelsen foran er jeg mye enig i.....og der har vi som kjent, Brenne....En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Det er mulig han er fornøyd med: avansement, seier og spillemessig fremgang fra FFK kampen, som igjen var en fremgang fra UEFA-kvaliken mot Luxembourg. Fortsetter fremgangen og spillere kommer tilbake etter skader begynner det å bli bra etterhvert dette. da kan det endelig bli en bra LSK-høstsesong helt inn til mål.
Kan virke som at gutta ikke hadde godt av etpar uker ferie...
Det er selvsagt bra at Nordlie fokuserer på det som fungerer godt, og mindre på de områdene der vi for øyeblikket sliter litt. Sånn sett er det jo svært betimelig at han peker på at vi gjenom hele sesongen har vært landets desidert beste lag defensivt.
Jeg tror at mange er enige i at vi i den siste tiden har slitt litt med det offensive spillet; f. eks. dødball, innlegg fra kantene, samhandling og rytme. Selv om det er bra at Nordlie fokuserer på det som er positivt, var det nok derfor flere en meg som ble litt overrasket av å få høre at vi i cupkampen mot Ålesund fikk se en hel time med meget god offensiv fotball.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar