LSK-Odd Grenland, Lørdag 28.07. kl. 17.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #21
    Frykter tap, Odd er ett typisk møkkalag vi taper mot med spillet vi har om dagen...
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Speeder
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 951

      #22
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Frykter tap, Odd er ett typisk møkkalag vi taper mot med spillet vi har om dagen...
      Med det spillet vi har om dagen? Hvordan kan vi tape, vi slipper jo ikke inn mål?
      Tore Galgerud

      Kommentar

      • occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 730

        #23
        feilskjær

        trur fort det kan gå mot et feilskjær. formsterkt odd som vil bli farlige på kontringer i en kamp vi vil styre. blir viktig å sette de 2 første store sjansene for å drepe trua på nok en snuoperasjon. liker ikke å være negativ, men tror fort fjorårets 1-1 resultat kan gjenta seg

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #24
          Snart 4 år siden vi sist slo Odd på Åråsen. 3-0 i 2003. På de siste 3 hjemme mot Odd har vi 0-1-2, med en målforskjell på 4-9. (Overraskende nok har vi ekstremt solide 3-0-0 på de 3 siste i Skien, med hele 6-0 i målforskjell.)

          Jeg tror vi snur trenden og vinner 4-0. Vår første serieseier med mer enn 3 mål siden 4-0 i Sogndal i 2004. (Correct me if I'm wrong.)

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            Odd slo riktignok ut RBK i cupen men de tapte vel 1-0 mot Godset hjemme etter ferien så de er nok ikke inne i en kjempe periode... Gleder meg ikke sinnsykt for jeg er redd det blir en kjedelig kamp hvor LSK presser på med lange baller mot 11 mann innenfor egen 16. LSK klarer ikke å spille seg gjennom etablerte forsvar så hvis vi setter en goal innen første 15 så må odd opp og da kan det bli målfest!

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #26
              Billettbørsen

              Status 27.7.:
              Solgt 5441 billetter (+733 fra 24.7.)

              Kommentar

              • benzo
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Jan 2007
                • 24

                #27
                Klart vi vinner!

                Merker meg at det er mange som er skeptiske, håper spillerne er en smule mere positive til dagens kamp. Vi er ikke akkurat inne i noen dårlig periode vi heller og tror odd blir for svake sammtidig som vi holder nullen nok en gang - dette blir moooorrrro her skal det synges å skrikes til vi ikke har mere stemme gjenn - vi skal mane spillerne til å løpe noen kilometer mere en de egentlig orker!!! Det er forhåndsolgt ca 6000 billetter og været er på vår side så det ligger ann til en morsom dag på Åråsen - slutt å vær negative begynn å gled dere!!!!!!!!!!!!!

                Kommentar

                • Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

                  #28
                  VI VINNER......er ikke noe mer å si om det
                  Odd er ingen "walk over" og det tror jeg gutta er klar over. Jeg tror også go-følelsen er på vei tilbake. Særlig andre omgang i cup-kampen mot Ålesund viste gode takter med kjapt spill og løp på kantene......får vi dette til så vinner vi
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #29
                    Jaggu f blir det ikke regn i dag også! Hvor mange kroner taper LSK i billettinntekter pga regnvær i år? (5 hjemmekampen med regn?)

                    Og jeg som alltid har ment at Fugla spiller best i solskinn...

                    Kommentar

                    • BlodigHøne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 729

                      #30
                      Rævva!
                      Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                      That went wherever I... did go!

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #31
                        Faen for en elendig kamp. Dette laget klarer ikke underholde meg i det hele tatt. 1-1 hjemme mot ODD ? For dårlig rett og slett.

                        Hva faen er det Sundgot driver med der ute, og resten av laget ?? Ser ikke ut som de har godt av sommerferie hvertfall. Send Sundgot til VIF, de trenger jo en spiss. Jeg vil faen ikke se han slik der ute. BENKEN neste. Hvor er kampgløden når Odd forbedrer seg egentlig ? Våre 3 mann på midten blir jo komplett overkjørt. Det er ikke greit å la seg falle så dypt på hjemmebane.

                        Er ikke sikker på at 4-3-3 passer dette laget. Nordlie bør vurdere systemet. Laget er viktigere enn systemet. Publikum er viktigere enn systemet.

                        Og dette var ikke underholdning. Uwe Rösler leverte bedre underholdning enn dette, og et lag i klar fremgang. Dette laget er bare ujevt.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • BlodigHøne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 729

                          #32
                          Virker som laget ikke tar noen steg fremover i det hele tatt. Nok en kjedelig forestilling. Og i dag lakk vi bakover og, så ut som Rambekk allerede har tankene i Odd.

                          Nok en gang er det kun Søgård som viser vilje til å få til noe utpå der.

                          Kan bare glemme noe edelt metall i år og, Brann, Stabæk og Viking er milevis bedre.
                          Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                          That went wherever I... did go!

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                            Virker som laget ikke tar noen steg fremover i det hele tatt. Nok en kjedelig forestilling. Og i dag lakk vi bakover og, så ut som Rambekk allerede har tankene i Odd.

                            Nok en gang er det kun Søgård som viser vilje til å få til noe utpå der.

                            Kan bare glemme noe edelt metall i år og, Brann, Stabæk og Viking er milevis bedre.
                            Hvor lang kontrakt har Espen Ruud? Der er en gutt med vilje til å vinne noe. La de få Rambekk i morgen som en del av betalingen.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • ap4
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 271

                              #34
                              Det er så ræva at jeg har ikke ord. Hadde det ikke vært for Müller hadde det blitt 3-1 til Odd. Fatter ikke at det er mulig å være så vanvittig ustabile, fra å rundspille Odd i første omgang, til å bli totalt rundspilt i andre. På et angrep i 2.omgang sto faktisk HELE laget stille og så på han som hadde ballen!!

                              Kommentar

                              • norskpoker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 399

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                                Virker som laget ikke tar noen steg fremover i det hele tatt. Nok en kjedelig forestilling. Og i dag lakk vi bakover og, så ut som Rambekk allerede har tankene i Odd.

                                Nok en gang er det kun Søgård som viser vilje til å få til noe utpå der.

                                Kan bare glemme noe edelt metall i år og, Brann, Stabæk og Viking er milevis bedre.
                                2. omgang var forferdelig, men første omgangen var da tildels meget bra!?! Vi fikk med backene fremover, og Mouelhi brøt gang på gang Odds angrepsforsøk. Hva som skjer i andre omgang er ikke godt å si, men det er ingen tvil om at Arild ikke er i form for tiden. Vi lider når både Magnus og Bjørn Helge må ut, Strand har dessverre ikke de kvalitetene som skal til for å erstatte dem. Brenne glimter igjen til, og er ok i dag. To meget bra avslutningsforsøk og en assist duger, men midten som helhet var rett og slett dårlig i andre omgang.

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  #36
                                  Sorry meg, men Brenne var faen meg ikke "OK" i dag.

                                  I dag er jeg helt sinnsykt skuffa.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9463

                                    #37
                                    Den offensive bevegelsen i laget er for dårlig.

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      #38
                                      Fy faen i helvete for en overbetalt møkkagjeng. At det går an å spille så uendelig ræva og uten innsats i 2. omgang er helt ubegripelig etter den 1. omgangen vi presterer. Det er kun FLAKS som gjør at vi får 1 poeng i dag.

                                      BLØ FOR DRAKTA!

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #39
                                        Jævlig bra første omgang. Slipper riktignok Odd til noen sjanser, men jeg synes midtbanetrioen gjør en jævlig bra omgang. Forventet ikke like lett motstand i andre omgang, men at vi skal bli skampult fra første spark er bare trist. Vi mister farten vår i Riise og Mykle som må ut, og det gir oss færre strenger å spille på, men fy faen så dårlig dette var.

                                        Trist at Brenne og Kiko faller så jævlig i 2 omgang, ettersom de presterte opp mot sitt beste i LSK-drakta i 1 omgang. Pål Strand er jo helvetes usynlig hele matchen, ikke nok med det, innleggskvaliteten var heller ikke der. Arild ble fullt fortjent byttet ut igjen, klarer jo ikke en helvetes dritt. Jeg synes det var morro at Kiesi fikk innhopp idag, men for å være ærlig synes jeg det hadde vært riktigere med Karim. Vi sleit som faen med å komme rundt på kant, og der hadde vi hvert fall hatt en ren kantspiller som kunne gjort det noe lettere. At Espen og Rambekk står og teller antall pasninger uten å bli brutt blir det ikke mål av.

                                        Forsåvidt fornøyd med at vi ikke taper, for vi ble rundspilt av Odd til tider i 2 omgang. Hadde håpet gutta skulle få litt ekstra tenning av strafferedninga til Heinz, men de virket bare til å bli enda mer tafatte. Skandale at Odd får slå en pasning fra midtbanestreken til 16 metern langs bakken uten å bli brutt, for så å klare å la mannen stå totalt umarkert å avslutte. Litt klønete av Heinz å slippe ballen ut i feltet, men han var generelt jævlig bra idag. Vil også halshugge Kippe, for makan til unødvendig straffe skal du lete etter. Hadde ikke trodd at kapteinen vår skulle vise seg å være så jævla tett i pappen.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          #40
                                          Er greit nok med uavgjort, vis gutta hadde gitt litt av seg selv. Men dette er laber innsats, på tide å begynne å blø for drakta.

                                          Eneste som gjør det han skal ordentlig i dag er Espen Søgård. Brenne flytter jo faen ikke på seg, bare går rundt på banen.

                                          Kommentar

                                          Working...