LSK-Odd Grenland, Lørdag 28.07. kl. 17.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 730

    #41
    Møkka Lei

    var på lsk-odd idag og har finni ut at jeg begynner å bli møkk lei. ikke laget, de hadde årsbeste i 1.omgang, men ble altfor ukonsentrerte bakover, samtidig som de ikke angrep med lik tyngde i 2. omgang. noe annet jeg blir sur av er at spillerne løper oppi motstanderen og sstår å tripper 20cm unna isteden for å takle!!! Men det som rant over idag var en mann som sto bak meg. han kalte spillere for homojævel og lsk for søplelag. jeg blir flau av det her. ei skikkelig ordentlig dame sa ifra. og det kan jo gå bra. vær litt tålmodige for faen. jeg er på kamp for å støtte laget og kose meg, ikke for å høre en som disser alle spillerne. jeg er sikker på at de gjør sitt beste. støtt dem!!! over litt lengre tid, vil disse karene gi suksess!!

    Kommentar

    • norskpoker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 399

      #42
      Opprinnelig skrevet av Nordby
      Er greit nok med uavgjort, vis gutta hadde gitt litt av seg selv. Men dette er laber innsats, på tide å begynne å blø for drakta.

      Eneste som gjør det han skal ordentlig i dag er Espen Søgård. Brenne flytter jo faen ikke på seg, bare går rundt på banen.
      Alvorlig talt, det er en del her inne som virkelig har lagt Brenne for hat. To ganger i løpet av kampen løp han opp og avklarte situasjoner hvor Odd-spillere kunne avsluttet alene foran Muller. Simen falt sammen med resten av laget til et dårlig nivå i andre omgang, men å skylde på ham eller nevne ham spesielt er rett og slett barnslig.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #43
        For noe dritt! Er det mulig å vise så dårlig innsats som det vi fikk se i 2. omgang? Og hvordan i helvete klarer de å være bakpå ved TRE tilfeller når Odd scorer sitt andre? Muller gjorde en kjempejobb, mens spillera i boksen var på etterskudd. Latterlig..
        Og så er vi tydelig sårbare etter at Mykle og Riise måtte ut.

        Hva var det egentlig Kippe tenkte på når han laga straffe?

        Kommentar

        • rulfi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 982

          #44
          Opprinnelig skrevet av veiron

          Hva var det egentlig Kippe tenkte på når han laga straffe?
          En kan vel ikke påstå han tenkte da.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #45
            Opprinnelig skrevet av norskpoker
            Alvorlig talt, det er en del her inne som virkelig har lagt Brenne for hat. To ganger i løpet av kampen løp han opp og avklarte situasjoner hvor Odd-spillere kunne avsluttet alene foran Muller. Simen falt sammen med resten av laget til et dårlig nivå i andre omgang, men å skylde på ham eller nevne ham spesielt er rett og slett barnslig.
            Han hadde også assist på målet til Søgård.

            Det værste i dag var det kollektive kollapset. Og Rambekk var direkte horribel bak i forsvaret til tider. Så utrolig treig ut.
            Og Sundgot da... herregud. Det er noe av det dårligste jeg har sett av den mannen. Sier vel litt når han blir bytta ut igjen også.

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #46
              Opprinnelig skrevet av norskpoker
              Alvorlig talt, det er en del her inne som virkelig har lagt Brenne for hat. To ganger i løpet av kampen løp han opp og avklarte situasjoner hvor Odd-spillere kunne avsluttet alene foran Muller. Simen falt sammen med resten av laget til et dårlig nivå i andre omgang, men å skylde på ham eller nevne ham spesielt er rett og slett barnslig.
              Brenne er en av mine favoritter på Lillestrøm, og jeg tror virkelig han kan slå til etterhvert. Men de 2 siste matchene har han bare gått rundt på banen, og gjør noen gode ting i blandt. Jeg forventer 100% innsats, HELE tiden av alle som tar på seg den gulsvarte drakta.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #47
                Sett høydepunktene i reprise nå. Simen hadde faktisk et jævlig frekt forsøk som hadde fortjent en bedre skjebne helt på slutten av matchen. Viser seg at det var kriseræva av Rambekk å ikke få avklart Ruud sitt skudd som gikk inn. Riktignok er han uheldig, men han står faen meg helt ved stolpen og styrer ballen inn i hjørnet. Totalt pesse ræva.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • vollafugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 978

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Hvor lang kontrakt har Espen Ruud? Der er en gutt med vilje til å vinne noe. La de få Rambekk i morgen som en del av betalingen.
                  Vår så snill, ikke Espen Ruud. La gå at han er en god spiller, men han må da være den mest ufine, overspillende, sutret, sleipe og mest usympatiske spilleren i eliteserien siden Hulsker. Spar oss for ham.
                  Last edited by vollafugl; 28.07.2007, 18:56. Begrunnelse: glemte å nevne at han også er usympatisk

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Viser seg at det var kriseræva av Rambekk å ikke få avklart Ruud sitt skudd som gikk inn.
                    Det er nesten så dårlig at det kvalifiserer til sjølmål.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #50
                      Nå er som regel ikke jeg den som trekker ut enkeltspillere, men også rambekk gjorde en laber innsats i dag. Virker usikker hver gang han får ballen, og bruker lang tid før han bestemmer seg for hva han skal gjøre. Virker nølende i spillet sitt hele tiden. Har han alt tankene i ODD? Isåfall synd, han var jo meget god i fjor.

                      Vil samtidig trekke fram Søgård, glimrende innsats av den gutten i dag. Man kan ikke forvente at alle skal være klubbspillere som han, men man kan forvente at alle gjør jobben sin.

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                        Det er nesten så dårlig at det kvalifiserer til sjølmål.
                        Hadde han ikke vært slik en hedersmann, ville jeg nesten mistenkt ham for å gjøre det med vilje. Så dårlig var det.

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av vollafugl
                          Hadde han ikke vært slik en hedersmann, ville jeg nesten mistenkt ham for å gjøre det med vilje. Så dårlig var det.
                          Hedersmann ??


                          Mvh
                          Gammer`n
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • vollafugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 978

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                            Hedersmann ??


                            Mvh
                            Gammer`n
                            Ok, kristen hedersmann.

                            Kommentar

                            • hthaug
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 433

                              #54
                              Nå er jeg skikkelig skuffa.

                              Synes Berg snakket om at det var bedre med sølv og bra spill enn gull og drittspill og det var en av grunnene til at Uwe fikk fyken. Vel Berg? har det blitt noe bedre?

                              Når kun et par spillere gidder å komme på løp, som gidder å utfordre mens resten står og ser på og håper de ikke blir for våt på beina, da blir jeg forbanna. Når angrepet til Odd blir brutt og ingen gidder å utfordre på en kontring, da blir jeg forbanna. Når hele forbanna laget er vaksinert mot å skyte men skal avslutte innenfor 5 meteren, da blir jeg forbanna.

                              Medalje? Tror vi skal være godt fornøyd om vi klarer en 4 plass for RL deltagelse.

                              Kommentar

                              • vollafugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 978

                                #55
                                Jeg tror at det beste for oss ville være om både Skien og Tromsø by ble jevnet med jorda. Og kommer Bodø/Glimt tilbake i eliteserien, må det jo bli gull.

                                Kommentar

                                • Kølla Riisa
                                  Seniormedlem
                                  • Jun 2004
                                  • 1021

                                  #56
                                  Historien gjentar seg. LSK driter seg ut når det gjelder.

                                  Er så vanvittig lei den uproffesjonaliteten som råder. Og slippe inn mål 7 min før slutt mot et dumpelag er en skam.

                                  Riise og Myklebust sine skader idag var det siste vi trengte. Påsan sine dager som en god ving er over(han er faktisk ikke rukbar engang lenger) og Oceean er heller ingen ving som kan skape noe med innlegg eller finter.

                                  Vi står dermed uten noen gode ving-alternativer hvis sunnmørsekspressen er ute lenge.

                                  Jeg er redd vi går mot nok en tung kanari høst.

                                  Kommentar

                                  • Canário
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1471

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Er ikke sikker på at 4-3-3 passer dette laget. Nordlie bør vurdere systemet.
                                    Iallfall da vi ikke hadde vinger i laget i sisteomgangen. Spillermateriale legger premissene for formasjonsvalg, som igjen setter betingelsene for spillestilen – ikke motsatt. I 2. omgang var det tydelig at vi ikke hadde en 4-3-3-stall. Sundgot og Occean på topp ble mat for stopperne da vi verken klarer å skape overtall eller gjennombrudd, og især når Occean blir skjøvet ut på kanten. Strand fører også til at den skjeve treeren blir stakato og forutsigbar, og i hvert fall da altfor mye gikk igjennom Rambekk/Søgård-siden som drepte angrepsrytmen totalt ved at ingen har innleggsfot. Det blir altfor enkelt offensivt. I tillegg var det særs lite bevegelse rundt ballfører når vi har ballen og da stopper alt opp med pasningspill med sirup på og gåfotball.

                                    Nok en gang faller forsvaret for langt ned, et par meter inn i egen 16-meter uten at det er nødvendig. Skikkelig damefotball-nivå å rygge, upresset, flere meter uten å skyve laget opp.

                                    Med Riise og Myklebust med igjen blir angrepsspillet helt klart mye farligere, og vi så absolutt kontrurene av noe bra i første omgang. Som profeten sa: "Det er håp i hengende snøre".

                                    Kommentar

                                    • Mannschaft Rösler
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Nov 2003
                                      • 247

                                      #58
                                      Dette var dråpen.
                                      Fy faen så talentløst det var å kvitte seg med Rösler i fjor.
                                      Per Berg er vel i strålende humør nå. Sannheten er at vi har spilt tragisk i svært mange kamper i år.

                                      At det ikke går an å drepe slike kamper som i dag. Hjemme mot bunnlaget skal det faen meg males og males og males. Dette var pinlig, å kun en flakseredning av Heinz på slutten hindra den totale katastrofe.


                                      Uwe tilbake NÅ!!

                                      -Egon.

                                      Kommentar

                                      • occean-fan!
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 730

                                        #59
                                        elendig

                                        utnytta sjansene i 1.omgang for dårlig, og falt latterlig sammen. burde putta flere i første. synd andreomgangen gjør slik at jeg mister gleden av en meget god 1.omgan

                                        Kommentar

                                        • aamodtod
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • May 2006
                                          • 10

                                          #60
                                          At Uwe og Gunnar ble sparket i fjor var helt bak mål...
                                          Under Tom klarer ikke å prestere noen ting jo...
                                          - Og om ikke lenge er Viking forbi LSK på tabellen og det sier litt... LSK har et mye bedre "mannskap", men kansje ikke så god trener...

                                          Sikkelig skuffa idag! Her burde de ha tatt 3 poeng på hjemmebane!

                                          Kommentar

                                          Working...