LSK-Odd Grenland, Lørdag 28.07. kl. 17.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 730

    #61
    herregud, nå får du gi deg

    vær litt tålmodig. er ikke sikkert det går, men gi det en sjanse, manutd ble heller ikke bygd på en dag eller en sesong

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #62
      Opprinnelig skrevet av occean-fan!
      vær litt tålmodig. er ikke sikkert det går, men gi det en sjanse, manutd ble heller ikke bygd på en dag eller en sesong
      Jeg synes da vi Kanarifans er veldig tålmodige. Vi har venta LENGE! Men vi blir skuffa år etter år etter år... Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder mer. Men jeg vender alltid tilbake, og det vil jeg fortsette med. Men det er på tide å vinne noe snart!

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3272

        #63
        viss ikke lsk klarer og spille i mere en 45 minuter så kan vi jo få 11 fotball spillere på tribunen og kanari feltet som det nye lsk laget
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1586

          #64
          Opprinnelig skrevet av aamodtod
          LSK har et mye bedre "mannskap", men kansje ikke så god trener...
          Sikkelig skuffa idag! Her burde de ha tatt 3 poeng på hjemmebane!
          Det er vel litt drøyt å påstå at vi har et mye bedre mannskap enn Viking? Da tror jeg ikke du vet mye om stavangerlaget.

          Kommentar

          • rælingen kanaris
            Kaptein Reketråler
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 1446

            #65
            den vinnerkulturen som visstnok sitter i vegga på åråsen tror jeg vaskekjærringene har vaska bort....nå er jeg lei...
            Custodes
            I med og motgang

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #66
              Jeg orker faen ikke denne dritt fotballen mer... NEvner 3 navn som er gode: Occean, Søgård og Muller.

              Shane slår kun feilpassninger og dødballer som kommer ned men snø, hva er taktikken bak dødballer hos LSK!

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                #67
                Katastrofe!

                Det har skjedd igjen. Vi bruker tre matcher på å opparbeide formen. Å kutte ut spillet som ikke fører til annet enn tapte baller. Vi begynner å vinne andreballer. Vi holder presset. Vi sitter på tronen og regjerer tempoet, får spille vårt spill, gjør som vi skal - i kanskje en time!

                Hvor ligger landet på Åråsen? Jeg sitter igjen som et spørsmåltegn etter det jeg velger å kalle en fadese idag. Hvordan mister vi grepet? Gir vi det fra oss? Hvor er initiativet? Hvilke spillere er det som egentlig tar ansvar? Hva krever spillerne av seg selv? Hvor er følelsene? Er man kke stolt av klubbens farger lenger?

                Jeg synes det bør kreves mer enn en kontrakt og en lønnsslipp og oppmøte på treninger for å få spille fast fotball for LSK. Jovisst er jeg klar over at en spiller ikke kan elske en klubb hinsides bare ved å skrive under, men det bør kreves mer enn dollargliset hos oss.

                Hvor er de populære spillerne fra i klubben vår? De er fra Fetsund, Kolbotn (oops), Lillestrøm - de er fra "løkka", og det er de gutta som har et ØNSKE, ikke bare en vilje, men et ØNSKE om å blø for drakta vi på feltet elsker. Søgård, Kippe, PSA (som regel) - det er spillere som, for å sitere Jan-Åge, GJERNE går i reklameskiltene men så reiser de seg opp igjen og slår seg i brystkassa. Det er de som ofrer alt. Hvorfor er det de som er populære? Jo fordi det er de som ofrer det som må til. Det er de som driver laget. Det er de som kjenner til og ELSKER våre tradisjoner.

                Jeg gidder ikke sitte her og legge ut spillernavn, det synes jeg blir for sølete. Derfor velger jeg heller å si at:

                - Vi har en som jobber bra i 60 minutter, så sovner han og kunne like gjerne vært 5. dommer for min del. Ser baller gå over sidelinja uten å så mye som bry seg om å prøve å stokke beina etter kula.

                - En annen har tydeligvis ikke med seg fotballskoa ut på banen idag, og valgte å stå mer stille enn han gjorde der han satt størsteparten av 1. omgang.

                - Flere spillere blir brukt som rundingsbøyer idag. Hadde det ennå vært noen skjær i sjøen å passe seg for idet man runder bøyene våre. Det var ikke det heller.

                4 spillere får "godkjent" av meg idag, 1 under tvil, 1 som fremdeles spilte under pari og 2 som ikke var i nærheten av ikke å få godkjent.

                Heinz redder straffe, hevder seg i feltet, og viser at han er til å stole på når det skorter litt bakover.

                Kippe gjør gode valg, spiller klokt og tar i litt ekstra i noen dueller. Bra nok.

                Søgård var som en gud idag!

                Occean gjør mye bra, men for lite av det er med ball. Bra, ikkeno mer.

                Resten lever for meg ikke opp til forventningene man har på et slikt nivå.

                Forslag til tifo mot godset: Pasjonsfrukt!

                Vi er LSK! Vi har stoltere tradisjoner enn de fleste!

                MEN VIKTIGST AV ALT: VI LEGGER OSS IKKE FOR NOEN! BLØ FOR DRAKTA!
                Last edited by KristofferØ; 28.07.2007, 20:35.
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • benzo
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Jan 2007
                  • 24

                  #68
                  skikkelig skuffa!

                  Nå er vi skikkelig skuffa – merker meg at enkelte begynner å skrike om at alt var så mye bedre da Røsler var sjef – i fjor hadde vi 26 poeng etter 15 kamper det har vi nå også. Høsten 2006 tok vi 18 poeng på 11 kamper ikke spesielt bra – nei det vi trenger er å klare å utnytte overtaket vi har i store deler av kampen. Spesielt 1. omgang hadde Oliie - som ellers leverte en veldig god omgang – scoret alene med keeper hadde kampen vert avgjort. Isteden måtte vi bytte to haltende nøkkelspillere og Odd var plutselig med i kampen igjen.
                  At vi spiller møkkafotball i 90 minutter som det nesten høres ut som her på forumet er bare tull – men resultatet er selvsagt veldig veldig skuffende. Nå blir det vel på ny lynsjing av Brenne fra egne supportere – syntes han presterte i takt med resten av laget i dag var det ikke han som hadde målgivende?? Nei vi må fortsette å jobbe hardt og prestere mer jevnt i to omganger, samtidig som vi setter litt flere av sjansene vi har noe på gang!

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                    Hvor er de populære spillerne fra i klubben vår? De er fra Fetsund, Kjelsås, Lillestrøm - de er fra "løkka", og det er de gutta som har et ØNSKE, ikke bare en vilje, men et ØNSKE om å blø for drakta vi på feltet elsker. Søgård, Kippe, PSA (som regel) - det er spillere som, for å sitere Jan-Åge, GJERNE går i reklameskiltene men så reiser de seg opp igjen og slår seg i brystkassa.
                    Er Kippe fra Kjelsås?

                    Kommentar

                    • KristofferØ
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 587

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Er Kippe fra Kjelsås?
                      Sorry, jeg mente Kølabånn
                      I år så tar vi ostepop
                      Vi elsker Lillestrøm
                      HEI!

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4384

                        #71
                        Jævlig skuffende at vi gir fra oss en ledelse igjen. Mest skuffende å se hvor lite spillerne er villig til å ofre seg for 3 poeng. Jeg ser 1 positiv ting om dagen, og det er at vi hvertfall fortsetter å ikke tape. Det er jævlig viktig og en liten trøst, selvom alle sikkert er skuffa over 1 poeng i dag.
                        ..................

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av benzo
                          Nå er vi skikkelig skuffa – merker meg at enkelte begynner å skrike om at alt var så mye bedre da Røsler var sjef – i fjor hadde vi 26 poeng etter 15 kamper det har vi nå også. Høsten 2006 tok vi 18 poeng på 11 kamper ikke spesielt bra – nei det vi trenger er å klare å utnytte overtaket vi har i store deler av kampen. Spesielt 1. omgang hadde Oliie - som ellers leverte en veldig god omgang – scoret alene med keeper hadde kampen vert avgjort. Isteden måtte vi bytte to haltende nøkkelspillere og Odd var plutselig med i kampen igjen.
                          At vi spiller møkkafotball i 90 minutter som det nesten høres ut som her på forumet er bare tull – men resultatet er selvsagt veldig veldig skuffende. Nå blir det vel på ny lynsjing av Brenne fra egne supportere – syntes han presterte i takt med resten av laget i dag var det ikke han som hadde målgivende?? Nei vi må fortsette å jobbe hardt og prestere mer jevnt i to omganger, samtidig som vi setter litt flere av sjansene vi har noe på gang!
                          Vi har mistet matchvinnerene i Mifsud og Koren, med disse på på plass tror jeg vi hadde styra mot seriegull

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Vi har mistet matchvinnerene i Mifsud og Koren, med disse på på plass tror jeg vi hadde styra mot seriegull
                            Ja det så vi jo alle i fjor
                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • WAK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 967

                              #74
                              Noen som vet hvor alvorlige skadene til Riise og Myklebust er?

                              Kommentar

                              • Arind
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2006
                                • 459

                                #75
                                Skuffa javisst......veldig skuffa.....det begynner å bli lenge siden jeg har gått fra Åråsen med en god følelse. Hvorfor skal det glippe igjen og igjen når vi spiller bra og virker sterke?? Hvorfor mister vi initiativet i en kamp vi styrer så til de grader?? Dette har ingenting med at enkeltspillere er dårlige å gjøre, dette er psyken som svikter og som gjør at et velspillende la plutselig blir usikre og på hæla.....

                                Jeg sitter på min faste plass på G-feltet og i dag reagerte jeg flere ganger på at våre supportere roper nedsettende om egne spillere - slikt provoserer meg! Det er greit at vi blir skuffa, men å slenge dritt til Rambekk, Sundgot eller Brenne.....det er bare teit og hjelper ikke på bedre spill. Hvem er disse idiotene som holder på sånn? Supportere skal ikke være sånn! Det er greit å være skuffa, men ikke vær dust!

                                Når Odd fikk sitt dustemål så var det en del av våre egne som gikk fra tribunen.....det er det teiteste jeg vet!
                                SUPPORTER I MEDGANG OG SUPPORTER I MOTGANG - FUGLA KOMMER TILBAKE !!!
                                Last edited by Arind; 28.07.2007, 22:15.
                                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #76
                                  Må bare få frem at jeg er sykt skuffa...vi skal være utrolig glad for 1poeng her.
                                  Kunne fort mista alle poengene.
                                  Ser på reprisen av målet og skjønner ikke helt at Rambekk klarer å styre den inn i målet...Men verst av alt var gutta som virka helt bånn i bøtta. Virka som de ikke hadde noen flere reserver.
                                  En av de værste omgangene jeg har sett i mitt liv.

                                  Men det positive var Søgård idag. Han var det faen meg landslagsklasse over (i 70min ihvertfall). Dribla, scora, løp som en gal og var over alt.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • occean-fan!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 730

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Jeg synes da vi Kanarifans er veldig tålmodige. Vi har venta LENGE! Men vi blir skuffa år etter år etter år... Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg gidder mer. Men jeg vender alltid tilbake, og det vil jeg fortsette med. Men det er på tide å vinne noe snart!

                                    ikke sånn, men med ny trener på plass, bør han gis 1 sesong på å innføre systemet sitt, få det til å sitte o.s.v. du har helt sikkert vært tålmodig i mange år, og det bør du være hvis du er en ekte fans, men vent til neste sesong, på samme tidspunkt som nå, så skal du få se

                                    Kommentar

                                    • Harald_88
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 550

                                      #78
                                      Tror jeg aldri har gått så utrolig skuffa ut fra åråsen som i dag. Og det handler faktisk ingenting om de 2 poengene vi mista i sluttminuttene. For vi har slitt de siste årene hjemme mot Odd, så jeg forventet i utgangspunktet ikke tre lette poeng.

                                      Det er måten vi opptrer på ute på banen som irriterer meg grenseløst akkurat nå. Det starta vanvittig bra, og vi burde leda med to-tre mål til pause. Etter min mening blant de 3 beste omgangene vi har spilt i år. Men så er det ett eller annet som skjer med innstillinga til gutta i 2.omgang. Det virker som dette ikke betyr noe for dem.

                                      Man står å ser på istedenfor å presse. Man jogger etter istedenfor å spurte i angrep når det er 3 minutter igjen om man har uavgjort mot tippeligaens bunnlag på fort åråsen. Hva i helvete er det for slags innstilling.

                                      Det skal ikke være noen selvfølge å ta på seg den gule drakta, gjør man det bør man vise seg tilliten verdig og. Gi alt i hver jævla duell, og kjempe til dommeren blåser av. Hvis man er likegyldig til dette har man ingenting i LSK å gjøre, uansett hvilket navn man bærer på ryggen.

                                      Nå skal det sies at det var stor forskjell på spillerne i dag. Har sjelden vært en så fortjent kåring av dagens kanarifugl, Espen Søgård viser nok en gang at han har rett innstilling. Han jobber, jobber og jobber og fortjener virkelig den scoringa i dag. Selv om han fortsatt sliter litt med de tekniske ferdighetene kompanserer han med en stor arbeidskapasitet og at han virkelig VIL vinne.

                                      I andre enden finner vi han som dasser rundt på banen i store deler av andre omgang. Simen Brenne. Hvis han ikke begynner å vise vinnervilje snart, synes jeg ikke han fortjener en plass i LSKs start-ellever.

                                      Blø for drakta!
                                      Alt For Fugla

                                      Gå Av Grønlund

                                      Kommentar

                                      • ap4
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 271

                                        #79
                                        Ser at Nordlie synes utrolig synd på gutta. Hva faen er det han synes synd på dem for? At de ble så slitne av første omgang at de ikke orka å spille mer i 2.omgang??

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9463

                                          #80
                                          I dag var det så sleipt utpå matta at det er rart det ikke kom flere avslutninger fra distanse.

                                          Håper det snart kommer noen til klubben med en skuddfot som er verdt penga.

                                          Kommentar

                                          Working...