LSK-Odd Grenland, Lørdag 28.07. kl. 17.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 730

    #81
    rart

    virker som det ofte skjer noe i hue på gutta. så dette ofte under røsler også. plutselig tørr vi ikke spille, slår langt og blir litt nervøse. virker som de tenker resultat altfor mye og som om det er veldig vanskelig å gjøre noe med psyken. vi ble feige, rett og slett.

    Kommentar

    • occean-fan!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 730

      #82
      bekymra

      enkeltspillere virket veldig slitne de siste 20. bekymra i ogmed at vi har dobbeltkamp til uka

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #83
        "Tenk om det er det som holder dem oppe."

        Hva faen er dette for noe, Rambekk?

        ÅRÅSEN (VG Nett) (LSK-Odd 1-1) Espen Ruuds skudd etter 84 minutter gikk mellom beina på LSK-back Anders Rambekk - og i mål.


        Uansett hvor uskyldig denne kommentaren måtte være, synes jeg det er vanvittig uproft å komme med sånne uttalelser. Du har selv underskrevet en kontrakt med LSK ut 2007-sesongen, Anders. Forhold deg til den, og kun den. Alt annet er uprofesjonelt.

        Kommentar

        • occean-fan!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 730

          #84
          uproffesjonelt

          mange er skuffet rundt lsk nå. da går det ikke ann å håpe at et innsluupp jeg vil kalle en tabbe av rambekk gjør at odd holder seg. tåpelig av anders. også si det nå. va er poenget

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4384

            #85
            Skulle ikke forundre meg om det var journalisten som lagde et poeng (høhø) ut av det der. Og at Anders bare svarte "ja, det kan jo hende" eller noe sånt. Men uansett så burde han være proff nok til å ikke komentere sånne ting i det hele tatt.
            ..................

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #86
              Opprinnelig skrevet av Lars
              "Tenk om det er det som holder dem oppe."

              Hva faen er dette for noe, Rambekk?

              ÅRÅSEN (VG Nett) (LSK-Odd 1-1) Espen Ruuds skudd etter 84 minutter gikk mellom beina på LSK-back Anders Rambekk - og i mål.


              Uansett hvor uskyldig denne kommentaren måtte være, synes jeg det er vanvittig uproft å komme med sånne uttalelser. Du har selv underskrevet en kontrakt med LSK ut 2007-sesongen, Anders. Forhold deg til den, og kun den. Alt annet er uprofesjonelt.
              Helt enig. Om det så var en spøk fra Rambekks side, og/eller at journalisten kan ha feilsitert han en smule, så skal aldri slike uttalelser komme fra en Lillestrøm-spiller. Skuffende.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #87
                Virker som han har hatt huet i Skien i hele år. Leser stadig vekk at han "heier på Odd" og lignende, samt at han har vært en skygge av seg selv i hele år. På tide å la han sitte litt på benken snart?

                Eneste gode argumentet jeg kan finne for å la han spille er at alternativene rett og slett er for dårlige. (Noe jeg mener de ikke er, tror Danton kan gjøre en bedre figur enn Anders.)

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #88
                  Leser på www.oddrane.no at Rambekk sier at dette er første gangen de har blitt pepet av banen mens han har vært på Åråsen. Det er nok helt sant.

                  Men det sier jo noe om hvor vanvittig ræva vi var i 2. omgang. Mens Rambekk har vært her har vi tapt hjemme mot lag som Tromsø (to ganger!), Sandefjord og Odd. Samtidig har vi gitt fra oss ledelser gang på gang på gang. Vi har også "vunnet" 2-1 mot det dårligste laget som noen gang har deltatt i UEFA-cupen.

                  På toppen av det hele mener bl.a. Nordlie at gutta gav 100% og gjorde så godt de kunne. Det nekter jeg rett og slett å tro på. Folk som til tider står helt stille, ikke gidder å løpe hverken offensivt eller defensivt, gjør absolutt ikke så godt de kan.

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    #89

                    (Får ikke lagt inn bildet så det vises her)

                    Ikke bare fornøyde fugler: Lillestrøm spillerne ble pepet av banen og Kanarifansen skrek seg hes. Man kan jo bare gjette seg til hvilke gloser som kom fra denne sjarmerende mannen. Første gang vi har blitt pepet av banen så lenge jeg har vært her sa Rambekk etter matchen.
                    Foto: Geir Langeland

                    Kommentar

                    • ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2505

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Håper det snart kommer noen til klubben med en skuddfot som er verdt penga.
                      Han har kommet.
                      Det aller første sparket til Markus Kiesenebner i A-lagsdrakt var et susende skudd fra tjue meter. På mål.

                      Da jeg så det siste kvarteret i går, hadde jeg litt av samme følelsen som da jeg så West Bromwich med Koren i play off-kamp:
                      Når medspillerne vet at de har en mann som ligger rett utenfor sekstenmeteren, og kan score derfra, hvorfor sender de ikke ballen ditt inninmellom?

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                        Han har kommet.
                        Det aller første sparket til Markus Kiesenebner i A-lagsdrakt var et susende skudd fra tjue meter. På mål.
                        Mener at noen av hans scoringer er lagt ut på Youtube, og at noen tidligere har lagt ut en link. Nå finner jeg verken lenke eller scoringer.

                        Er det noen som har peil på hvor scoringene hans ligger, og som kan legge inn en lenke eller noe?

                        Kommentar

                        • Fuglefar
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2006
                          • 202

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Virker som han har hatt huet i Skien i hele år. Leser stadig vekk at han "heier på Odd" og lignende, samt at han har vært en skygge av seg selv i hele år. På tide å la han sitte litt på benken snart?

                          Eneste gode argumentet jeg kan finne for å la han spille er at alternativene rett og slett er for dårlige. (Noe jeg mener de ikke er, tror Danton kan gjøre en bedre figur enn Anders.)
                          Jeg tror ikke Rambekk spiller dårligere enn det han er. Han er nok en av de spillerene som faktisk gjør det han kan. Han vet han er landslagsaktuell og må vise at han presterer i hver kamp. Kan hende han ikke er bedre. Mange feilpassninger preger flere spillere.
                          Shane er jo helt ute av fokus, spør du meg. Med mange elendige innlegg og passninger.
                          Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                          Kommentar

                          • ulfpulf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2505

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av vollafugl
                            Mener at noen av hans scoringer er lagt ut på Youtube, og at noen tidligere har lagt ut en link. Nå finner jeg verken lenke eller scoringer.

                            Er det noen som har peil på hvor scoringene hans ligger, og som kan legge inn en lenke eller noe?
                            De lå ikke på Youtube, men under ei lenke som pekte til sider for FK Austria Magna:
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Her kan man forøvrig se to av målene hans. Kanonmål begge to.
                            http://bundesliga.at/bewerbe/index.p...40&spnr=174699
                            Uheldigvis ser det som om Kiesenebner er fjernet fra de sidene, så målene hans er borte også.

                            Kommentar

                            • vollafugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 978

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              De lå ikke på Youtube, men under ei lenke som pekte til sider for FK Austria Magna:

                              Uheldigvis ser det s.om om Kiesenebner er fjernet fra de sidene, så målene hans er borte også.
                              Det var jo kjipt. Da er det ikke noe annet å gjøre enn å lage noen nye perler.

                              Takk skal du ha

                              Kommentar

                              • kjett
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Oct 2006
                                • 40

                                #95
                                Grodås forbanna

                                Mener at jeg så Grodås snu seg mot tribunen bak seg og kjefte på tilskuerne. Noen der som fikk med seg hva han sa?

                                Kommentar

                                • GreteJ
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Jul 2007
                                  • 6

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                  var på lsk-odd idag og har finni ut at jeg begynner å bli møkk lei. ikke laget, de hadde årsbeste i 1.omgang, men ble altfor ukonsentrerte bakover, samtidig som de ikke angrep med lik tyngde i 2. omgang. noe annet jeg blir sur av er at spillerne løper oppi motstanderen og sstår å tripper 20cm unna isteden for å takle!!! Men det som rant over idag var en mann som sto bak meg. han kalte spillere for homojævel og lsk for søplelag. jeg blir flau av det her. ei skikkelig ordentlig dame sa ifra. og det kan jo gå bra. vær litt tålmodige for faen. jeg er på kamp for å støtte laget og kose meg, ikke for å høre en som disser alle spillerne. jeg er sikker på at de gjør sitt beste. støtt dem!!! over litt lengre tid, vil disse karene gi suksess!!
                                  Flott skrevet - se også egen link på Tribunekultur
                                  Evig LSK supporter :)

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #97
                                    Moderatormelding:

                                    Dette er Odd-kamptråden, ikke generell chatting om eliteserierunden.
                                    Det hører hjemme i en annen tråd og ikke minst et annet underforum.
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      #98
                                      En ting jeg ikke skjønner er at Nordli ikke så at Sungodt & occean ikke hadde nok fart på topp.. for å demme opp defensivt ville jeg heller trukket ned kantene slik de kunne demme oppe bedre bakover og komme på løp bakfra offensivt og vinne andreballene i rommet mellom midtbanen og spissene..

                                      Det må være mulig å tenke alternativt når man har et utvalg av spillere man har å velge mellom.. Nordli bør enten bestemme fast hva hver rolle på laget skal gjøre, eller være fleksibel å bestemme hvilken rolle spillerene skal løse på bakgrunn av ferdigheter.. Akkurat nå virker det som om det er noe midt i mellom..

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #99
                                        Når skal folk lære seg navnet på vår trener? Han heter Nordlie, ikke Nordli.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        • LSK N/B
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 830

                                          Opprinnelig skrevet av kjett
                                          Mener at jeg så Grodås snu seg mot tribunen bak seg og kjefte på tilskuerne. Noen der som fikk med seg hva han sa?
                                          Hørte ikke hva han sa, men han kjeftet på 1 tilskuer pga at han slo i "glassburet" hans. Synes det er ganske uprofft av Grodås.
                                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                          Nei til NFF!

                                          Kommentar

                                          Working...