Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fra en kompis som er ivrig Stabæksupporter har jeg fått vite at de har fått avvist sine bud på to LSKspillere, en midtbanespiller og en spiss. Noen som vet noe mer om dette??
Er det kanskje Soltvedt og Vidarsson de prøver å kjøpe?
Fra en kompis som er ivrig Stabæksupporter har jeg fått vite at de har fått avvist sine bud på to LSKspillere, en midtbanespiller og en spiss. Noen som vet noe mer om dette??
Er det kanskje Soltvedt og Vidarsson de prøver å kjøpe?
Jeg regner med at spissen er Magnus Powell. Stabæk har fått svensk trener, i den grad han får bestemme noe, og jeg vet ellers godt at flere av lederne der er veldig begeistret for Powell.
Ville vært utenkelig å sett Søgård i den stygge Stabæk-drakta..
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Kommentar