Karakterbok #12/07: LSK-Odd Grenland, 28. juli

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2505

    #21
    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Dessuten, er ikke alle bytter av taktiske årsaker?
    Det kommer an på hvor vidt du definerer taktikk,
    Det er taktisk riktig å bytte ut en Magnus Myklebust med skulderen ute av ledd, men taktikk er ikke hovedårsaken da.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7080

      #22
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Om Nordlie hadde sagt noe annet ville jeg blitt ekstremt overrasket - han kan jo ikke henge ut Arild helller?
      Dessuten, er ikke alle bytter av taktiske årsaker?
      Nordlie brukte manglende press på ballfører i BHR og MMs fravær som argument for hvorfor han tok ut Arild.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Nordlie brukte manglende press på ballfører i BHR og MMs fravær som argument for hvorfor han tok ut Arild.
        Jeg mener alikevel det var pga en håpløs kamp av Arild. Om TomTom sier det er noe annet. Jeg står ved mine 1'er - har aldri før sett Gilbert så svak.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          #24
          Ser at tempen er høy her og meningene spriker, og det er vel slik det skal være. Rambekk spilte klart under pari i går, det samme med Sundgot. Occean fungerer best i midten som mottaker for innlegg og ikke løpende/driblende på siden, men jeg synes klart at Brenne begynner å vise takter. Det var ikke noe storspill fra ham, men jeg syns han jobbet mye bedre både offensivt og bakover, enn det vi har sett tidligere.
          Søgård blomster i en mer offensiv rolle nå, og det er dritkult! Jeg synd også Mouelhi jobber bra.
          Heinz var god i går.....å si noe annet er tull!
          Vi mista trøkket med Mykle og Riise ut, det gjorde oss synlig sårbare i går, når de andre der framme ikke er i skikkelig slag.
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            #25
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Jeg mener alikevel det var pga en håpløs kamp av Arild. Om TomTom sier det er noe annet. Jeg står ved mine 1'er - har aldri før sett Gilbert så svak.
            For at noen skal få 1 på min børs må man ligge på lavest tenkelige nivå i forhold til eget potensiale. Tenk Kaerjeng. Arild var ikke så dårlig, tross alt.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av trigz
              For at noen skal få 1 på min børs må man ligge på lavest tenkelige nivå i forhold til eget potensiale. Tenk Kaerjeng. Arild var ikke så dårlig, tross alt.
              Jeg mener Arild lå på sitt lavest tenkelige nivå i går. Ødeleggende støttepasninger i overgangene, svakt pasningsspill, unødvendige balltap.

              Misforstå ikke dette med at jeg misliker Arild, det gjør jeg ikke - jeg er en av de som har stått opp for han i tider det har stormet.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7080

                #27
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Jeg mener Arild lå på sitt lavest tenkelige nivå i går. Ødeleggende støttepasninger i overgangene, svakt pasningsspill, unødvendige balltap.

                Misforstå ikke dette med at jeg misliker Arild, det gjør jeg ikke - jeg er en av de som har stått opp for han i tider det har stormet.
                Jeg har sett Arild verre enn i går. Som sagt var han til sammen 5 centimeter og en keeperhanske unna to kjempemuligheter. Han stusset også frem til Kippes første avslutning, i andre omgang.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Petter'n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 346

                  #28
                  Det var en god karakterbok, men jeg synes ikke at Heinz var god nok til en 8'er. Synes b.la. han var veldig treig opp etter at han hadde gitt returen som førte til målet. Hadde han vært raskere kunne han kanskje ha rukket den.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Søgård og Muller bør dele en 8`er etter min mening. Søgård viste seg som teknikk og drible kongen og satte inn et vakkert mål. Jobbet knallhardt i begge omganger(desverre i 2 omgang fikk han altfor store arbeidsområder).

                    Shane hadde jeg gitt langt lavere karakter hadde det ikke vært for fremspillet til Brenne i forkant av målet. Hvorfor i h. tar han dødballer(de kommer ned med snø HVER gang)....

                    Brenne hadde jeg gitt en smule høyere karakter da han jobber godt for laget og har assist. Ser ut som om han er på rett vei.

                    Kiko - hva skjedde, han pressa sutra Fevang over sidelinja så han ble liggende, DEILIG! Jobbet godt og hadde en 1 omgang med høy klasse.

                    Rambekk - sorry men dette var rævva!

                    Occean - meget bra 1 omgang med herlige driv på venstrekanten og noen flotte inlegg, sliter litt med å komme til store sjanser. Jobber godt!

                    Da har jeg sagt mitt

                    Arild - syntes synd på deg, ser ut som en mann med stokk, tempo, teknikk, mottak, alt er borte.... Selvtillit og form må finnes tilbake fort.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Petter'n
                      Det var en god karakterbok, men jeg synes ikke at Heinz var god nok til en 8'er. Synes b.la. han var veldig treig opp etter at han hadde gitt returen som førte til målet. Hadde han vært raskere kunne han kanskje ha rukket den.
                      Det hadde nok litt å gjøre med at han hadde fått Amundsens og Stefanuttos knotter i magen et nanosekund før.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      Working...