Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sto misund en godt kamp? For meg er det ufattelig!
Jeg har alltid hatt troa på Michael Mifsud, og nå trur jeg han kan bli god til sessongen også... Men husk at mange av disse laga er fra nedre tyske klubber... altså.. en del møkkalag..
Ny dag og ny turnering, denne gang en som vises på tysk fjernsyn. Tåpelige tven min får bare inn norsk, svensk, noe engelsk og amerikansk. Håper det blir mulig å få tak i noen opptak senere. Tviler nok desverre på det, men det er lov å håpe.
Ny dag og ny turnering, denne gang en som vises på tysk fjernsyn. Tåpelige tven min får bare inn norsk, svensk, noe engelsk og amerikansk. Håper det blir mulig å få tak i noen opptak senere. Tviler nok desverre på det, men det er lov å håpe.
Dersom turneringen i dag vises på tysk TV, så tror jeg det er DSF. Var i østerrike denne uken, og da så jeg at den kanalen reklamerte med at de skulle sende et par turneringer i dag.
Arminia Bielfeld ligger på 10. plass i Bundesliga, foran lag som Borussia Dortmund, Nürnberg og Kaiserslautern. I tillegg ligger de f.eks kun 2 poeng bak Bayer Leverkusen. Med andre ord er det et meget godt lag vi slo i går.
Dersom turneringen i dag vises på tysk TV, så tror jeg det er DSF. Var i østerrike denne uken, og da så jeg at den kanalen reklamerte med at de skulle sende et par turneringer i dag.
mvh
gamle-perta
Det virker som DSF sender en annen turnering, dessverre. Akkurat sett Dresden spille 2-2 mot Rostock.
For en stemning, og det virker kjempeintimt i de hallene, noe slikt hadde det vært gøy å få til i Norge.
LSK er i gang med den siste turneringen i Tyskland. I første kamp spilte LSK
1-1 mot hjemmelaget Hallescher. Den andre kampen mot Magdeburg vant LSK 1-0,
og de er på vei mot ny semifinale.
LSK-Magdeburg 1-0
(Arild Sundgot)
Hallescher-LSK 1-1
(Michael Mifsud)
LSK møtte vertene Hallescher i første kamp. Oppgjøret endte 1-1. Michael
Mifsud scoret LSKs mål da han gikk på et fint løp og headet ballen over
keeper og i mål.
Slik er programmet utover dagen:
13:15 FC Union Berlin - SSV Jahn 2000 Regensburg