Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
I tillegg så var LSK solide fra "krittmerket".
Vant samtlige straffespark-konkurranser og vi brente vel ikke et eneste straffespark såvidt jeg husker(?).
Kippe var den som tok flest straffer av oss,og var like solid hver gang.
Ellers gledelig å høre at Mifsud har puttet endel.
Har store forhåpninger til han i år.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Jeg vil ha Mifsud på høyrekanten..
Så potensialet i han der ifjor,selv om han ikke hadde noen nettkjenninger.
Synes han fikk vist sin hurtighet,og han var flink til å variere mellom å holde bredden og skjære innover.
Tror Myklebust passer bedre sentralt enn Mifsud,selv om førstnevnte neppe starter så mange kamper i år.
Mener å huske det stod i en eller annen artikkel i rb at mifsud var like glad i venstrekanten som høyrekanten. Om det stemmer, og vi spiller 433 kan vel myklebust få en del kamper når strand er skada
LSK har markedsført seg bra i Tyskland. Nå venter jeg positive nyheter om nye spillere, for det var vel ikke bare pga turneringene klubben tok turen nedover.... :wink:
Vanvittig herlig!!!
Jeg er omgitt av ukritiske fotballtilhengere (Les: Klanen :wink: ), og det er for en gangs skyld befriende stille fra den kanten i dag....
Men det er dessverre ikke et ord å finne i norske medier, annet enn i RB. Håper at Tv2 i det minste endrer på det snart.
LSK gjorde en kjempeinnsats i Tyskland ! Jeg tror det er dumt å undervurdere betydningen har - Uwe har fått en topp start som trener, enkeltspillere som Mifsud har fått vist seg frem og jeg tipper at turen også bidro til å sveise laget sammen... Gratulerer (får vi et par klassespillere til begynner jeg å bli optimist med tanke på sesongen 2005 !)
noen som vet hvor på banen Mifsud spillte? var det spiss eller midtbane? godt å se han endelig få det til.
og jeg synes han bør spille spiss i 4-4-2 det er tross alt der han spiller på landslaget og han har jo nå allerede vist hvor målfarlig han er. også godt å se at Sundgot ser ut til å finne fjorårs formen og at vi har muligheten å spille to jævli målfarlige kantspillere men Andersson og Strand (må da bare finne noen andre til å spille venstre back)
I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill Hicks
Kommentar