Enig i at spill og uttelling hittil har vært et langt stykke unna merkelappen "underholdende". Satt opp mot grunnen til at Uwe fikk fyken, altså. Jeg tror også at vi kommer til å bli bedre og bedre. Men ser ikke hvorfor vi ikke i enda større grad forsøkte å ta en diger renovering allerede i vinter. At OO ikke er noen stor flankespiller var vel ganske åpenbart i utgangspunktet.
Tror mange kanskje savner Uwe nå, siden laget hans har gjort furore de siste to månedene og vi har både spilt dårlig og fått middels poenguttelling i den samme perioden. Til de har jeg bare å si: Vent til motgangen kommer i Stavanger. Uwe var en drøm i medgang, det husker jeg også. Når ting begynte å gå i dass, derimot.
Tror mange kanskje savner Uwe nå, siden laget hans har gjort furore de siste to månedene og vi har både spilt dårlig og fått middels poenguttelling i den samme perioden. Til de har jeg bare å si: Vent til motgangen kommer i Stavanger. Uwe var en drøm i medgang, det husker jeg også. Når ting begynte å gå i dass, derimot.
Kommentar