de 11 "stjernene" som løper (går?) rundt utpå der nå sender faen meg hele klubben hjem i skam. BEGYNNE Å OFRE LITT FOR SPORTSKLUBBEN?!?!
Kamptråd Käerjéng - LSK
Collapse
X
-
Er det eventuelt noen negative resultater i norsk fotballhistorie som kan måle seg med dette? Eller kommer vi til å trone alene på toppen av elendighetslisten?
I farten kommer jeg på Brann som ble slått ut av Åtvidaberg i fjor - og Strømsgodset som tapte 10-0 mot Liverpool i 1974. Men begge de resultatene er sterkere enn å tape for dette lager fra Luxemburg.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er synd, men jeg blir ikke overasket ett sekund, laget har vært blottet for vinnervilje og glød i mange uker.
Er ikke dette vanlig som lillestrøm supporter? at laget svikter når det gjelder som mest, i min tid på Åråsen så har det iallefall vært slik, og har ikke troen på at det vil skje noen forandring med det første..
Men vi har da hatt litt flaks, vi vant jo loddtrekningen så vi fikk spille 2 kamper mot et middelmådig lag fra luxemburg,
"internasjonal matching" heter det..Kommentar
-
-
Største skammen i norsk fotball er et faktum. Intet mindre. Hvis ikke dette får noen til å skjønne hvilken blindgate vi er i så vet ikke jeg hva som skal til. Dette her er den verste dagen i LSK¨s historie. Jeg tror ikke jeg tar i når jeg sier det.Kommentar
-
LSK skapte knapt en målsjanse etter at de kom under for bilselgerne og aksjespekulantene.
BLØ FOR DRAKTA FOR FAEN! Gi alt!
Jeg har holdt med LSK så lenge jeg kan huske, og vi kunne heller sendt Fetsund gutta og Heinz ned. Dette er sinnsykt, det handler om moral ovenfor laget, klubben og de få som drar helt ned for å støtte.
Å ikke klare å slå folk som ikke engang blir sikkelig betalt for det.
Det handler ikke bare om å gjøre jobben sin, sånt kan skje, men det handler om ÆRE og jobbe for klubben man er i. Dette er for alt for dårlig, krever MYE mer til mandag.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Fy faen, det her er det værste jeg noensinne har borti....Fy faen for en overbetalt møkkagjeng! Per berg, er du fornøyd nå? synes du vi spiller bedre fotball nå? er det morsommere å se på? FAEN TA ALTSÅ!! BLØ FOR DRAKTA!
By the way, hva med å sende ut 2. lager på banen på mandag? de jobber faen meg bedre en første laget nå for tida!CustodesI med og motgangKommentar
Kommentar