kommer vell bare med fakta Norge slo da Brasil eller husker jeg feil og at noen greier å være positive til det som skjer skønner ikke jeg.Spillerene skal være glad ikke Uwe er trener for da måtte dem gått hjemm.
Kamptråd Käerjéng - LSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Kommentar
-
Det kunne jeg gjort mye bedre sjæl og sikkert flere med megFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Kommentar
-
Om jeg ikke husker feil kom denne gjengen seg faktisk til eruopa gjennom gibraltarstredet og hjem igjen. De ble faktisk ikke senket før de kom hjem, til gjengjeld sank faenskapet midt under mottagelsessermonien. Da fikkd e paranoide rett.Kommentar
-
Dette skriver VG om førsteomgangen:
Opprinnelig skrevet av VG- Det er bare ett lag på banen, men vi har bare skapt en halvsjanse i førsteomgang, sier LSK-leder Frank Grønlund på telefon fra Luxembourg.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Vi kommer med andre ord til å tape finalen i Manchester på overtid?Kommentar
-
Betyr det at vi vinner hele UEFA-cupen, men blir diskvalifisert dagen derpå, mens gutta kjører rundt og viser fra troféet på Lillestrøm?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar