Kamptråd Käerjéng - LSK
Collapse
X
-
Jeg har sjelden vært flau over å holde med LSK, men nå, nå er tiden inne. Fytti faen så rævva. De kan få gå hjem til Norge. De er ikke verdige til å pusse skoa til Vegard Grislingås. Fy faen!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
Skjer med Gutta a? :
BLØ for drakta.... :@* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Det har blitt brukt mye tid på å avkrefte at det ikke er noen Krise i sportsklubben. Dersom dette resultatet står seg, hva blir forklaringen denne gang? Skjønner at damene er slitne etter et tett kampprogram og lite ferie, men det åttende beste laget i Luxenburg burde vel fremdeles være overkommelig?Kommentar
-
Dette er ikke bra. Nå er det nok. Skaff en MIDTBANESPILLER som kan ta tak i dette her. Nå er jeg skuffet. Håper ikke de ryker ut men skjer det så er det meget ræva.nei og neiKommentar
-
60- Lillestrøm virker ut til å være i sjokk etter Käerjengs ledermål. De virker frustrerte og har ikke skapt noe etter scoringen. Dette kan gå mot den pinligste kvelden i klubbens historie"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
60
Lillestrøm virker ut til å være i sjokk etter Käerjengs ledermål. De virker frustrerte og har ikke skapt noe etter scoringen. Dette kan gå mot den pinligste kvelden i klubbens historie.
ÆÆÆÆÆ har ikke ord!!!! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
nå kommer unk til å drøye og vi vet alle hvor vanskelig det er å spille mot slike lag skal vi videre nå må gutta blø for drakta. de må skjønne at de ikke kommer ut av noen motgang ved at det plutselig går på skinner, kun hard jobbing hjelper nå.
please gå videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ikke tenke meg å vokne opp i morra daKommentar
Kommentar